الگوریتم جدید اینستاگرام به محتواهای دست اول اهمیت می‌دهد هوش مصنوعی آرتروز را ۸ سال زودتر تشخیص می‌دهد | التهاب محرک اصلی آسیب مفصلی در آرتروز ویژگی جدید Community Game Help برای پلی‌استیشن ۵ منتشر شد | راهنمای ویدئویی بازی‌ها رباتی که برای یادگیری رفتار انسان فقط به ۲۴ ساعت زمان نیاز دارد! + ویدئو معرفی بازی «مردم پنهان» Hidden Folks (اندروید، IOS) + دانلود نسخۀ جدید ناتینگ فون ۲a رونمایی شد + مشخصات و قیمت سرانجام گوگل پلی می‌تواند دو برنامه را به طور همزمان دانلود کند بسیاری از اپلیکیشن‌های پیش‌فرض در iOS ۱۸ به‌روز می‌شوند سامسونگ اولین گوشی اندرویدی‌اش را ۱۵ سال پیش رونمایی کرد کدام مناطق و محلات مشهد دارای اینترنت فیبر نوری هستند؟ جزئیاتی تازه از قابلیت AI Explorer در ویندوز ۱۱ تریلر نسخه Early Access بازی No Rest for the Wicked اندازه نینتندو سوییچ ۲ احتمالا با نسل قبلش متفاوت باشد ویدئویی از ربات انسان‌نمای S1 که سرعت و دقتی حیرت‌انگیز دارد رئیس جدید پارک علم و فناوری خراسان رضوی منصوب شد آیا گلکسی واچ ۷ با قابلیت نظارت بر قند خون عرضه می‌شود؟ با هوش مصنوعی گوگل مکالمه زبان انگلیسی تمرین کنید | ویژگی جدید موتور جست‌وجوی گوگل ویژگی انتقال تماس بین دستگاه‌ها به گوگل میت اضافه شد متاورس شرکت متا همچنان میلیاردها دلار ضرر روی دست مارک زاکربرگ می‌گذارد ظرفیت باتری قاب گلکسی بادز ۳ پرو مشخص شد
سرخط خبرها

توانایی حیرت‌انگیز ابزار جدید هوش مصنوعی Runway در متحرک‌کردن تصاویر ثابت + ویدئو

  • کد خبر: ۱۹۷۲۴۵
  • ۰۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۴
توانایی حیرت‌انگیز ابزار جدید هوش مصنوعی Runway در متحرک‌کردن تصاویر ثابت + ویدئو
ابزار Motion Brush شرکت هوش مصنوعی Runway که تصاویر ثابت را به متحرک تبدیل می‌کند، اخیرا مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفته است.

 شهرآرانیوز - Runway، یکی از شرکت‌های تحقیقاتی هوش مصنوعی، اخیراً نسل دوم ابزار Motion Brush را معرفی کرده که به متحرک‌کردن عناصر تصاویر (ازجلمه تصاویر تولیدشده توسط هوش مصنوعی، مانند تصاویر ایجادشده در Midjourney) کمک می‌کند. ویدئوی زیر که خروجی این ابزار را نشان می‌دهد، بسیار موردتوجه قرار گرفته است:

با این ابزار می‌توان تصاویر ثابتی مانند رانندگی در جاده‌های خاکی، عکاسی از طبیعت، حرکت افراد و حیوانات، چرخش برگ‌ها در باد و حرکت ابر‌ها را زنده کرد. Runway همچنین نمونه‌هایی از ساخت آبشار، حرکت ماهی‌ها، آتش و دود را به نمایش گذاشته است.

برای کار با ابزار Motion Brush وارد سایت Runway شوید و بعد از ثبت‌نام Start with Image را انتخاب کنید. سپس ابزار Motion Brush را انتخاب کنید و از آن برای کشیدن هایلایت بر روی ناحیه‌ای از تصویر که می‌خواهید متحرک شود استفاده کنید.

ابزار جدید هوش مصنوعی Runway به‌شکل خارق‌العاده‌ای تصاویر ثابت را به ویدئو متحرک تبدیل می‌کند + ویدئو

شما همچنین می‌توانید قبل از استفاده از Motion Brush با استفاده از یک پیام متنی یک تصویر در Runway ایجاد کنید. ویدئو‌های تولیدشده برای دانلود، اشتراک‌گذاری، و استفاده در ویرایشگر‌های دیگر در دسترس هستند.

برخی از ویژگی‌هایی که می‌توانید با هم استفاده کنید عبارتند از Motion Brush و Camera Controls که به شما امکان می‌دهند عناصر تصویر را به گونه‌ای تنظیم کنید که انگار دوربین همزمان حرکت یا زوم می‌کند.

ثبت‌نام در Runway رایگان است  و در حال حاضر، ابزار Motion Brush آن در مرحله بتا قرار دارد. بخشی از خدمات این ابزار رایگان است، ولی برای استفاده بیشتر باید نسخه پولی را خریداری کنید.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->