امنیت غذایی از ارکان امنیت ملی است همه آنچه باید درباره حساسیت فصلی بدانید جلوگیری از ۳ هزار سقط عمد جنین سالم در کشور حریق منزل مسکونی در بلوار میرزا کوچک خان + تصویر حادثه(۱۳ اردیبهشت) شاهرخ‌خان دستگیر شد (۱۳ اردیبهشت) بارش باران و لغزندگی معابر در جاده‌های خراسان رضوی (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) جزئیات لحظه پیدا شدن «یسنا دیدار» از زبان کایت سوار نیشابوری+فیلم برخورد مرگبار کامیون با پژو پارس در نزدیکی مشهد با ۲ کشته و زخمی (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدئو | توضیحات مدیر‌عامل هلال احمر گلستان درباره پیداشدن یسنا، دختر گم‌شده ترکمن یک سوم شهرستان‌های خراسان رضوی فاقد مرکز پزشکی قانونی هستند مشهد، میزبان سومین همایش ملی مدیران خیریه دارالاکرام| بورسیه تحصیلی برای ۸ هزار دانش‌آموز نیازمند روایت مادر «یسنا دیدار»، از روز ناپدیدشدن دختر ۴ ساله‌اش + فیلم آخرین اخبار از عملیات جست‌وجوی «یسنا»، دختر گم‌شده ترکمن + ویدئو (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) آشنایی با خواص سبزی‌های فصل بهار| نوبرانه‌های بهاری ضامن سلامتی این سبزی، کلیه‌ها را تصفیه و استخوان و دندان‌ها را تقویت می‌کند
سرخط خبرها

سفیر دوچرخه‌سوار اهدای خون به مشهدمقدس رسید

  • کد خبر: ۱۹۴۷۳۵
  • ۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۴
سفیر دوچرخه‌سوار اهدای خون به مشهدمقدس رسید
کرامت عزیززاده، سفیر دوچرخه‌سوار اهدای خون پس از عبور از هشت استان کشور به مشهدمقدس رسید.

به گزارش شهرآرانیوز، کرامت عزیززاده، سفیر دوچرخه‌سوار اهدای خون پس از طی مسافت حدود هزار و ۵۰۰ کیلومتری و عبور از استان‌های گیلان، قزوین، البرز، تهران، مازندران، گلستان و خراسان شمالی وارد استان خراسان رضوی شد و امروز هم در بدو ورود به مشهد، مورد استقبال مدیرکل انتقال خون استان قرار گرفت.

سعید اصغریان، مدیرکل انتقال خون خراسان رضوی در مراسم استقبال از این سفیر انتقال خون، ضمن تقدیر و تشکر از اقدام وی برای تبلیغ و ترویج اهدای خون، آن را امری پسندیده دانست که با جان انسان‌ها گره خورده است.

وی افزود: تقدیر از چنین فردی که حاضر شود تمام ایران را با دوچرخه طی کند تا فرهنگ اهدای خون را بین مردم سراسر کشور ترویج کند، قابل بیان نیست.

دوچرخه سوار ۵۴ساله ساکن آستارا نیز هدف از سفر خود را انتقال پیام سلامت و تشویق و ترغیب مردم به عمل خداپسندانه اهدای خون عنوان کرد.

انتقال پیام صلح و دوستی مردم ایران به سراسر جهان

سفیر دوچرخه سوار اهدای خون به مشهدمقدس رسید

اما کرامت عزیززاده، دوچرخه سوار ۵۴ ساله اردبیلی الاصل ساکن آستارا که از طریق یک مغازه کبابی در آستارا امرارمعاش می‌کند، سفر با دوچرخه را از سال ۱۳۸۱ آغاز کرده است.

او علاوه بر عضویت در فدراسیون دوچرخه سواری، عضویت در گروه‌هایی نظیر سفیران سلامت، حامیان محیط زیست و طبیعت، اهدای خون اهدای زندگی و ... را نیز دارد.

عزیززاده در اولین سفر خود با دوچرخه دور ایران را گشته و پس از آن در سفر‌های بعدی که به نقاط مختلف ایران و جهان داشته است، شعار‌های متعددی را از سوی مردم پرمهر ایران به نقاط مختلف دنیا رسانده است.

او هم‌زمان با سفر‌های خود و به هر شهری که وارد شده، علاوه بر ترویج شعاری که آن را انتخاب کرده، تعدادی نهال میوه را در آن شهر غرس کرده است و هدف از این کار خود را کسب رضای خدا و انتقال مفاهیم انسان دوستانه از طریق مسافرت با یک وسیله پرنشاط و کاشت نهال عنوان می‌کند.

او در سفر به نقاط مختلف ایران، درخت میوه و در خارج از ایران و بیش از ۷۰ کشوری که به آن سفر کرده است، نهال زیتون را به نشانه صلح و دوستی مردم ایران غرس کرده است.

عزیززاده تلاش کرده با غرس درخت در مدارس، این فرهنگ را از سنین پایه به دانش آموزان منتقل کند.

او روزانه بین ۱۰۰ تا ۲۰۰ کیلومتر را با دوچرخه طی می‌کند و البته در این سال‌ها، حوادثی نیز در ایران و نقاط مختلف دنیا برای او اتفاق افتاده است که البته تلخی آن را با شیرینی انتقال پیام صلح و دوستی مردم ایران جایگزین کرده است.

سفیر اهدای خون

اما آخرین سفر عزیززاده برای ترویج فرهنگ اهدای خون، از آستارا به سمت رشت آغاز شده است. در شهر رشت و پس از اهدای خون، تعدادی نهال غرس کرده و پس از آن به استان‌های قزوین، البرز و تهران رفته است. پس از آن، به سمت استان مازندران و گلستان سفر کرده و پس از گذر از استان خراسان شمالی، امروز به مشهد رسیده است.

او در ادامه این سفر قرار است به سایر استان‌های ایران نیز سفر کند و پیام اهدای خون و حمایت از اهداکنندگان خون را به تمام نقاط ایران منتقل کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->