واکنش پزشکیان به سخنرانی نتانیاهو در کنگره آمریکا ظریف آخرین تحولات در زمینه انتخاب وزرای کابینه چهاردهم را تشریح کرد واکنش نمایندگی ایران به دروغ‌پردازی اسرائیل علیه تهران در المپیک یاوه گویی ترامپ درباره ترور احتمالی خودش و ایران نشست استانداران با حضور وزیر کشور در مشهد برگزار شد شکست خفت بار رژیم صهیونیستی در پروژه غرق کردن تونل‌های غزه کشته‌های ارتش اسراییل به ۶۸۷ نفر رسید هدیه متفاوت دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب به مسعود پزشکیان رهبر معظم انقلاب: جریان جهانی حمایت از فلسطین متاثر از روح انقلاب اسلامی است+فیلم نخست وزیر پاکستان: تهدید‌های تروریستی از کشور‌های همسایه را تحمل نمی‌کنیم عربستان از پروژه‌های بلند پروازانه دست می‌کشد اخلاقی: نباید با مرزبندی میان مجلس و دولت این دو قوه را به سمت تنش ببریم پادشاه اردن پارلمان این کشور را منحل کرد هشدارها درباره تشدید عضوگیری آنلاین داعش از میان نوجوانان اروپا ایران از توافق حاصله در مورد یمن استقبال کرد مدافعان «سوباشی» با رشادت و ازخودگذشتگی، امنیت کشور را حفظ کردند وحیدی: ماندگاری زائران اربعین در کشور عراق بیشتر از ۷ روز نباشد گزینه‌های ریاست کمیسیون اصل ۹۰ مجلس مشخص شدند وزارت دفاع ارمنستان گزارش‌ها درباره امضای قرارداد تسلیحاتی با ایران را تکذیب کرد مقامات آذربایجان و رژیم صهیونیستی درباره مسائل منطقه‌ای گفت‌وگو کردند
سرخط خبرها

مراکز درمانی غزه دوباره هدف حملات شبانه صهیونیست‌ها قرار گرفت

  • کد خبر: ۱۹۳۶۳۷
  • ۱۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۹
مراکز درمانی غزه دوباره هدف حملات شبانه صهیونیست‌ها قرار گرفت
رژیم صهیونیستی در حملات شبانه چندین بیمارستان در غزه را هدف حملات مستقیم خود قرار داد.

به گزارش شهرآرانیوز، «هانی محمود» گزارشگر شبکه خبری الجزیره در «خان یونس» واقع در جنوب غزه می‌گوید حملات مرگبار رژیم اسرائیل در سراسر منطقه ادامه دارد. 

هانی محمود می‌گوید شهر غزه و بخش‌های شمالی منطقه هدف بمباران‌های سنگین شبانه رژیم اسرائیل قرار گرفتند و به نظر می‌رسید مراکز درمانی هدف اصلی این حملات هستند. 

به گفته «محمود» به نظر می‌رسد قصد اسرائیل ارسال این پیام به تیم‌های پزشکی و پناهندگان فلسطینی بود که هیچ جا، حتی داخل بیمارستان برای پناه گرفتن امن نیست. 

در ساعات پایانی شب گذشته، بیمارستان الشفا با گلوله‌های تانک و حملات هوایی مورد حمله قرار گرفت که در نتیجه آن ۶ نفر شهید و چندین نفر دیگر زخمی شدند. 

بر اساس این گزارش، در مرکز غزه، بیمارستان‌های «النصر» و «الرنتیسی» هدف قرار گرفتند. خودرو‌های زرهی و تانک‌های اسرائیلی این دو بیمارستان را محاصره کرده و آن‌ها را به صورت مستقیم با تانک گلوله‌باران کردند. 

بیمارستان اندونزیایی غزه که در روز‌های گذشته میزبان ساکنان شمال غزه بوده نیز یک بار دیگر مورد حمله قرار گرفت و بمباران موجب تخریب زیرساخت‌های بیمارستان و جاده‌های منتهی به درب ورودی آن شد.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->