انفجار در مرکز ژاپن ۵ کشته و ۲۰ زخمی برجای گذاشت (۹ تیر ۱۴۰۳) حزب‌الله تجهیزات جاسوسی ارتش اسرائیل را منهدم کرد زارع‌پور: ۹۹.۳ درصد استعلامات برخط در انتخابات بدون مشکل انجام شد سعید جلیلی پس از اعلام نتایج مرحله اول انتخابات ریاست جمهوری پیام داد واکنش پزشکیان به نتایج انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ پرداخت وام ودیعه مسکن به حدود نیم میلیون مستاجر | تصویب سقف ۲۵ درصدی اجاره‌بها پنج بمب برجای مانده از داعش در دیوار مسجد النورى عراق کشف شد نگاهی به برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخاباتی دور دوم ریاست جمهوری در مشهد تصمیم‌گیری در مورد تبلیغات تلویزیونی دور دوم انتخابات | مناظره دونفره هنوز قطعی نیست مشارکت ۴۹/۳۹ درصدی مردم خراسان‌رضوی در انتخابات ریاست‌جمهوری توصیه موسوی به رئیس‌جمهور آینده: رابطه حسنه با همسایگان جزء لاینفک امنیت ملی است وزیر کشور: مرحله اول انتخابات ریاست‌جمهوری در سلامت کامل برگزار شد | آغاز تبلیغات دور دوم از فردا (۱۰ تیر) سرپرست وزارت خارجه: مسئولیت بحران دیگر در منطقه با حامیان غربی رژیم صهیونیستی است پیام دبیرکل حزب‌الله لبنان به کنفرانس بین‌المللی شهدای مدافع حرم و جبهه مقاومت در مشهد | پیروزی نهایی، آزادی کل منطقه از سلطه دشمن صهیونیستی و آمریکاست برنامه تبلیغاتی نامزد‌ها در مرحله دوم انتخابات ریاست‌جمهوری چگونه است؟ کره شمالی باعث درگیری لفظی قدرت‌های جهانی در شورای امنیت شد فرمانده کل سپاه پاسداران در مشهد: ما پیروز می‌شویم و این سرنوشت محور مقاومت است| اسرائیل، سرپُل منافع آمریکا در منطقه+ فیلم نتیجه نهایی انتخابات ریاست جمهوری اعلام شد | مسعود پزشکیان و سعید جلیلی در دور دوم + آمار نهایی آمارها درباره انتخابات ریاست جمهوری در دور اول چه می‌گویند؟
سرخط خبرها

ترامپ پس از ترک کاخ سفید ثروتمندتر شد

  • کد خبر: ۱۹۳۶۲۹
  • ۱۹ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۳
ترامپ پس از ترک کاخ سفید ثروتمندتر شد
بر اساس شاخص میلیاردر‌های بلومبرگ، دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا پس از ترک کاخ سفید شاهد افزایش سرسام آور ثروت خود بوده است.

به گزارش شهرآرانیوز، بر اساس این داده‌ها، دارایی خالص ترامپ در حال حاضر ۳.۱ میلیارد دلار است که نسبت به سال ۲۰۲۱ یعنی زمانی که ثروت او ۲.۶ میلیارد دلار برآورد می‌شد، تقریباً ۵۰۰ میلیون دلار افزایش نشان می‌دهد.

بلومبرگ این محاسبات را بر اساس اسنادی انجام داد که در دسترس قرار گرفته است و جزئیات عملکرد دارایی‌های ترامپ را در بحبوحه محاکمه وی در نیویورک نشان می‌دهد.

رئیس جمهور سابق آمریکا، همراه با شرکت‌ها و پسرانش، متهم به افزایش متقلبانه ارزش دارایی‌های خود برای بیش از یک دهه برای دریافت وام‌های مطلوب از بانک‌ها و همچنین معاملات بیمه هستند.

ترامپ روز دوشنبه در این پرونده شهادت داد و مدعی شد که دارایی‌های مورد بحث کمتر از واقعیت ارزش گذاری شده‌اند و تأکید کرد که بانک‌ها اظهاریه‌های وی در مورد شرایط مالی‌اش را هنگام صدور وام در نظر نگرفته‌اند.

ترامپ گفت: آن‌ها (اظهاریه‌ها) یک عنصر مهم در فرآیند تصمیم گیری بانک‌ها نبودند؛ و ما این را با ادامه این محاکمه توضیح خواهیم داد.

در مورد وضعیت مالی ترامپ، اریک، پسر وی، که همچنین معاون اجرایی سازمان ترامپ است، اخیرا اعلام کرده است که "این شرکت هرگز قوی‌تر و بهتر از دوران کنونی نبوده است. "

وی گفت: ما بیشترین پول نقد و کمترین بدهی را داریم. ما در یک نقطه فوق العاده قرار داریم.

باارزش‌ترین دارایی‌های ترامپ، جایی است که گفته می‌شود در آن کلاهبرداری صورت گرفته و شامل باشگاه مار-ئه-لاگو، یک ملک تاریخی که در دهه ۱۹۲۰ ساخته شد، می‌شود.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->