به گزارش شهرآرانیوز، پیام رسان ایتا در اطلاعیه ای به کاربران خود اعلام کرد:
به اطلاع کاربران گرامی میرساند به دلیل اجرای فاز نخست عملیات ارتقا و نصب تجهیزات جدید شبکه جهت افزایش تابآوری خدمات در مرکز داده میزبان ایتا، ارتباط کاربران از ساعت ۱:۰۰ لغایت ۶:۰۰ بامداد جمعه دهم آذرماه با اختلال [یا قطعی] مواجه خواهد بود
پیشاپیش از شکیبایی کاربران عزیز سپاسگزاری نموده و امیدواریم با تلاش همکاران فنی، خدمترسانی در سریعترین زمان ممکن استمرار یابد.