پیکر شهدای خدمت راهی جمکران شد+ فیلم آتشی که سوزاند، آتشی که رویاند روایت «الهام علی اف» از آخرین ساعات حضور کنار شهید رئیسی ولیعهد عربستان: نگران نباشید حال پدرم خوب است! کشته و زخمی شدن شماری از نظامیان صهیونیست توسط رزمندگان حماس (۱ خرداد ۱۴۰۳) رهبر انقلاب بر پیکر رئیس جمهور شهید و همراهانش نماز می‌خوانند لاریجانی در منزل شهید امیرعبداللهیان حضور یافت حضور هیات عالیرتبه عراق در مراسم تشییع رئیس‌جمهور پیام‌های تسلیت مسئولین استانی خراسان رضوی، کانون ها و تشکل های مردمی به آیت الله سید احمد علم‌الهدی پیکر‌های مطهر شهیدان راه خدمت به حرم حضرت معصومه (س) رسیدند+ فیلم مجلس یازدهم به پایان رسید شهید امیرعبداللهیان در نگاه ظریف | او مردی با اخلاص و مردم‌داری بود رفته بود آب بیاورد... موافقت مجلس شورای اسلامی با سه‌ساله‌شدن دوره هفتم شورا‌های شهر و روستا + فیلم انتقادپذیری ویژگی بارز شهید رئیسی بود تصاویر اختصاصی شهرآرانیوز از استقبال پیکر مطهر شهدای خدمت در فرودگاه مهرآباد اجابت دعای عاقبت‌به‌خیری مقامات کدام کشور‌ها برای مراسم تشییع پیکر رئیس‌جمهور در تهران حضور دارند؟ استقبال از پیکر مطهر شهدای خدمت در فرودگاه مهرآباد تهران + عکس و فیلم
سرخط خبرها

نظامیان صهیونیست به بیمارستان الشفاء غزه یورش بردند

  • کد خبر: ۱۹۴۶۱۶
  • ۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۵
  • ۱
نظامیان صهیونیست به بیمارستان الشفاء غزه یورش بردند
نظامیان رژیم صهیونیستی پس از چند روز محاصره بیمارستان الشفاء غزه وارد این مجتمع بیمارستانی شدند.

به گزارش شهرآرانیوز، رسانه‌های فلسطینی گزارش داده‌اند که نظامیان اشغالگر صهیونیست صبح امروز (چهارشنبه) پس از چند روز بمباران و محاصره مجتمع بیمارستان‌های الشفاء غزه به آن یورش برده و وارد آن شدند.

دفتر اطلاع‌رسانی دولتی در نوار غزه اعلام کرد که نظامیان رژیم صهیونیستی دقایقی پیش به وزارت بهداشت اطلاع دادند که قصد یورش به مجتمع بهداشتی درمانی الشفا را دارند.

این دفتر اعلام کرد که مسئولیت جان هزاران نفر از کادر پزشکی، مجروحان و آوارگان مستقر در این مجتمع بیمارستانی برعهده اشغالگران، آمریکا و جامعه جهانی است.

دفتر اطلاع‌رسانی دولتی در نوار غزه در عین حال برای وقوع قتل عام در این مجتمع از سوی نظامیان اشغالگر صهیونیست هشدار داد.

رسانه‌های فلسطینی اعلام کردند که نظامیان صهیونیست پس از ورود به حیاط و بخش‌هایی از مجتمع درمانی الشفا در تماس با مدیر کل بهداشت غزه خواستند که به نزد آن‌ها برود.

دکتر «منیر البرش» که هم اکنون در بیمارستان و در میان زخمی‌ها حضور دارد، این خواسته صهیونیست‌ها را نپذیرفت و اعلام کرد که من یک پزشک و درحال انجام وظیفه در مجتمع درمانی شفا هستم و با اشغالگران همکاری نمی‌کنم.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
FH750
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۴
0
1
گروه حماس باید جواب بده
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->