فرهاد مشیری، هنرمند سرشناس، درگذشت «پلنگ آناتولی» برای شبکه نمایش دوبله شد ادامه پخش «حسینیه تهران» در دهه دوم محرم + زمان پخش پخش فیلم «۱۴۰۸» هافستورم در تلویزیون از امشب (۲۷ تیر ۱۴۰۳) «پیر پسر» لیلا حاتمی و حامد بهداد در ایرلند برگزیده شد فراخوان جشنواره مشترک نقاشان ایران و روسیه اعلام شد معرفی کتاب | درباره کتاب «پنداشت تربیت» اثر جودیت ریچ هریس درباره نقش «جانی دپ» در فیلم «کارناوال در پایان روزها» نقاشی‌های خیره‌کننده از زندگی روزمره مردم در مقبره چینی + عکس پروژه مسکن هنرمندان چه زمانی به بهره‌برداری می‌رسد؟ وزیر ارشاد: حداکثر حمایت از هنرمندان ممنوع الکار انجام شده است | جایی که هنرمندان خطا کردند، هم حمایت کردیم توضیحات دبیر شورای صنفی نمایش درباره ابهامات آیین‌نامه اکران سال ۱۴۰۳ | از دعوا بر سر اکران ۱۰ فیلم کمدی تا اجبار در دادن حق وتو غلبه بازار بر هنر، کتیبه نویسی را از عیار انداخته است رئالیتی شوی «شکارچی» از شبکه خانگی + جزئیات «زینب (س) اسیری رفت و ما بر جای بودیم» | کم‌توجهی به زنان کربلا و بانوان دفاع مقدس در ادبیات فارسی آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره نانو و رسانه ۱۴۰۳+ جزئیات
سرخط خبرها

انصراف ناشران مشهور از نمایشگاه کتاب لندن

  • کد خبر: ۱۹۶۰۱
  • ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۸
انصراف ناشران مشهور از نمایشگاه کتاب لندن
با انتشار ویروس کرونا در انگلیس، ناشران مشهور آمریکایی، مانند سیمون و شوستر، از شرکت در نمایشگاه کتاب لندن انصراف دادند.

به گزارش شهرآرانیوز، به نقل از فوربس، پیش بینی شده بود نمایشگاه کتاب لندن از ۱۰ تا ۱۲ مارس، یکم تا چهارم فروردین ماه، برگزار شود، اما با رشد ترس‌ها از ویروس کرونای کووید-۱۹ تعداد ناشرانی که از این برنامه دست شستند افزایش پیدا کرد.

 

سیمون و شوستر (Simon & Schuster) که یکی از ۵ ناشر بزرگ جهان است، اولین نام بزرگی است که از حضور در نمایشگاه لندن انصراف داده است.

 

آدام روتبرگ، سخنگوی این انتشارات اعلام کرده است که با توجه به شیوع ویروس و به دلیل نگرانی از سلامتی و ایمنی کارکنان خود، سیمون و شوستر تصمیم گرفته است که در نمایشگاه کتاب لندن حضور پیدا نکند.

 

یکی دیگر از بزرگترین غرفه‌داران در نمایشگاه لندن، گروه تولید محتوای اینگرام (Ingram Content Group) بود که او هم از شرکت در نمایشگاه انصراف داد، همانطور که یکی دیگر از اصلی‌ترین شرکت‌های تولید کتاب الکترونیکی به نام اُوردرایو (OverDrive)  از این نمایشگاه، انصراف داده بود.

 

سایت رسمی نمایشگاه به غرفه‌داران اعلام کرده که می‌توانند برای غرفه‌های خود و همچنین برای خریداران عبوری درخواست محلول‌های ضدعفونی‌کننده بیشتری داشته باشند.

 

با توجه به افزایش سریع انصراف‌دهندگان، هنوز مشخص نیست نمایشگاه کتاب لندن طبق برنامه‌ریزی انجام شده، برگزار شود. پاسخ به این سؤال به تعداد ناشرانی که از این رویداد صرف نظر می‌کنند ارتباط دارد اما تا زمانی که شرایط تغییر نکند، این نمایشگاه طبق برنامه‌ریزی قبلی، برگزار خواهد شد.

 

اگر نمایشگاه کتاب لندن تصمیم به تغییر برنامه نمایشگاه بگیرد، اولین نمایشگاهی نیست که این کار را کرده است، تاریخ برگزاری نمایشگاه کتاب کودکان بولونیا نیز با توجه به تأثیر ویروس کرونا بر ایتالیا، از ماه مارس به یکم تا چهارم ماه می منتقل کرد.

 

علاوه بر این کنفرانس توسعه دهندگان بازی‌های کامپیوتری (Game Developers Conference) نیز تعویق این برنامه را اعلام کرده است، GDC  برای ۱۶ مارس تا ۲۰ مارس برنامه‌ریزی شده بود.

 

در همین راستا، خبرگزاری فرانسه نیز اعلام کرد، که برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب پاریس که قرار بود ۲۰ تا ۲۳ مارس (۱ تا ۴ فروردین ۹۹) برگزار شود، به دلیل شیوع ویروس کرونا لغو شده است.

 

پیش از این نیز دولت فرانسه به منظور جلوگیری از شیوع ویروس فراگیر کرونا در کشور، روز یکشنبه از تعطیلی موزه لوور و همه کنسرت‌ها در شهرهای مختلف خبر داده بود.

 

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->