مبلغ جدید جریمه پوشش پلاک خودرو چقدر است؟ الحاق چهار هکتار زمین به شهرستان کلات در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن توزیع روزانه گوشت مرغ ارزان‌تر از سطح کشور در مشهد | جوجه‌ریزی در مرغداری‌های مشهد ۲۸ درصد افزایش یافت دلار بازار آزاد اولین روز مرداد ۱۴۰۳ را در کانال ۵۸ هزار تومان آغاز کرد | قیمت امروز طلا، سکه، ارز و بیت کوین پایان مطالعات مدیریت مناطق بیابانی سرخس در سطح ۲۱۰ هزار هکتار اتصال مشاوران املاک به سامانه ثبت الکترونیک اسناد تا ۱۵ مرداد واریز وام دولتی تا سقف ۱۵۰ میلیون تومان بدون ضامن | شرایط دریافت وام چیست؟ میوه امروز در مشهد چند؟ (یکم مرداد ۱۴۰۳) جانشین پراید از پاکستان می‌آید + قیمت و تصویر ضرورت بازنگری مالیات بر دخانیات | نرخ مالیات خرده‌فروشی کمتر از نرم جهانی یارانه تیرماه ۱۴۰۳ واریز شد مجوز اصلاح قیمت خودروهای سایپا صادر شده است کدام موبایل‌ها مناسب نصب و اجرای بازی است؟ (۳۱ تیر ۱۴۰۳) + جدول قیمت نرخ طلای ۱۸ عیار در مشهد اعلام شد (۳۱ تیر ۱۴۰۳) بی‌توجهی بورس به فصل مجامع | شاخص بورس ۲۰ هزار واحد ریخت (۳۱ تیر ۱۴۰۳) پرداخت بیش‌از ۱۸ هزار میلیارد ریال عوارض به حساب شهرداری‌ها و دهیاری‌های خراسان‌رضوی سهم ۳۷ درصدی صنایع کشور در مصرف برق | معاون وزارت صمت: با وزارت نیرو برای کاهش خسارت‌ها تفاهم شده است واکنش بازار خودرو مشهد به خبر تصویب آیین‌نامه واردات خودرو‌های دست‌دوم چه بود؟ | یک کارشناس: بازار در رکود کامل است شهرستان مشهد؛ حائز رتبه اول تولید گندم در خراسان‌رضوی قیمت امروز ارز، طلا، سکه و بیت کوین (۳۱ تیر ۱۴۰۳) | صعود دلار به کانال ۵۸ هزار تومان آغاز هفته‌ای گرم در کشور | خراسانی‌‎ها مصرف برق خود را کاهش دهند بررسی قیمت خودرو‌های خارجی در مشهد (۳۱ تیر ۱۴۰۳) | تویوتا لوین ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون دبیرکل خانه صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی: صنایع نباید در اولویت قطع برق باشند ایران، رتبه ششم صادرات به تاجیکستان را دارد خودرو‌های داخلی در مشهد چند؟ (۳۱ تیر ۱۴۰۳) + جدول
سرخط خبرها

کالا‌های اساسی از ۲ هفته آینده توزیع می‌شود(۱۱ آذر ۱۴۰۲)

  • کد خبر: ۱۹۷۸۲۷
  • ۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۴
کالا‌های اساسی از ۲ هفته آینده توزیع می‌شود(۱۱ آذر ۱۴۰۲)
رئیس اتاق اصناف ایران از توزیع جدید کالا‌های اساسی از دو هفته دیگر خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، هفته گذشته بود که رئیس اتاق اصناف ایران و وزیر جهادکشاورزی یک تفاهم‌نامه در راستای توزیع و نظارت بر بازار کالا‌های اساسی امضا کردند.

مجتبی صفایی، رئیس اتاق اصناف ایران هم در یک برنامه تلویزیونی در مورد نحوه تنظیم بازار کالا‌های اساسی توسط اتاق اصناف گفت: اول اصناف را دسته‌بندی کردیم در واقع به اتاق‌های اصناف شهرستان‌ها تفویض اختیار کردیم. درضمن از ظرفیت اتحادیه صنفی مرتبط گوشت، تخم‌مرغ، مرغ و عمده‌فروش‌های موادغذایی استفاده می‌کنیم. البته از گروه‌هایی که فاقد سابقه محکومیت کیفری یا سابقه محکومیت در فصل هشتم قانون نظام صنفی هستند؛ پروانه کسب معتبر دارند و در مجموع از اصناف خوش‌نام هستند در برنامه توزیع کالا‌های اساسی استفاده می‌شود.

صفایی افزود: دستورالعمل اجرایی توزیع کالا‌های اساسی را از هفته آینده با کمک وزارت جهادکشاورزی می‌نویسیم و به سراسر کشور ابلاغ می‌کنیم. هر زمانی که وزارت جهادکشاورزی این آمادگی را داشته باشد این بخشی را که تفاهم‌نامه منعقد شده به اتاق‌های اصناف تفویض کند، فکر می‌کنم از دو هفته آینده این جاری و ساری شود.

او تأکید کرد: وزارت جهادکشاورزی مسئول تأمین است؛ ما مسئول توزیع.

به باور صفایی انتخاب اصناف به عنوان توزیع‌کننده و بازرس تعارض منافع ندارد. او افزود: اگر تعارض منافعی وجود داشت تا به امروز واحد‌های بازرسی و نظارت اتاق اصناف ۷۵ هزار پرونده اصناف متخلف را به تعزیرات معرفی نمی‌کردند.

به گفته او طبق قانون باید سازمان برنامه و بودجه یک سوم از جرایم صنفی که به گزارش خود اصناف بوده را به اتاق برگرداند. این عدد اکنون نزدیک به ۴۰۰ میلیارد تومان است که هنوز رقمی از آن به اصناف پرداخت نشده است.

نظارت وزارت کشاورزی پابرجاست

مسعود امراللهی، مدیرکل نظارت بر کالا‌های اساسی وزارت جهادکشاورزی هم درباره واگذاری تنظیم بازار کالا‌های اساسی به اتاق اصناف گفت: با دوستان اتاق اصناف در حوزه عمده‌فروشی‌ها یا در حوزه تولیدکننده‌ها بحث بازرسان وزارت جهادکشاورزی همچنان بر نظارت خودشان با جدیت ورود کنند و در بحث توزیع کالا‌های اساسی یا واحد‌های خرده فروشی که در سطح شهر‌ها و شهرستان‌ها و استان‌هاست، از ظرفیت عظیم بازرسی اتاق اصناف استفاده کنیم.

وی ادامه داد: بازرسی در مورد کالای مرغ در دست اقدام است و بازرسی در کالای برنج و کالای شکر را نیز دنبال می‌کنیم.

منبع: اکوایران

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->