پرسپولیس به مشهد منتقل می شود؟ نقره فرنگی کار مشهدی در جام تختی زوج حسینی- خداداد در کادرفنی خوشه طلایی پخش زنده بازی النصر و الخلیج در لیگ عربستان (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین درگیری محمد صلاح با کلوپ | ماجرای اختلاف در لیورپول چه بود؟ + فیلم بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ محمد طاهری: ایران از تایلند سرتر است| میزبان ۱۰ هزار تماشاگر دارد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ انتقاد درخشان از اوسمار| چنین باختی را به خاطر ندارم تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود وام‌های باشگاه، پرسپولیس را زیان‌ده کرد تغییرات مدیریتی در پرسپولیس منتفی شد
سرخط خبرها

فسخ قرارداد حسن یزدانی با تیم لیگ برتری

  • کد خبر: ۱۹۲۸۵۲
  • ۱۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۷
فسخ قرارداد حسن یزدانی با تیم لیگ برتری
قرارداد قهرمان ۹ مدالی کشتی ایران با تیم لیگ برتری فسخ خواهد شد.

به گزارش شهرآرانیوز، تیم انبوه‌سازان هوتن امسال نیز یکی از تیم‌های حاضر در لیگ برتر آزاد است که تیمش را به قصد قهرمانی بسته و کشتی‌گیران شاخص و عنوان‌دار زیادی را به خدمت گرفته است.

در حالی که پیش از این عنوان شده بود هر تیم می‌تواند از سه ملی‌پوش در ترکیب خود استفاده کند، یونس امامی اولین ملی‌پوشی بود که با هوتن قرارداد بست. بعد از او هوتنی‌ها با کامران قاسم‌پور دارنده دو نشان طلای وزن ۹۲ کیلوگرم جهان قرارداد بستند، کشتی‌گیری که به دلیل آسیب‌دیدگی و ناآمادگیِ پس از آن، فرصت حضور در مسابقات جهانی را از دست داد و امیرعلی آذرپیرا به جایش راهی بلگراد شد؛ بنابراین کامران قاسم‌پور امسال سهمیه ملی‌پوش محسوب نمی‌شود و بعد از او، هوتن با حسن یزدانی قرارداد بست. یزدانی درواقع دومین ملی‌پوش این تیم محسوب می‌شد و آن‌ها همچنان می‌توانستند یک ملی‌پوش دیگر را به خدمت بگیرند که حسن یزدانی کتفش را جراحی کرد و طبق اعلام فدراسیون کشتی بین ۴ تا ۵ ماه دور از میادین خواهد بود.

با این جراحی او نمی‌تواند در مرحله پایانی لیگ برتر تیم هوتن را همراهی کند، به همین علت قراردادش با تیم انبوه‌سازان هوتن فسخ خواهد شد تا احتمالا محمد نخودی به عنوان ملی‌پوش دوم از سوی این باشگاه جذب شود.

ظاهرا تغییراتی هم در خصوص ارتباط تعداد ملی‌پوشان و جذب کشتی‌گیر خارجی در لیگ ایجاد شده و به همین علت هوتن برای آنکه بتواند تعداد خارجی‌های مورد نظرش را جذب کند، باید قرارداد حسن یزدانی را که در لیگ امسال کشتی نخواهد گرفت را فسخ کند.

منبع: خبر ورزشی

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->