سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

جشنواره سی و سوم تئاتر در در سومین روز برگزاری | ۷ نمایش در روز آخر روی صحنه رفتند

  • کد خبر: ۱۹۴۳۵۷
  • ۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۳
جشنواره سی و سوم تئاتر در در سومین روز برگزاری | ۷ نمایش در روز آخر روی صحنه رفتند
سومین و آخرین روز از اجرای نمایش های سی و سومین جشنواره تئاتر استان خراسان رضوی، امشب با اجرای ۷ نمایش به پایان رسید.

به گزارش شهرآرانیوز، سومین و آخرین روز از اجرای نمایش های سی و سومین جشنواره تئاتر استان خراسان رضوی، امشب با اجرای ۷ نمایش به پایان رسید و صبح فردا و در مراسم اختتامیه، برگزیدگان این جشنواره معرفی خواهند شد.

در روز پایانی اجرای نمایش های جشنواره که از صبح امروز آغاز شد، ۴ اثر در بخش صحنه ای و ۳ اثر در بخش خیابانی به اجرا در آمد.

صبح امروز و در بخش صحنه ای، ابتدا نمایش «عامدانه، عاشقانه...» به کارگردانی «محسن مسعودی فر» از نیشابور به روی صحنه رفت و در نوبت عصر نیز به ترتیب نمایش های «شام آخر» به کارگردانی «مصطفی لعلیان» از سبزوار، «گُم» به کارگردانی «احسان دبیر» از مشهد و «مزون» به کارگردانی «علی سعادتی» از مشهد به روی صحنه رفتند.

نمایش های خیابانی نیز عصر امروز با نمایش «سوگ سهراب» به کارگردانی «زهره محمدی» از سبزوار آغاز شد. این نمایش که خارج از بخش داوری و در بخش جنبی به اجرا در آمد، به دلیل مصدومیت بازیگر نوجوان نمایش در حین اجرا ناتمام ماند و البته بر اساس پیگیری های به عمل آمده، مشکل جدی برای این بازیگر به وجود نیامده است.

در ادامه، نمایش های «چای لاته» به کارگردانی «احمد اکبرزاده» از تربت حیدریه، «چشم ها را نبند» به کارگردانی «مسعود رشیدی» از قوچان و «خون بست» به کارگردانی «حامد عطایی فر» از تربت جام در بخش خیابانی به اجرا درآمد تا پرونده اجرای نمایش های جشنواره سی و سوم با اجرای ۱۱ اثر صحنه ای و ۱۱ اثر خیابانی بسته شود.

گفتنی است ساعت ۹ صبح فردا، مراسم اختتامیه جشنواره سی و سوم در سالن اصلی تئاتر شهر واقع در مجتمع فرهنگی آموزشی امام رضا (ع) در پارک ملت برگزار خواهد شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->