لاپید: مذاکرات برای سرنگونی نتانیاهو در جریان است حمله به سفارت رژیم صهیونیستی در صربستان | یک افسر پلیس زخمی و مهاجم کشته شد «مذاکرات آتش‌بس»؛ محور گفت‌وگوی تلفنی رئیس اطلاعات مصر و هنیه زمان مناظره‌ها و برنامه‌های تبلیغاتی دور دوم انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ مشخص شد+ جدول دیدار روسای استانی ستاد‌های انتخابات کاندیداهای ریاست جمهوری با رئیس ستاد انتخابات خراسان رضوی حمله هوایی آمریکا و انگلیس به فرودگاه «الحدیده» یمن (۹ تیر ۱۴۰۳) کمین مهلک مبارزان قسام برای نظامیان صهیونیست در «الشجاعیه» انفجار مهیب در انبار موشک و تسلیحات نیرو‌های اوکراینی بحرین خواستار آتش‌بس در مرز لبنان و فلسطین اشغالی شد حزب‌الله لبنان ۲ جنگ‌افزار صهیونیستی را منهدم کرد اتحادیه عرب دیگر حزب الله لبنان را گروه تروریستی نمی داند قدردانی مخبر از حضور آگاهانه ملت بصیر ایران در انتخابات اتحادیه اروپا توسعه شهرک‌سازی در فلسطین اشغالی را محکوم کرد اذعان فرمانده صهیونیست به توان بالای حماس در رفح شیلی هم به پرونده شکایت آفریقای جنوبی از تل‌آویو پیوست کاخ سفید: بایدن بیش از حد برای مناظره آماده بود! آیا کسانی که در انتخابات ۸ تیر شرکت نکردند، می‌توانند در دور دوم رای دهند؟ واکنش مصطفی پورمحمدی به نتایج انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ انفجار در مرکز ژاپن ۵ کشته و ۲۰ زخمی برجای گذاشت (۹ تیر ۱۴۰۳) حزب‌الله تجهیزات جاسوسی ارتش اسرائیل را منهدم کرد
سرخط خبرها

اسرائیل به توقیف کشتی‌اش توسط یمن واکنش نشان داد | این اقدام کار ایران است

  • کد خبر: ۱۹۵۴۳۸
  • ۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۶
اسرائیل به توقیف کشتی‌اش توسط یمن واکنش نشان داد | این اقدام کار ایران است
پس از توقیف یک کشتی اسرائیلی در دریای سرخ، مقامات صهیونیست مدعی شدند که این کشتی متعلق به این رژیم نیست.

به گزارش شهرآرانیوز، منابع خبری، عصر امروز (یکشنبه)، از ناپدید شدن یک کشتی اسرائیلی به نام «گلکسی لیدر» در دریای سرخ خبر دادند.

دانیل هاگاری سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی در واکنش به توقیف کشتی متعلق به این رژیم توسط نیرو‌های یمنی، گفت که این اقدام، «رخداد بسیار خطرناکی در سطح جهانی» است.

هاگاری با این ادعا که این کشتی، متعلق به رژیم صهیونیستی نیست، مدعی شد: این کشتی با خدمه غیر نظامی بین‌المللی، ترکیه را به مقصد هند ترک کرد و هیچ اسرائیلی در آن حضور ندارد».

شبکه «المیادین» به نقل از منابع آگاه خبر داد نیروی دریایی یمن موفق شده است یک کشتی اسرائیلی را در دریای سرخ تحت کنترل خود درآورد.

طبق این گزارش، ۵۲ نفر در این کشتی حضور داشته‌اند که همگی دستگیر شده‌اند. المیادین اضافه کرد که خدمه این کشتی و تمام کسانی که در آن حضور داشته‌اند، تحت بازجویی قرار دارند تا تابعیتشان مشخص شود.

دفتر بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی، این اقدام را محکوم کرد و مدعی شد که جمهوری اسلامی ایران، عامل توقیف این کشتی به شمار می‌رود.
نتانیاهو در عین حال گفت که ربودن این کشتی، پیامد‌های بین‌المللی به همراه خواهد داشت که مربوط به امنیت خطوط کشتیرانی جهانی است.

سرتیپ یحیی سریع، ظهر امروز، تاکید کرده بود که تمام کشتی‌ها با پرچم رژیم صهیونیستی و کشتی‌هایی که شرکت‌های اسرائیلی آن‌ها را اداره می‌کنند یا این کشتی‌هایی که متعلق به این شرکت‌ها هستند، اهداف مشروع نیرو‌های مسلح یمن خواهند بود.

منبع: فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->