ایران اتهامات آمریکا، انگلیس و فرانسه علیه تهران را رد کرد آیا جیمی کارتر فوت کرد؟ جدیدترین نظرسنجی نتایج انتخابات آمریکا منتشر شد + جزئیات بایدن پس از ابتلا به کرونا آفتابی شد + فیلم حمله شدید هریس به ترامپ | او به دنبال بازگرداندن آمریکا به گذشته است جنجال در دیدار نتانیاهو و خانواده اسیران صهیونیست در آمریکا شهادت ورزشکاری دیگر در حمله ارتش اسرائیل به غزه پزشکیان: آنهایی که پای صندوق رای هم نیامدند، مردم ما هستند حمله موشکی حزب‌الله به شهرک صهیونیست‌نشین «کریات شمونه» (۲ مرداد ۱۴۰۳) تظاهرات اعتراضی صهیونیست‌ها در «تل‌آویو» ترامپ با نتانیاهو دیدار می‌کند (۲ مرداد ۱۴۰۳) عملیات ترکیبی قسام در کرانه باختری | قسام: ۳ نظامی صهیونیست را زخمی کردیم (۲ مرداد ۱۴۰۳) آیا جو بایدن مرده است؟ بلینکن: بایدن در زمان باقیمانده ریاست جمهوری خود برای صلح در منطقه تلاش می‌کند تغییر ساعت کاری ادارات اراک و استان مرکزی از فردا چهارشنبه (۳ مرداد ۱۴۰۳) پزشکیان: کشور با یک گروه، دسته و جناح اداره نمی‌شود نتانیاهو: ممکن است توافق برای تبادل اسیران نزدیک باشد سردار رادان: امسال حداکثر زمان خروج زوار اربعین از گیت‌ها، ۵ ثانیه است ترامپ: بایدن قربانی کودتا شد آیا ادارات سیستان و بلوچستان پنجشنبه (۴ مرداد ۱۴۰۳) است؟
سرخط خبرها

اسرائیل به بیمارستان «اندونزی» غزه حمله کرد + فیلم

  • کد خبر: ۱۹۲۵۹۶
  • ۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۰۲:۱۲
اسرائیل به بیمارستان «اندونزی» غزه حمله کرد + فیلم
همزمان با حمله جنگنده‌های صهیونیستی به محوطه بیمارستان «اندونزی» در نوار غزه، رسانه‌های فلسطینی نیز بامداد یکشنبه از تداوم حملات شدید به این منطقه خبر دادند.

به گزارش شهرآرانیوز، شبکه «الجزیره» بامداد یکشنبه گزارش داد که ارتش اشغالگران از زمین، دریا و هوا در حال انجام حملات شدیدی به مناطق مختلف نوار غزه است.

بر این اساس، بر اثر حملات صهیونیست‌ها به دو خانه در اردوگاه المغازی در مرکز نوار غزه، ۱۵ فلسطینی به شهادت رسیدند.

خبرگزاری «شهاب» نیز نوشت که یک تأسیسات ذخیره آب در منطقه «تل الزعتر» در جبالیا واقع در شمال نوار غزه هدف حملات کور اشغالگران قرار گرفت.

رسانه‌های فلسطینی همچنین با انتشار تصاویری از حمله جنگنده‌های رژیم موقت صهیونیستی به محوطه بیمارستان اندونزی در نوار غزه خبر دادند.

از سوی دیگر، مشاور ارشد «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم جعلی تل‌آویو به شبکه «سی‌ان‌ان» گفت: «اگر حماس از بیمارستان‌ها و مدارس برای اهداف نظامی استفاده کند، ما حق داریم آنها را هدف قرار دهیم».

او همچنین مدعی شد: «بمباران مدرسه‌ای در جبلیه هنوز تحت بررسی است».

منبع: فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->