اولین اطلاعات رسمی از گلکسی S26 سامسونگ منتشر شد چطور بفهمیم یک ویدیو یا عکس، واقعی است یا ساخته‌شده با هوش مصنوعی؟ + آموزش ساخت بزرگ‌ترین ابررایانه هوش مصنوعی باهمکاری انویدیا و اوراکل تأثیر ماه کامل بر کیفیت خواب انسان، واقعیت علمی یا باور عامیانه؟ ناتینگ فون 3a لایت رونمایی شد + مشخصات و قیمت آمریکایی‌ها می‌خواهند دسترسی نوجوانان به هوش مصنوعی را ممنوع کنند اپل از چندسال دیگر دکمه‌های آیفون را کاملا متحول می‌کند مسیر نو در مهندسی؛ آغاز تحول هوشمند در ساخت‌وساز مشهد فناوری eSIM به‌زودی به‌صورت گسترده در کشور اجرا می‌شود نوجوان ۱۲ ساله کانادایی با همکاری ناسا دو سیارک جدید کشف کرد موسیقی خطر زوال عقل را در سالمندان تا ۳۹ درصد کاهش می‌دهد تعرفه‌ بسته‌های اینترنت تغییر می‌کند؟ بحران وجودی مشق شب در عصر هوش مصنوعی آیا گراکی‌پدیای ایلان ماسک یک کپی از ویکی‌پدیاست یا یک ارتقای بزرگ؟ افشای جزئیاتی جدید از باتری و نمایشگر گوشی گلکسی زد فولد ۸ اولین ویدئو از گوشی تاشو سه‌تکه سامسونگ منتشر شد + فیلم راه‌اندازی نخستین آزمایشگاه ساعت اتمی کشور طی یک سال آینده آمار عجیب OpenAI از تعداد کاربرانی که با ChatGPT درباره خودکشی صحبت می‌کنند فرایند تأیید سن کاربران پلی استور در برخی مناطق آغاز شد پیام‌رسان ایتا از دسترس خارج شد (۵ آبان ۱۴۰۴) دانشمندان: احتمالا قارچ‌ها حافظه کامپیوترهای آینده باشند!
سرخط خبرها

انصراف تبلیغ‌دهندگان درآمد ایکس را ۷۵ میلیون دلار کاهش می‌دهد

  • کد خبر: ۱۹۶۵۷۰
  • ۰۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۵
انصراف تبلیغ‌دهندگان درآمد ایکس را ۷۵ میلیون دلار کاهش می‌دهد
بیش از ۱۰۰ برند و حتی انواع دیگری از تبلیغ‌کنندگان، مانند نامزد‌های سیاسی، تبلیغات خود در این شبکه اجتماعی را به‌طور کامل متوقف کرده‌اند.

به گزارش شهرآرانیوز - شبکه اجتماعی ا‌یکس که قبلاً با نام توییتر شناخته می‌شد، معمولاً بیشترین درآمد را در ماه‌های آخر سال به‌دست می‌آورد، زیرا برند‌های بزرگ و کوچک کمپین‌های تبلیغاتی خود را در آن برگزار می‌کنند. با این حال، اکنون گفته شده که بیش از ۱۰۰ برند و حتی انواع دیگری از تبلیغ‌کنندگان، مانند نامزد‌های سیاسی، تبلیغات خود در این شبکه اجتماعی را به‌طور کامل متوقف کرده‌اند و در صورت عدم برگشت آن‌ها، ایکس ممکن است تا ۷۵ میلیون دلار از درآمد تبلیغات خود در سال جاری را از دست بدهد.

ماه گذشته در گزارشی گفته شده بود که اپل به‌همراه شرکت‌های دیگری از جمله دیزنی خرید تبلیغات ایکس را به‌دلیل پست‌های یهود‌ستیزانه ایلان ماسک متوقف کرده‌اند. حالا براساس گزارش نیویورک تایمز، تعداد این شرکت‌ها در حال افزایش است و تصمیم تبلیغ‌کنندگان می‌تواند تأثیر قابل‌توجهی بر درآمد ایکس داشته باشد.

طبق گزارش تایمز، Airbnb به‌اندازه بیش از یک میلیون دلار از تبلیغات خود در ایکس را متوقف کرده و این میزان برای نتفلیکس ۳ میلیون دلار است. ایکس همچنین ممکن است به دلیل توقف کمپین‌های تبلیغاتی زیرمجموعه‌های مایکروسافت ۴ میلیون دلار از درآمد تبلیغاتی خود را از دست بدهد. اوبر و کوکاکولا دو برند معروف دیگری هستند که تصمیم گرفتند خرید تبلیغات از ایکس را متوقف کنند.

مشکل بین ا‌یکس و تبلیغ‌کنندگان آن از گزارش گروه ناظر رسانه Media Matters آغاز شد که طبق آن، شبکه اجتماعی متعلق به ایلان ماسک، تبلیغات وب‌سایت خود را در کنار محتوا‌های یهودستیزانه نشان می‌دهد. ادعایی که باعث شد ماسک از سازمان ناظر بر رسانه‌ها شکایت کند و همچنین از تبلیغ‌کنندگان به‌عنوان سرکوبگران آزادی بیان یاد کند.

ایکس در شکایت خود گفته که Media Matters عمداً محیطی را ایجاد کرده بود تا تبلیغات در کنار این «محتوا‌های حاشیه‌ای» نمایش یابند. بااین‌حال، مشخص نیست که این اتفاق دقیقاً چگونه رخ می‌داد. «لیندا یاکارینو»، مدیرعامل این شرکت نیز در پستی از ایکس دفاع کرد و گفت که تبلیغ اپل فقط برای دو کاربر در کنار محتوا‌های نامطلوب نمایش داده شده که یکی از آن‌ها Media Matters بوده است.

این نهاد ناظر در بیانیه خود شکایت ایکس را «بیهوده» خواند و گفت مشتاقانه آماده است تا در دادگاه پیروز شود.

منبع: دیجیاتو

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
آخرین اخبار پربازدیدها چند رسانه ای عکس
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->