حماس: از خواسته‌های اساسی خود کوتاه نخواهیم آمد | هیات حماس به قاهره می رود لفاظی وزیر دفاع انگلیس در واکنش به تحریمش از سوی ایران نخست وزیر سابق اسرائیل: ما از جنگ غزه پیروز خارج نخواهیم شد «یحیی سنوار» با رهبران گروه‌های فلسطینی در خارج در تماس است اعتراض رژیم صهیونیستی به سفر رئیس سیا به قاهره واکنش اسرائیل به تصمیم ترکیه برای تعلیق مبادلات تجاری رئیس سیا وارد قاهره شد حمله موشکی به پایگاه نظامیان آمریکایی در شرق سوریه گوترش: از شمار زیاد خبرنگاران کشته شده در غزه شوکه و وحشت زده‌ام تحریم‌های جدید انگلیس علیه شهرک‌نشینان اسرائیلی تعلیق مبادلات تجاری ۹.۵ میلیارد دلاری ترکیه با اسرائیل تمجید گروه‌های مقاومت فلسطین از مردم و نیروهای مسلح یمن پنتاگون پدافند هوایی اردن را تقویت می‌کند تجهیزات جاسوسی صهیونیست‌ها در تیررس حزب‌الله لبنان راهپیمایی میلیونی مردم یمن در حمایت از غزه + فیلم و تصاویر (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) بازداشت دانشجویان حامی فلسطین در دانشگاه نیویورک یمن از آغاز مرحله چهارم تشدید عملیات علیه اسرائیل خبر داد (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) واکنش وزیر امور خارجه به سرکوب دانشجویان معترض آمریکایی سفیر فلسطین در مقر سازمان ملل در وین: دیگر در جلسات گزارشی از غزه ارائه نمی‌دهم تشریح چگونگی انتخابات الکترونیکی مجلس| چه کسانی واجد شرایط رای دادن هستند؟
سرخط خبرها

بسیج، درخت تناوری است که روز‌به‌روز بیشتر از قبل رشد می‌کند

  • کد خبر: ۱۹۶۴۰۴
  • ۰۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۷
بسیج، درخت تناوری است که روز‌به‌روز بیشتر از قبل رشد می‌کند
فرمانده سپاه امام رضا (ع) در همایش اقتدار بسیج گفت: بسیج، درخت تناوری است که روز‌به‌روز بیشتر از قبل رشد می‌کند. اگر هم در دوران دفاع‌مقدس، شاهد حضور میدانی و نظامی بسیجیان بودیم، امروز از عرصه‌های فرهنگی و اجتماعی گرفته تا حوزه‌های علمی، بسیج است که فتح قله‌های پیشرفت را میدان‎داری می‌کند.

سید حسین دوستدار  | شهرآرانیوز صبح دیروز، میدان صبحگاه مشترک قرارگاه مرکزی لشکر ۵ نصر نیروی زمینی سپاه، میزبان حضور هزاران نفر از بسیجیان خراسان‌رضوی در قالب سیصد گردان مختلف بود که حتی سرمای هوا و وزش شدید باد نیز نتوانست مانع اجتماع باشکوهشان شود و پرچم‌های سبز، سفید و سرخ آن‌ها با حضور استاندار خراسان‌رضوی، شهردار مشهد و فرماندهان یگان‎های مختلف نیرو‌های مسلح استان، تصاویر ماندگاری از همایش ۳۵ هزار‌نفره اقتدار‌۱۴۰۲ بسیج رقم زد.

مقاومت اسلامی، ارمغان تفکر بسیج

معاون عملیات ستاد کل نیرو‌های مسلح نیز که سخنران ویژه این مراسم بود، تصریح کرد: شکل‎گیری حماس به‌عنوان یکی از گروه‌های مقاومت اسلامی، نمونه بارز و دستاورد تفکر بسیجی است که امروزه در سرزمین‌های اشغالی و ارض‌اقدس فلسطین، نفس اشغالگران و متجاوزان صهیونیست را به‌شماره انداخته است.

سردار مهدی ربانی خاطرنشان کرد: دشمن انقلاب اسلامی برای مقابله با این اندیشه بر ارتقای توان تسلیحاتی و نظامی خود متمرکز است، درحالی‌که گفتمان انقلاب و تفکر بسیجی در میدان جنگ نرم به پیش می‌رود و از دروازه غزه، راه به سایر نقاط عالم پیدا می‌کند. یک نمونه از این موضوع در جریان تحولات اخیر فلسطین نمایان شد؛ زیرا استکبار اراده داشت عملیات طوفان‌الاقصی را به‌مثابه ۱۱‌سپتامبر دوم، مبنای توجیه فصل جدید جنایت‎های خود قرار دهد، اما کار به‌جایی رسید که همه ملت‎های منطقه با مجریان این عملیات کاملا فلسطینی هم‌صدا شدند.

به گفته او، گفتمان انقلاب اسلامی و تفکر بسیجی بود که پیش از فروپاشی میدانی، فروپاشی هویتی رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی را رقم زد و جنگ ناجوانمردانه در غزه و تلفات پانزده‌هزارنفره از زنان و کودکان فلسطینی را به تابلوی تمام‎نمای واقعیت اسرائیل و صهیونیسم تبدیل کرد تا همه ملت‎های دنیا، چهره حقیقی این اشغالگران را ببینند.

معاون عملیات ستاد کل نیرو‌های مسلح ادامه داد: بسیج، درخت تناوری است که روز‌به‌روز بیشتر از قبل رشد می‌کند. اگر هم در دوران دفاع‌مقدس، شاهد حضور میدانی و نظامی بسیجیان بودیم، امروز از عرصه‌های فرهنگی و اجتماعی گرفته تا حوزه‌های علمی، بسیج است که فتح قله‌های پیشرفت را میدان‎داری می‌کند و اراده‌های انقلابی مردم و جوانان دشمن را گرفتار کرده است. نقش ‎آفرینی در فتنه‌های گوناگون و دفاع از آرمان انقلاب و شهیدان، بزرگ‌ترین افتخار بسیج است تا به برکت این مجاهدت‌ها، بذر امید در دل همه دلسوزان کشور و ملت جوانه بزند.

بسیج، چکیده فضائل اخلاقی ملت

در ابتدای این رزمایش، سردار سیدهاشم غیاثی، فرمانده سپاه امام‌رضا (ع)، نیز ضمن تبریک فرارسیدن هفته بسیج تصریح کرد: بسیجیان چکیده فضائل اخلاقی ملت هستند و اگرچه این شجره طیبه با شهدای نام‎آور خود شناخته می‌شود، بسیاری از مجاهدان بسیجی هستند که در گمنامی برای اعتلای نظام اسلامی و گره‎گشایی از کار مردم تلاش می‌کنند. بسیج از زمان تأسیس تا به امروز در همه بحران‌ها در میدان بوده است که همین امر، بدنه مردمی و پشتوانه اجتماعی انقلاب اسلامی را ثابت می‌کند.

او با بیان اینکه ۳۰۰ گردان از اقشار بسیج آماده خدمت در مسیر انقلاب اسلامی هستند ادامه داد: بسیج دارای انعطافی است که با توجه به نیاز کشور مورد استفاده قرار می‌گیرد و این در حالی است که بسیج عنصر امیدآفرین در مسیر پیشرفت انقلاب است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->