افزایش ۲۳ درصدی مصرف آب در پی گرمای کم‌سابقه مشهد (۴ مرداد ۱۴۰۳) غلظت خون را جدی بگیرید پلیس مبارزه با مواد مخدر ۳۳ کیلوگرم موادمخدر و روانگردان را در پایتخت کشف کرد پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (پنجشنبه ۴ مرداد ۱۴۰۳) | دمای مناطق گرمسیری استان به ۴۵ درجه می‌رسد با روش‌های مختلف فریز کردن رب گوجه‌فرنگی خانگی آشنا شوید جزایر گرمایی چیست؟ سه‌گانه خون بار سلطان صاحب‌قران | مروری بر حادثه ترور ناصرالدین‌شاه اختصاص ۳هزار کلاس درس به اسکان زائرین در مشهد باشگاه پشت میزنشین‌ها | چند حرکت ورزشی مخصوص کارمندان دانش‌آموزان و دانشجویان برای اعزام به سفر‌های زیارتی مانعی ندارند انفعال نهاد‌های بین المللی در زمینه ساخت مدرسه برای دانش آموزان اتباع در  مشهد سامان‌دهی بیش‌از ۵ هزار و ۶۰۰ شیء فرهنگی در خراسان‌رضوی نمرات فاجعه‌بار آزمون‌های نهایی کشور | تداوم افت نمرات در خراسان‌رضوی اجرای حکم قصاص مردی که مهمان برادرش را به قتل رسانده بود + عکس طلاق به خاطر چالش‌های عجیب اینستاگرامی | همسرم به ناخن‌هایم لاک قرمز زده بود! ۲۵ درصد مردم کشور دچار چاقی و اضافه وزن هستند ۱۶ مورد ابتلای به هاری در خراسان‌رضوی شناسایی شد نتایج آزمون ورودی مدارس سمپاد چه زمانی اعلام می‌شود؟ صرفه‌جویی هتل‌های مشهد در مصرف برق تصمیم‌گیری برای تعطیلی ادارات به استانداران واگذار شد فیلمی از لحظه سقوط بالگرد در مکزیک «پرستاری» در احتضار! | درباره تداوم روند مهاجرت و ترک کار پرستاران
سرخط خبرها

یک شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری در مشهد تعلیق شد

  • کد خبر: ۱۹۲۸۹۵
  • ۱۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۸
یک شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری در مشهد تعلیق شد
معاون گردشگری اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی از تعلیق فعالیت شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری اترس پرواز کیمیا در مشهد خبرداد.

به گزارش شهرآرانیوز یوسف بیدخوری اظهارداشت:با توجه به بررسی پرونده آن شرکت و مشاهده نواقص از مدیرعامل این شرکت دعوت و موضوع در جلسه کمیته بدوی رسیدگی به شکایات و نظارت بر دفاتر و شرکت‌های خدمات مسافرتی و گردشگری استان مطرح و مورد رسیدگی قرار گرفت و بر اساس نظراعضای کمیته بدوی رسیدگی به شکایت‌ها و نظارت بر دفاتر و شرکت‌های خدمات مسافرتی و گردشگری استان این تعلیق صورت گرفت.

معاون گردشگری اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی افزود: با توجه به تذکر، اخطار و گزارش بازدید بازرسان این اداره کل مبنی بر تعطیلی شرکت و با توجه به عدم معرفی مدیر فنی واجد شرایط، به استناد ماده ۲۰ آئین نامه نظارت بر تأسیس و فعالیت دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری مصوب ۱۳۸۰/۳/۲۷ هیأت محترم وزیران، پروانه بهره‌برداری شرکت اترس پرواز کیمیا به مدت سه ماه تعلیق می‌شود.

وی یادآور شد: براساس آیئن نامه فعالیت دفاتر و شرکت‌های خدمات مسافرتی مصوب۱۳۸۰/۳/۲۷ هیات محترم وزیران، این شرکت موظف است در زمان تعلیق از قبول تعهد‌های جدید و تبلیغات در زمینه اجرای تور خودداری کند و طبق شیوه‌نامه‌های مراجع ذیربط به تعهدات قبلی عمل کند.

بیدخوری تاکید کرد: در صورت رعایت نکردن این مراتب، مجوز دفتر به تشخیص مرجع صدور مجوز لغو می‌شود.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->