برخورد مرگبار کامیون با پژو پارس در نزدیکی مشهد با ۲ کشته و زخمی (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدئو | توضیحات مدیر‌عامل هلال احمر گلستان درباره پیداشدن یسنا، دختر گم‌شده ترکمن یک سوم شهرستان‌های خراسان رضوی فاقد مرکز پزشکی قانونی هستند مشهد، میزبان سومین همایش ملی مدیران خیریه دارالاکرام| بورسیه تحصیلی برای ۸ هزار دانش‌آموز نیازمند روایت مادر «یسنا دیدار»، از روز ناپدیدشدن دختر ۴ ساله‌اش + فیلم آخرین اخبار از عملیات جست‌وجوی «یسنا»، دختر گم‌شده ترکمن + ویدئو (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) آشنایی با خواص سبزی‌های فصل بهار| نوبرانه‌های بهاری ضامن سلامتی این سبزی، کلیه‌ها را تصفیه و استخوان و دندان‌ها را تقویت می‌کند مهمترین نقش رسانه‌ها در مسئله حاشیه شهر ایجاد حساسیت نسبت به آن است پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) | بارش باران از ظهر امروز در خراسان رضوی آغاز می‌شود آیا ارتباط و دوستی قبل از ازدواج، شناخت کامل را تأمین می‌کند؟ چت‌کردن به جای حرف‌زدن در روابط زناشویی! اختصاصی | تصاویری از آتش‌سوزی شفت گیلان افتتاح ۲ هزار و ۹۵۰ پروژه محرومیت‌زدایی بسیج سازندگی در خراسان‌رضوی دل‌درد‌های کودکتان را این‌گونه تسکین دهید
سرخط خبرها

آزار شیطانی ۲ دختر جوان به بهانه بازی در تئاتر در تهران

  • کد خبر: ۱۹۶۹۰۳
  • ۰۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۲
  • ۲
آزار شیطانی ۲ دختر جوان به بهانه بازی در تئاتر در تهران
پرونده کارگردان جوان تئاتر که با شکایت دو هنرجو به آزارواذیت متهم شده، به‌زودی در دادگاه کیفری یک استان تهران رسیدگی می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، چندی قبل دختر جوانی با مراجعه به پلیس آگاهی تهران نخستین شکایت را علیه کارگردان جوان مطرح کرد. او به ماموران گفت: علاقه زیادی به بازیگری دارم و هدفم این است که روزی سوپراستار شوم. یک روز با مرد جوانی آشنا شدم که خود را کارگردان تئاتر معرفی کرد و مدعی بود می‌توانم در آخرین تئاترش ایفای نقش کنم. ارتباط ما از آنجا آغاز شد تا این‌که یک روز به بهانه تمرین مرا به خانه‌اش دعوت کرد. به‌خاطر این‌که به او اعتماد داشتم به خانه‌اش رفتم که در آنجا مرا مورد آزار و اذیت قرار داد. بعد از این ماجرا متوجه شدم کارگردان معروفی نیست و کسی در حوزه هنر او را نمی‌شناسد.

پس ازاین شکایت تحقیقات پلیس آغاز شد. درحالی‌که ماموران درحال بررسی ادعای دختر جوان بودند، شکایت دیگری علیه مرد جوان مطرح شد. این بار هم هنرجوی دیگری از او به اتهام آزار و اذیت شکایت کرد.

این دختر هم درشکایت خود گفت: قرار بود در تئاتری که مرد جوان کارگردان آن بود بازی کنم. او با این بهانه مرا فریب داد و در دامش گرفتار شدم. به این ترتیب پرونده برای رسیدگی به دادگاه کیفری یک استان تهران ارسال شد و متهم قرار است به‌زودی در برابر اتهام آزار دو دختر جوان از خود دفاع کند.

این حادثه تلخ در حالی رقم خورده که چندی قبل هم یک مرد با معرفی خود به‌عنوان کارگردان تئاتر دختران دانش‌آموز را مورد آزار و اذیت قرار داد. پلیس، دستگاه قضایی و جامعه هنری بار‌ها درباره احتمال گرفتاری افرادعلاقه‌مند به هنردردام کارگردان و بازیگرنما‌ها هشدار داده است؛ مجرمانی که با جلب اعتماد دختران جوان از آن‌ها سوءاستفاده می‌کنند.

منبع: جام جم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۶
0
1
اگر کاکگردان معروفی هم بود شکیات میکردی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۶
دقیقا، همین سوال؛ اگر کارگردان معروفی بود، ادامه میدادی!!
فساد تو سینما زیاده، متاسفانه
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->