تشریح چگونگی انتخابات الکترونیکی مجلس| چه کسانی واجد شرایط رای دادن هستند؟ پاسخ رهبر معظم انقلاب به نامه رئیس سازمان تبلیغات اسلامی| کار قرآنی در شمار مبارک‌ترین کار‌های اسلامی و جهادی است معاون رئیس جمهور: اعلام پذیرش دانشجویان و اساتید تعلیقی و اخراجی آمریکا، حرکتی هوشمندانه و انقلابی است بیانیه جنبش مطالبه در حمایت از خیزش‌های اعتراضی| اسرائیل غده‌ای سرطانی است که باید حذف شود فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق: معلمان سربازان خط مقدم مقابله با هجمه فرهنگی دشمن هستند سازمان ملل: ۸۵ درصد از مدارس غزه آسیب دیده‌اند آیت‌الله علم‌الهدی: هویت بخشی، رسالت امروز معلمان است| سرکوب دانشجویان در آمریکا، تابلوی لیبرال دموکراسی غرب دانشگاه آمریکایی دانشجویان معترض را به اخراج تهدید کرد اسامی کاندیدا‌های شورای وحدت اصولگرایان برای دور دوم انتخابات مجلس تصاویر پهپاد‌ها جنایت جدید ضدبشری اسرائیل در غزه را فاش کرد+ فیلم حملات جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به شهر رفح تقلای سنای آمریکا برای جلوگیری از بازداشت مقامات تل آویو حمله بی‌سابقه از خاک عراق به تل‌آویو (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) وزیر کشور: آماده برگزاری انتخابات تمام الکترونیکی هستیم حمله پهپادی مقاومت اسلامی بحرین به رژیم صهیونیستی مهلت ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی خراسان رضوی تمدید شد+جزئیات میرباقری: تلاش می‌کنیم «سلمان فارسی» را در ۱۴۰۵ به پخش برسانیم آغاز بهره‌برداری از ۲۹۵۰ طرح جهاد سازندگی در خراسان رضوی آمادگی برای ساماندهی ۵۸۰۰ گروه جهادی در خراسان رضوی | دستگاه‌های اجرایی با گروه‌های جهادی متصل می‌شوند ۳۴ هزار شهید و تخریب ۹۵ درصد تأسیسات در دویست‌ونهمین روز جنگ غزه
سرخط خبرها

شیوع ویروس کرونا؛ باعث ایجاد وضعیت اضطراری در واشنگتن

  • کد خبر: ۱۹۳۷۹
  • ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۸
شیوع ویروس کرونا؛ باعث ایجاد وضعیت اضطراری در واشنگتن
با افزایش شیوع ویروس «کووید ۱۹» در ایالات متحده، فرماندار ایالت واشنگتن در این منطقه وضعیت اضطراری اعلام کرد.
به گزارش شهرآرانیوز و به نقل از وبگاه شبکه «اِی. بی. سی. نیوز» ایالت واشنگتن، اولین منطقه‌ای در آمریکا است که اولین مورد فوتی بر اثر ابتلا به نوع جدید کروناویروس را ثبت کرده است.

بر این اساس، مسئولان درمانی ایالت واشنگتن می‌گویند فرد فوت شده، در دهه ششم زندگی خود بود و سابقه بیماری نیز داشت.

این مسئولان می‌گویند ۲۷ نفر در مرکز رسیدگی به بیماران مبتلا به کرونا بستری شده‌اند و همگی تقریبا علائمی از بیماری مرتبط را نشان می‌دهد.

«جِی اینزلی» فرماندار ایالت واشنگتن با اعلام وضعیت اضطراری در این منطقه، گفت: «ما تلاش می‌کنیم به روزی برسیم که هیچ کسی بر اثر [ابتلا به]این ویروس جان خود را از دست ندهد».

پیش از این گزارش شده بود که در حال حاضر دست‌کم ۶۰ مورد تأییدشده ابتلا به کرونا در آمریکا ثبت شده و صد‌ها نفر هم به ظن ابتلا به این ویروس، در قرنطینه قرار گرفته‌اند.

هراس از شیوع کرونا در آمریکا، بازار بورس این کشور را به شدت تحت تأثیر قرار داده است. رشد قابل توجه شاخص‌های بورس آمریکا که در سه سال گذشته همواره به عنوان یکی از دستاورد‌های ادعایی ترامپ مطرح بوده، ظرف تنها یک هفته، به کلی از میان رفته است.

منبع: فارس
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->