پیش فروش دناپلاس ایران خودرو آغاز شد | با ۳۵۰ میلیون دناپلاس سوار شوید (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) رسیدن به حقوق و دستمزد کارگران در مجلس بسیار سخت‌تر از جلسات شورای عالی کار است  ثبات قیمت‌ها در بازار میوه و تره‌بار مشهد از ابتدای سال ۲۱ درصد بیمه‌شدگان تامین اجتماعی، بانوان هستند قیمت جدید محصولات ایران خودرو و سایپا در بازار امروز جمعه (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) + جدول امکان اعتراض برای دریافت سهام عدالت جاماندگان (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) پایان اجرای طرح فجرانه کالابرگ تا هفت روز دیگر | برنامه دولت درخصوص کالابرگ چیست؟ (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) ظرفیت اشتغال در صنایع غذایی بی‌نظیر است پلمب ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد درپی قانون‌شکنى‌های متعدد لیست قیمت انواع میوه‌ در بازار امروز مشهد (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) | کاهش قیمت میوه محسوس‌تر می‌شود کشف کارگاه تولید آبلیمو و آبغوره تقلبی در محدوده بلوار شهید طرحچی مشهد (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + عکس قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) | تعطیلی طلافروشی‌های مشهد در ۱۵ اردیبهشت قطعی گاز و برق معضل کارخانه‌های سیمان خراسان رضوی یک پیش بینی مهم از آینده طلا اجاره‌نشینی با ماهانه بیش از ۱۰ میلیون در منطقه رضاشهر مشهد (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) چند درصد چک‌ها در اسفند سال گذشته برگشت خورد؟ وزیر نیرو خبر داد: مهم‌ترین دلیل ناترازی انرژی برق در کشور بی توجهی به اقتصاد انرژی است نکات کلیدی در انتخاب صندوق‌های طلا قیمت طلا، دلار و سکه در بازار امروز (پنجشنبه، ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) قیمت محصولات سایپا و ایران‌خودرو در بازار امروز (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) آغاز بازگشت زائران عمره به کشور وام مسکن ۲ میلیاردی با اقساط نجومی | وام مسکن، مُسکن هم نیست، چه برسد به درمان! ال ۹۰ ایرانی رونمایی شد + عکس و مشخصات کامل مالیات بر عایدی سرمایه شامل چه کسانی می‌شود و چه مقدار است؟ + اینفوگرافی ادعای رکوردشکنی ۸۰ ساله تورم تکذیب شد (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

فرماندار مشهد: استانداردسازی یکی از مؤلفه‌های تولید است

  • کد خبر: ۱۹۴۲۱۲
  • ۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۵
فرماندار مشهد: استانداردسازی یکی از مؤلفه‌های تولید است
فرماندار مشهد گفت: در بازدید میدانی از واحد‌های تولیدی خوشبختانه استانداردسازی در محصولات به چشم می‌خورد.

به گزارش شهرآرانیوز، محسن داوری در همایش یکصدمین سالگرد تاسیس سازمان ملی استاندارد و روز ملی کیفیت که امروز، دوشنبه ۲۲ آبان، در مشهد برگزار شد، اظهارداشت: در ایامی هستیم که به نام یک رویکرد مهم در جوامع مطرح است و آن هم استانداردسازی است. یکصد سال از عمر این فرایند در کشور می‌گذرد، اینکه ما امروز این موضوع را جشن می‌گیریم یعنی ارتقا و افزایش علم، این یعنی به بلوغی رسیدیم که برای صنعت و تولیدمان ارج می‌نهیم.

فرماندار مشهدمقدس افزود: اینکه ما در دنیا حرفی برای گفتن داریم و به بعضی شاخصه‌ها که آرمان انقلاب بود، رسیدیم به یکی از شاخصه‌هایی که ما را در دنیا برجسته کند، بلوغی که ما پیدا کردیم و در دنیا حرفی برای گفتن داریم، یکی از مؤلفه‌های آن همین استانداردسازی است. ما باید در دنیا یک باشیم که این ظرفیت را موضوع استانداردسازی ایجاد می‌کند.

وی ادامه داد: ما باید چند اقدام را انجام دهیم تا این روند رو به رشدتر باشد. مسلماً در دولت نباید تصدی‌گری کنیم تا زمانی که تصدی‌گری باشد، تولید اتفاق نمی‌افتد. ما هر وقت کار را به مردم سپردیم نتایج خوبی در پی داشت. هشت سال دفاع مقدس را مردم مدیریت کردند و این مصداق همین موضوع است. امروز انقلاب ما توسط چه کسانی حفظ می‌شود؟ مسلماً توسط مردم. امروز هرجا کار خوب می‌بینیم مردم نقش دارند.

فرماندار مشهدمقدس عنوان کرد: باید به عنوان دولت این فرایند را خوب مدیریت کنیم و امر استاندارد در تولید را در اصل قرار دهیم. هیچ فرایندی بدون در نظرگرفتن استاندارد انجام نمی‌شود، قطعاً این امر توسط مردم باید انجام شود، باید فرهنگ استانداردسازی را ترویج دهیم.

وی افزود: اول باید به تولیدکننده اجازه تولید دهیم بعد استانداردسازی فرایند را انجام دهیم، اما متأسفانه با قوانین سخت اجازه تولید نمی‌دهیم.

داوری اضافه کرد: نظارت مستمر و پیشگیرانه به جای رفتار قهری باید انجام شود. متأسفانه بازرسی و نظارت را اشتباه می‌گیریم، در بخش تولید نباید نگاه قهری داشته باشیم. اکثر واحد‌های تولیدی ما در استان که در بیشتر محصولات حرفی برای گفتن دارند در استانداردسازی موفق هستند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->