ادعای رکوردشکنی ۸۰ ساله تورم تکذیب شد (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) سخنگوی صنعت برق به استخراج کنندگان رمزارز هشدار داد | جریمه‌ای معادل ١٠٠ برابر نرخ انرژی روزانه ۸ هزارتن شکر در ۶ ماهه نخست سال مصرف شده است سال گذشته در مشهد ۶۴ نفر تسهیلات مشاغل خانگی را دریافت کردند افزایش تعرفه تاکسی‌های اینترنتی خلاف قانون است قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) کارگران، خط مقدم جبهه اقتصادی هستند شاخص بورس برای چهامین روز متوالی منفی شد + نمای پایانی بازار (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) کارِ گرانِ کارگران، ارزان تمام شد+ فیلم دلار گران شد، حباب سکه را هم بیشتر کرد (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) تولید اتوبوس ناوگان حمل‌ونقل عمومی در سال گذشته کمتر از ۱۰۰۰ دستگاه بوده است | کاهش رشد اسقاط با ممنوعیت واردات انجام ۲ پرواز فوق العاده برای روز ۱۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در مسیر تهران به مشهد اجاره واحد‌های میلیاردی در کوهسنگی مشهد (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) باید‌ونباید‌های تشخیص کالای تقلبی در بازار لوازم یدکی خودرو مشارکت ۸۹درصد دهک‌های اول تا سوم در طرح فجرانه قیمت طلا، دلار و سکه در بازار امروز (چهارشنبه، ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) سهام تسلا به دلیل شایعات مربوط به قرارداد چین افزایش یافت ویدئو | چه تعداد بیکار در کشور داریم؟ قیمت محصولات سایپا و ایران‌خودرو در بازار امروز | نوسانات همچنان گریبان‌گیر خودرو‌های داخلی (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) جزئیات اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل در کارگاه‎ها ارزخواری مونتاژکاران خودرو کار دستشان داد | دستور وزیر صمت برای بررسی موضوع افت ۷۰ درصدی تولید زعفران | افغانستان صادر کننده زعفران ایران به جهان چرا نیمی از متقاضیان نهضت ملی مسکن منصرف شدند؟ ۳ هزار میلیارد تومان پول حقیقی از بورس در فروردین ماه ۱۴۰۳ خارج شد شرایط دریافت وام ۱۰ تا ۳۰۰ میلیونی +جزئیات سوءاستفاده از کارگران در قرارداد‌های کاری موقت
سرخط خبرها

ماجرای پیامک کمبود مرغ برای نمایندگان مجلس چه بود؟

  • کد خبر: ۱۹۴۵۳۴
  • ۲۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۷
ماجرای پیامک کمبود مرغ برای نمایندگان مجلس چه بود؟
معاون امور تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی گفت: پیامک‌هایی که به نمایندگان مجلس درباره کاهش جوجه‌ریزی و کمبود مرغ ارسال شده است، درست نیست.

به گزارش شهرآرانیوز؛ محمدابراهیم حسن‌نژاد معاون امور تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی امروز، سه‌شنبه، در افتتاحیه هشتمین نمایشگاه و همایش بین‌المللی خوراک دام و طیور و آبزیان، اظهارکرد: تغذیه در فعالیت‌های دام و طیور بسیار تأثیرگذار است و علوم مربوطه می‌توانند در بازدهی تولیدات این بخش نقش مهمی داشته باشند.

وی افزود: با توجه به خشک بودن شرایط آب‌وهوایی کشور، شرایط سختی برای تولید مواد پروتئینی و تأمین غذا در کشور وجود دارد بنابراین برای تحقق این امر نیازمند فعالیت‌های علمی و فناوری در بخش دام و طیور هستیم که نمونه‌هایی از آن در این نمایشگاه در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت.

معاون امور تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی با اشاره به مشکلات و گلایه‌های تولیدکنندگان در بخش دام و طیور، اضافه کرد: در حوزه‌های بازرگانی سامانه بازارگاه تأمین ارز لجستیک و حمل‌ونقل مشکلاتی داریم و خود نیز بر آن واقفیم، اما برای رفع آن تلاش می‌کنیم و شرایط تولیدکنندگان در این بخش را نیز درک می‌کنیم.

حسن‌نژاد ادامه داد: شرکت‌هایی در حوزه تغذیه و مکمل به‌صورت دانش‌بنیان در کشور ایجاد شده است که نقش مهمی در افزایش بهره‌وری در تولیدات دام و طیور خواهد داشت.

تکذیب پیامک کمبود مرغ به نمایندگان مجلس

وی با ابراز اینکه پیامکی به نمایندگان مجلس شورای اسلامی مبنی بر کاهش جوجه‌ریزی و کمبود مرغ داده شده است ضمن رد این موضوع، گفت: هیچ کمبودی در زمینه تأمین مرغ نداریم و سالن‌ها پر از مرغ است و ارسال چنین پیامک‌هایی کار پسندیده‌ای نبوده است.

معاون امور تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی اظهارکرد: ۶۰ کارخانه خوراک دام در کشور وجود دارد که سرمایه‌گذاری خوبی برای کشورمان به حساب می‌آید و باید به‌نحوی رفتار کنیم که نهاده‌های موردنیاز مرغداران به‌صورت خوراک دام در این کارخانه‌ها تولید شود و از طرفی نیاز مصرف‌کنندگان به خوراک باکیفیت را نیز تأمین شود.

نیازمند مردمی‌سازی جدیدی در حوزه دام و طیور هستیم

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با توجه به طرح مردمی‌سازی یارانه‌ها، گفت: بخش تولیدات دام و طیور بیشترین تأثیر را از مردمی‌سازی یارانه‌ها دیدند و با توجه به تغییرات نرخ ارز مشکلاتی برای آن‌ها ایجاد شد، اما با وجود این، نیازمند یک مردمی‌سازی دیگر در حوزه دام و طیور هستیم.

میزان جوجه‌ریزی در کشور به ۱۳۰میلیون قطعه رسید

معاون امور تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی با بیان اینکه "برای تأمین مرغ موردنیاز کشور نیازمند ماهانه ۱۳۰ میلیون قطعه جوجه‌ریزی در کشور هستیم"، گفت: در گذشته و هنگامی که بنده این معاونت را تحویل گرفتم مشکلات زیادی در ارتباط با جوجه‌ریزی وجود داشت و در ماه‌های اندکی جوجه‌ریزی مرغ گوشتی به ۱۳۰ میلیون قطعه رسید.

حسن‌نژاد خاطرنشان کرد: در بخش مرغ اجداد، گلّه‌های مادر و در نهایت میزان جوجه‌ریزی کمبود‌هایی وجود داشت که اکنون مرتفع شده است، به‌طوری که در ماه‌های شهریور، مهر و آبان میزان جوجه‌ریزی بین ۱۲۷ تا ۱۳۰ میلیون قطعه بوده است.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->