ثبت رایگان مبایعه‌نامه فروش ملک در سامانه خودنویس قیمت امروز انواع گوشی‌های موبایل در مشهد (۹ تیر ۱۴۰۳) | قیمت موبایل از ۶ تا ۱۰۸ میلیون تومان چک کاغذی تا ۳ سال آینده حذف می‌شود بازگشایی عمومی فضای تفریحی باغ آستان قدس؛ شعبه جدید کروژ در «باغ خاتون» افتتاح شد | درخشش در باغ امام‌رضا(ع) بازار بورس به انتخابات ۸ تیر ۱۴۰۳ چه واکنشی نشان داد؟ | دامنه نوسان سهام افزایش یافت حراج جدید سکه دوشنبه (۱۱ تیر) برگزار می‌شود + شرایط قیمت طلا و سکه در مشهد اعلام شد (۹ تیر ۱۴۰۳) افزایش مبارزه با علف‌های هرز در خراسان‌رضوی پیش‌بینی رئیس اتحادیه طلا درباره قیمت سکه و طلا | وقت خرید رسیده است؟ (۹ تیر ۱۴۰۳) زمان حراج سی‌وپنجم شمش طلا اعلام شد افزایش قیمت ارز‌های مبادله‌ای | دلار چند شد؟ (۹ تیر ۱۴۰۳) قیمت طلا و دلار در اولین روز پس از انتخابات چند شد؟ (۹ تیر ۱۴۰۳) نرخ بهره بین‌بانکی ثابت ماند + جدول (۹ تیر ۱۴۰۳) خشک‌سالی و سرمازدگی، کشت دیم محصولات زراعی خراسان‌رضوی را دچار چالش کرده است قیمت انواع خودرو‌های خارجی (۹ تیر ۱۴۰۳) اختلاف قیمت کارخانه و بازار آزاد انواع خودرو‌های داخلی چقدر است؟ (۹ تیر ۱۴۰۳) عرضه ۴۰ دستگاه کامیون در بورس کالا، فردا (۱۰ تیر ۱۴۰۳) دلار به پیروز انتخابات چه واکنشی نشان می‌دهد؟ قیمت امروز میوه در مشهد (۹ تیر ۱۴۰۳) | هندوانه کیلویی چند؟ هشدار به مستأجران | از انعقاد این قرارداد‌ها پرهیز کنید جزئیات پیشنهاد معافیت مالیاتی ۷۰ درصد از مشاغل و اصناف آخرین تحولات بازار سکه و طلا (۸ تیر ۱۴۰۳) برگشت وجه بیست میلیارد ریالی به شاکیان املاک در مشهد با ۱۰ موبایل پرفروش از برند‌های مختلف آشنا شوید + جزئیات و تصاویر (۷ تیر ۱۴۰۳) سقف اجاره‌بها مشخص شد | رقم‌های جدید روز‌های آینده به استان‌ها ابلاغ می‌شود
سرخط خبرها

تردید در بورس | گزارش وضعیت بازار سرمایه (۲۰ آبان ۱۴۰۲)

  • کد خبر: ۱۹۳۸۰۰
  • ۲۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۲
تردید در بورس | گزارش وضعیت بازار سرمایه (۲۰ آبان ۱۴۰۲)
بازار سرمایه امروز ۲۰ آبان ماه یک حرکت رفت و برگشتی در دو نیمه متفاوت داشت.

به گزارش شهرآرانیوز، در نیمه نخست معاملات امروز با وجود نبود انگیزه کافی برای رشد، شاخص کل نزدیک به ۳هزار واحد رو به جلو حرکت کرد، اما از نیمه دوم زمان بازار، تردید‌ها پا پس کشید و فروشندگان را روانه بازار کرد تا جایی که در پایان وقت معاملات تالار شیشه‌ای، شاخص کل با افت ۱۶۰۰ واحدی در ارتفاع ۲میلیون و ۵۴واحد قرار گرفت.

شاخص کل هم‌وزن بورس نیز با افزایش ۳۳۰ واحد در رقم ۶۹۹ هزار و ۹۳ واحدی ایستاد. شاخص کل فرابورس با رشد ۱۷ واحدی به رقم ۲۵ هزار و ۲۲ واحد رسید. همچنین شاخص هم‌وزن فرابورس با افزایش ۵۴۳ واحد به سطح ۱۲۴ هزار و ۳۶۶ واحد رسید.

در حالی که نماد‌های بزرگ همچون فارس، فولاد و فملی به رنگ قرمز درآمدند و بیشتر اثر منفی را بر شاخص کل داشتند، اما شستا پرقدرت سبزپوش باقی ماند. علت آن را هم می‌توان از انتظارات مثبت خریداران نسبت به مدیریت جدید شستا بیان کرد. (پنجشنبه گذشته عارف نوروزی به عنوان مدیرعامل جدید شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی (شستا) معارفه شد).

در فرابورس نیز نماد‌های خاور، کوثر و زاگرس بیشترین اثر افزایشی را بر شاخص داشتند و نماد‌های انتخاب، غصینو و بپاس بیشترین اثر کاهنده را بر شاخص کل فرابورس داشتند.

وجود مازاد عرضه در معاملات چهارشنبه گذشته به علت ریسک‌های سیاسی و اثر اخبار آخر هفته، به امروز کشیده شد و بازار را به عقب راند. از طرفی رشد پیاپی هفته گذشته نیاز به استراحت بازار را در پی خواهد داشت.

با این حال به نظر می‌رسد بازار سرمایه فردا یکشنبه بی رمق در سمت عرضه‌ها کار خود را آغاز کند و برای سبزپوشی تنها به یک محرک نیاز پیدا خواهد کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->