مشهد، میزبان سومین همایش ملی مدیران خیریه دارالاکرام| بورسیه تحصیلی برای ۸ هزار دانش‌آموز نیازمند روایت مادر «یسنا دیدار»، از روز ناپدیدشدن دختر ۴ ساله‌اش + فیلم آخرین اخبار از عملیات جست‌وجوی «یسنا»، دختر گم‌شده ترکمن + ویدئو (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) این سبزی، کلیه‌ها را تصفیه و استخوان و دندان‌ها را تقویت می‌کند مهمترین نقش رسانه‌ها در مسئله حاشیه شهر ایجاد حساسیت نسبت به آن است پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) | بارش باران از ظهر امروز در خراسان رضوی آغاز می‌شود آیا ارتباط و دوستی قبل از ازدواج، شناخت کامل را تأمین می‌کند؟ چت‌کردن به جای حرف‌زدن در روابط زناشویی! اختصاصی | تصاویری از آتش‌سوزی شفت گیلان افتتاح ۲ هزار و ۹۵۰ پروژه محرومیت‌زدایی بسیج سازندگی در خراسان‌رضوی دل‌درد‌های کودکتان را این‌گونه تسکین دهید کشف لاشه پلنگ در منطقه شکارممنوع شهرستان فریمان (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) خصوصیات و معیار‌های کفش مناسب چیست؟ حریق ۴۰ واحد در شهرک امامزاده ابراهیم شفت | آتش سوزی تلفات جانی نداشت (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + فیلم
سرخط خبرها

دستگیری عاملان تیراندازی به پلیس در چهارراه زند شیراز + فیلم (۵ آذر ۱۴۰۲)

  • کد خبر: ۱۹۶۷۰۷
  • ۰۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۹
  • ۲
دستگیری عاملان تیراندازی به پلیس در چهارراه زند شیراز + فیلم (۵ آذر ۱۴۰۲)
۲ فرد مسلح که دقایقی قبل به‌سمت نیرو‌های پلیس در چهارراه زند شیراز تیراندازی کردند، دستگیر شدند.

به گزارش شهرآرانیوز، دقایقی قبل ۲ فرد مسلح به‌سمت نیرو‌های پلیس در چهارراه زند شیراز تیراندازی کردند. هر ۲ نفر دستگیر شدند، اما انگیزهٔ آن‌ها هنوز مشخص نیست.

تعداد بازدید : 992

سردار رهام بخش حبیبی، فرمانده انتظامی استان فارس در این خصوص گفت: ظهر امروز ماموران انتظامی به سرنشینان یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ مشکوک و دستور ایست می‌دهند.

وی افزود: سرنشین این خودرو به دستور پلیس توجه نکرده و اقدام به تیراندازی به سوی ماموران می‌کند.

فرمانده انتظامی استان فارس ادامه داد: این رخداد در خیابان زند شیراز و مقابل ساختمان نور رخ داده که فرد مسلح در درگیری متقابل به شدت مجروح می‌شود.

رهام بخش حبیبی خاطرنشان کرد: این فرد دارای سوابق متعدد کیفری و سرقت و ... بوده است. حال این فرد اکنون وخیم و در کما به سر می‌برد.

وی افزود: در این درگیری یکی از شهروندان نیز تیر خورده که سریعا به بیمارستان اعزام می‌شود و اکنون حال عمومی این شهروند رضایت بخش است.

گفتنی است، در حال حاضر امنیت این منطقه برقرار و ترافیک روان است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۵
2
1
چهارراه زند با اون همه رفت و آمد جای آرتیست بازی پلیس نبوده...اگه پلیس هوشمند بود باید سارق رو زیر نظر میگرفت و نامحسوس تعقیب میکرد تا به یه جای دیگه ی شهر برسه بعد شروع به عملیات کنه نه وسط قلب شهر که هم مراکز درمانی هست هم دانشگاه هم مرکز خرید...متاسفانه امنیت مردم برای هیچ کسی مهم نیست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۹
0
0
ازپلیسهای فداکارومخلص متشکریم اگراینها نباشندروزی هزارنفردرشیرازکشته میشوند
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->