ثبت رایگان مبایعه‌نامه فروش ملک در سامانه خودنویس قیمت امروز انواع گوشی‌های موبایل در مشهد (۹ تیر ۱۴۰۳) | قیمت موبایل از ۶ تا ۱۰۸ میلیون تومان چک کاغذی تا ۳ سال آینده حذف می‌شود بازگشایی عمومی فضای تفریحی باغ آستان برای اولین بار؛ شعبه جدید کروژ در «باغ خاتون» افتتاح شد | درخشش در باغ امام‌رضا(ع) بازار بورس به انتخابات ۸ تیر ۱۴۰۳ چه واکنشی نشان داد؟ | دامنه نوسان سهام افزایش یافت حراج جدید سکه دوشنبه (۱۱ تیر) برگزار می‌شود + شرایط قیمت طلا و سکه در مشهد اعلام شد (۹ تیر ۱۴۰۳) افزایش مبارزه با علف‌های هرز در خراسان‌رضوی پیش‌بینی رئیس اتحادیه طلا درباره قیمت سکه و طلا | وقت خرید رسیده است؟ (۹ تیر ۱۴۰۳) زمان حراج سی‌وپنجم شمش طلا اعلام شد افزایش قیمت ارز‌های مبادله‌ای | دلار چند شد؟ (۹ تیر ۱۴۰۳) قیمت طلا و دلار در اولین روز پس از انتخابات چند شد؟ (۹ تیر ۱۴۰۳) نرخ بهره بین‌بانکی ثابت ماند + جدول (۹ تیر ۱۴۰۳) خشک‌سالی و سرمازدگی، کشت دیم محصولات زراعی خراسان‌رضوی را دچار چالش کرده است قیمت انواع خودرو‌های خارجی (۹ تیر ۱۴۰۳) اختلاف قیمت کارخانه و بازار آزاد انواع خودرو‌های داخلی چقدر است؟ (۹ تیر ۱۴۰۳) عرضه ۴۰ دستگاه کامیون در بورس کالا، فردا (۱۰ تیر ۱۴۰۳) دلار به پیروز انتخابات چه واکنشی نشان می‌دهد؟ قیمت امروز میوه در مشهد (۹ تیر ۱۴۰۳) | هندوانه کیلویی چند؟ هشدار به مستأجران | از انعقاد این قرارداد‌ها پرهیز کنید جزئیات پیشنهاد معافیت مالیاتی ۷۰ درصد از مشاغل و اصناف آخرین تحولات بازار سکه و طلا (۸ تیر ۱۴۰۳) برگشت وجه بیست میلیارد ریالی به شاکیان املاک در مشهد با ۱۰ موبایل پرفروش از برند‌های مختلف آشنا شوید + جزئیات و تصاویر (۷ تیر ۱۴۰۳) سقف اجاره‌بها مشخص شد | رقم‌های جدید روز‌های آینده به استان‌ها ابلاغ می‌شود
سرخط خبرها

ساخت یک شهرک جدید در نزدیکی تهران + جزئیات

  • کد خبر: ۱۹۶۵۳۶
  • ۰۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۴
ساخت یک شهرک جدید در نزدیکی تهران + جزئیات
مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند از انجام عملیات زیربنایی و روبنایی با ۷۰۰میلیارد تومان اعتبار در شهر جدید پرند خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، آرش صیادی، مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند با تأکید بر تلاش برای تأمین زمین بیشتر به منظور تولید مسکن در آن شهر جدید، گفت: برای تأمین زمین بیشتر با وجود آنکه در شهر جدید پرند با محدودیت زمین مواجه هستیم و امکان توسعه وجود ندارد، چندین گزینه از جمله ایجاد شهرک و تغییر کاربری و الحاق در حال پیگیری است و در تلاش هستیم ظرفیت تأمین زمین را برای تولید مسکن افزایش دهیم.

این مقام مسئول در شهر جدید پرند، توضیح داد: شهرک اعتمادیه در نزدیکی پرند و متصل به محدوده شهر جدید پرند مصوب شده است که ظرفیت ۱۰ هزار نفر جمعیت دارد و هم‌اکنون مراحل تملک آن در حال انجام است، در آینده نزدیک و برای سال جدید در شهر جدید پرند در حوزه مسکن خبر‌های خوبی خواهیم داشت.

مطالعات راه دسترسی پرند به ملارد در حال بررسی است

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند توضیح داد: در حوزه دسترسی‌های پرند غیر از محور فعلی، یک مسیر دومی را که مجوز اتصال به اتوبان غدیر است، اخذ کرده‌ایم، هم‌اکنون در مراحل مقدماتی انتخاب پیمانکار هستیم و مذاکراتی با ستادکل نیرو‌های مسلح برای اتصال مسیر سوم پرند به‌دلیل آنکه از اراضی ارتش عبور می‌کند آغاز شده است. در برنامه است تا اتصال پرند به ملارد از این مسیر انجام شود که هم‌اکنون کار در مراحل مقدماتی قرار دارد.

انجام عملیات زیربنایی و روبنایی با ۷۰۰میلیارد تومان اعتبار

صیادی گفت: پروژه‌های روبنایی و زیربنایی گسترده‌ای نزدیک به ۷۰۰ میلیارد تومان در حوزه شهر پرند در حال اجراست، تا پایان سال در حوزه روبنا‌ها از جمله پارک و توسعه فضا‌های سبز افتتاح‌هایی خواهیم داشت، دو مرکز درمانی دیگر به این فضا‌ها افزوده خواهد شد، در حوزه سرانه‌های مذهبی نیز تا پایان سال دو مسجد به بهره‌برداری می‌رسد.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->