دیدار اعضای هیئت دولت سیزدهم با رهبر معظم انقلاب مراسم تنفیذ ریاست‌جمهوری چه زمانی برگزار خواهد شد؟ اعتماد مردم، مهم‌ترین سرمایه رئیس‌جمهور منتخب برای ایران... جلسات رای اعتماد به وزرای دولت چهاردهم، شهریورماه برگزار می‌شود اذعان روزنامه صهیونیستی به شکست نتانیاهو | حماس حکومت را در غزه در دست خواهد داشت نامه اعتراض‌آمیز سفیر ایران در سازمان ملل به شورای امنیت در پی ادعاهای واهی اتحادیه عرب مقام سابق صهیونیست خواستار سرنگونی کابینه نتانیاهو شد ایتالیا پیروزی پزشکیان را تبریک گفت | تاکید بر تقویت روابط دیپلماتیک درگیری پلیس و تظاهرات کنندگان در تل آویو + فیلم وزیر خارجه انگلیس: برای برقراری آتش‌بس در غزه از تمام ظرفیت‌های دیپلماتیک استفاده می‌کنم جلیلی با رئیس جمهوری منتخب دیدار کرد صهیونیست‌ها برای توافق با حماس کوتاه آمدند | هیات اسرائیلی و رئیس سیا به دوحه می‌روند توصیه‌های عجیب ترامپ به بایدن در برخورد با منتقدان! تظاهرات هزاران شهرک‌نشین صهیونیست در سرزمین‌های اشغالی ۱۶ شهید و ۷۵ زخمی در جنایت جدید صهیونیست‌ها در «النصیرات»+ فیلم هاآرتص: تل‌آویو مشروعیت بین المللی خود را از دست داده است مذاکرات یمنی‌ها با وجود کارشکنی‌های آمریکا ادامه دارد
سرخط خبرها

مردم غزه در نبود سوخت لباس‌هایشان را برای پختن غذا می‌سوزانند

  • کد خبر: ۱۹۵۳۶۱
  • ۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۶
مردم غزه در نبود سوخت لباس‌هایشان را برای پختن غذا می‌سوزانند
نبود گاز و برق در طول چند روز گذشته ساکنان نوار غزه را که همچنان در معرض حملات مکرر ارتش رژیم صهیونیستی قرار دارند، مجبور کرده تا به دنبال راه‌های جایگزین مثل روشن کردن آتش با هیزم و حتی سوزاندن لباس‌ها و کتاب‌ها باشند.

به گزارش شهرآرانیوز به نقل از خبرگزاری آناتولی ترکیه، رژیم صهیونیستی تنها به بمباران هوایی غزه اکتفا نکرده، بلکه ساکنان نوار غزه را محاصره کرده و مانع ورود آب، غذا، دارو و سوخت به غزه می‌شود.

در سایه نبود سوخت مردم غزه مجبور شدند تا به دنبال راه‌های جایگزینی مثل آتش روشن کردن با هیزم برای پخت و پز و پخت نان و گرم شدن باشند.

همچنین در سایه کمبود هیزم در نوار غزه ساکنان مجبورند از لباس‌ها و کتاب‌ها برای آتش روشن کردن و غذا درست کردن استفاده کنند و همه این‌ها تأثیرات منفی بر بهداشت و محیط زیست دارد. همچنین ساکنان نوار غزه مجبور شده‌اند تنور‌های گلی برای پخت نان درست کنند.

این در حالی است که جنگ غزه امروز یکشنبه وارد چهل و چهارمین روز خود شد. این جنگ به شهادت بیش از ۱۲ هزار فلسطینی و زخمی شدن بیش از ۳۰ هزار نفر منجر شده‌است که بیشتر آنها از زنان و کودکان هستند.

حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه به ویژه به بیمارستان‌ها و مراکز غیرنظامی همچنان ادامه دارد.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->