پرسپولیس به مشهد منتقل می شود؟ نقره فرنگی کار مشهدی در جام تختی زوج حسینی- خداداد در کادرفنی خوشه طلایی پخش زنده بازی النصر و الخلیج در لیگ عربستان (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین درگیری محمد صلاح با کلوپ | ماجرای اختلاف در لیورپول چه بود؟ + فیلم بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ محمد طاهری: ایران از تایلند سرتر است| میزبان ۱۰ هزار تماشاگر دارد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ انتقاد درخشان از اوسمار| چنین باختی را به خاطر ندارم تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود وام‌های باشگاه، پرسپولیس را زیان‌ده کرد تغییرات مدیریتی در پرسپولیس منتفی شد
سرخط خبرها

بیانیه پرسپولیس علیه کمیته اخلاق

  • کد خبر: ۱۹۴۷۵۸
  • ۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۸
بیانیه پرسپولیس علیه کمیته اخلاق
باشگاه پرسپولیس با صدور بیانیه‌ای به محکومیت باشگاه و همچنین مدیرعامل، سرمربی و مدیر تیم در کمیته اخلاق اعتراض کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، آرای کمیته اخلاق ساعاتی پیش منتشر شد و براساس آن باشگاه پرسپولیس، سرمربی تیم (یحیی گل‌محمدی)، مدیرعامل (رضا درویش) و مدیر تیم (افشین پیروانی) هر کدام جداگانه توسط کمیته اخلاق محکوم شده و مبالغی را جریمه شدند.

هم اکنون باشگاه پرسپولیس با صدور بیانیه‌ای به احکام صادره از سوی کمیته اخلاق واکنش نشان داد و نوشت:

"پیرو اعلام احکام کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال در خصوص محکومیت؛ باشگاه، مدیر عامل، سرمربی و مدیر تیم فوتبال پرسپولیس، ضمن اعتراض به این احکام، از ریاست محترم فدراسیون فوتبال تقاضا دارد، این احکام و قوانین مستند فوتبال در خصوص همه باشگاه‌ها اجرا گردد چرا که تبعیض در این زمینه مورد اعتراض واقع خواهد شد.

باشگاه پرسپولیس معتقد است؛ قانون باید بدور از تبعیض ملاک باشد و قانون، زمانی معتبر، قابل پذیرش و قاطع چهره می‌گشاید که همگان، آن را رعایت کنند. وقتی در اجرای قانون تبعیض وجود داشته باشد، قطعا هرج و مرج و ناهنجاری بیشتر نمایان می‌شود.

از سویی، ادامه، توسعه و اجرای برنامه‌ها، طرح‌ها و گسترش فضای سالم جوانمردی، پهلوانی و قهرمانی در فضایی شکل واقعی خود را در سطح ورزش و مخصوصا فوتبال نشان می‌دهد که همه با یک چشم و در قالب قانون، دیده شوند.

باشگاه پرسپولیس بی شک، به قانون، قونگذاران و تصمیم‌سازانی که بر اجرای بدور از تبعیض باشگاه‌ها و افراد حرکت می‌کنند، احترام می‌گذارد و چشم امید داریم که این قوانین برای همه به یک شکل، مورد محاسبه و اجرا قرار گیرد.

باشگاه پرسپولیس، آمادگی خود را برای حمایت از اجرای مطلق قانون اعلام می‌دارد و امیدوار است با مساوات و عدالت و حذف حواشی مختلف، مسیر توسعه فوتبال، هموار گردد. "

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->