تلویزیون از آخرین صحبت‌های نامزد‌ها در ۱۵ دقیقه خبرداد (۶ تیرماه ۱۴۰۳) محل اجتماع حامیان جلیلی در مشهد تغییر کرد (۶ تیر ۱۴۰۳) سخنگوی کرملین: روسیه آماده گفتگو با فرانسه است حضور «مسعود پزشکیان» نامزد چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری در مشهد (۶ تیر ۱۴۰۳) + فیلم و عکس سخنگوی ستاد انتخابات: امروز آخرین روز تبلیغات انتخابات ریاست‌جمهوری است (۶ تیر ۱۴۰۳) + فیلم ۲۲۰ هزار نیرو در سراسر کشور امنیت انتخابات را تأمین می‌کنند هشدار ۱۶ برنده نوبل اقتصاد درباره تبعات سیاست‌های ترامپ در صورت پیروزی در انتخابات سوریه: منطقه عربی با تداوم جنایت اسرائیل شاهد مرحله جدیدی از بی ثباتی و تنش است حمله رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان کره شمالی، موشک بالستیک جدید آزمایش کرد نماینده فلسطین: برای ناکام گذاشتن نتانیاهو نیازمند استقرار آتش بس در غزه هستیم لاوروف: بریکس پذیرش عضو جدید را موقتاً متوقف می‌کند شهادت ۸۰ عضو خانواده هنیه از ابتدای جنگ رژیم صهیونیستی خشم کابینه نتانیاهو از مشاور امنیت داخلی به دلیل اعتراف به ناتوانی ارتش اسرائیل سفیر آمریکا: زمان آتش بس در غزه و پایان ناسازگاری حماس فرا رسیده است قالیباف: کناره‌گیری من شایعه است + فیلم حمله موشکی یمن علیه رژیم صهیونیستی با هدف قرار دادن یک کشتی (۵ تیر ۱۴۰۳) آمریکا: اسرائیل راه حل دیپلماتیک را بر درگیری با حزب الله ترجیح می دهد حماس: مردم فلسطین برای روز بعد از جنگ تصمیم می‌گیرند
سرخط خبرها

عکاسی ماهواره کره شمالی از کاخ سفید و پنتاگون

  • کد خبر: ۱۹۷۰۹۹
  • ۰۷ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۶
عکاسی ماهواره کره شمالی از کاخ سفید و پنتاگون
خبرگزاری رسمی کره شمالی امروز (سه‌شنبه) گزارش کرد، ماهواره این کشور که به تازگی در مدار قرار گرفته تصاویری از چندین تأسیسات نظامی آمریکا از جمله پنتاگون و یک پایگاه دریایی در نورفولک و همچنین کاخ سفید گرفته است.

به گزارش شهرآرانیوز، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی همچنین تصاویری ماهواره‌ای از پایگاه نیروی هوایی "اندرسون" در جزیره گوآم واقع در اقیانوس آرام، یک فرودگاه در ویرجینیا و کشتی‌سازی "نیوپورت نیوز" دریافت کرده است.

خبرگزاری رسمی کره شمالی همچنین گزارش کرد، ماهواره Malligyong-۱ کره شمالی همچنین تصاویری از چهار ناو آمریکایی و یک ناو انگلیسی که در پایگاه دریایی نورفولک پهلو گرفته‌اند را نیز ارسال کرده است.

خبرگزاری KCNA کره شمالی در ادامه گزارش کرده که ماهواره مذکور تصاویری از رم ایتالیا را نیز برای پایگاه زمینی خود ارسال کرده است.

اخیراً کره شمالی اعلام کرد که به صورت موفقیت‌آمیزی ماهواره مذکور را پرتاب کرده و در مدار قرار داده است. همچنین گفته قصد دارد چند ماهواره دیگر را نیز در بازه زمانی کوتاه‌مدتی پرتاب کند.

امروز همچنین یکی از سخنگو‌های پنتاگون اعلام کرد، پنتاگون نمی‌تواند صحت این ادعا‌های کره شمالی را درباره تصاویر گرفته شده از ماهواره مذکور تأیید کند.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->