رسانه‌های فلسطینی: تنها ایران می‌تواند در چند دقیقه معادله را عوض کند سلوان مومیکا، فرد عامل اهانت به قرآن در نروژ کشته شد (۱۴ فروردین ۱۴۰۳) معامله گران بورس رژِیم صهیونیستی از عملیات طوفان الاقصی با خبر بودند؟ دانمارک ممنوعیت قرآن سوزی را تصویب کرد مقاومت لبنان چندین پایگاه اشغالگران را هدف حمله موشکی قرار داد وزیر خارجه قطر: نابودی حماس با ادامه جنگ هرگز اتفاق نخواهد افتاد ترکیه تعدادی از اعضای پ.ک.ک. را کشت ویدئو| اثبات کذب بودن ادعای رژیم صهیونیستی درباره بیمارستان الشفاء تمام پروازهای بحرین به رژیم صهیونیستی لغو شد ویدئو| لحظه شکار شدن تانک رژیم صهیونیستی توسط نیروهای گردان قسام سازمان ملل خواستار آزادی فوری همه گروگان‌ها در غزه شد واکنش‌های جهانی به مبادله آتش میان حماس و رژیم صهیونیستی روسیه آزمایش موشکی در قطب شمال را تکذیب کرد تیراندازی در یک مرکز درمانی در هلند چند کشته و زخمی برجای گذاشت پیام آیت‌الله سیستانی در پی آتش‌سوزی مرگبار در شمال عراق چین و سوریه ۳ سند همکاری امضا کردند جزئیات بسته تحریمی جدید اتحادیه اروپا علیه ایران تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران| فارس و تسنیم هم تحریم شدند تعداد جان‌باختگان سیل لیبی از ۱۱ هزار نفر گذشت تعداد جان‌باختگان سیل در لیبی به ۵۳۰۰ نفر رسید
سرخط خبرها

مقاومت لبنان چندین پایگاه اشغالگران را هدف حمله موشکی قرار داد

  • کد خبر: ۱۹۸۳۰۵
  • ۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۴
مقاومت لبنان چندین پایگاه اشغالگران را هدف حمله موشکی قرار داد
در حالی که منابع صهیونیستی از شلیک یک موشک ضدزره به منطقه مسغاف عام در الجلیل علیا خبر دادند، مقاومت اسلامی لبنان اعلام کرد در حمایت از مردم استوار غزه و در پاسخ به حملات اشغالگران به شهر‌های جنوبی این کشور، تعدادی از مواضع صهیونیست‌ها را هدف قرار داد.

به گزارش شهرآرانیوز، مقاومت اسلامی لبنان - حزب‌الله لبنان - امروز دوشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد که رزمندگان مقاومت پایگاه رویسات العلم اشغالگران در تپه‌های کفر شوبا و مزارع شبعای اشغالی لبنان را با سلاح‌های مناسب هدف قرار دادند.

مقاومت اسلامی در بیانیه دوم اعلام کرد، موضع صهیونیستی البغدادی را نیز با تسلیحات مناسب هدف قرار داده و به طور مستقیم به هدف مورد نظر دست یافته‌است.

حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای دیگر افزود: تجمع صهیونیست‌ها در شرق مسکاف عام را با تعدادی موشک هدف قرار داد که مستقیما به اهداف مورد نظر اصابت کردند.

شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی نیز با بیان اینکه یک موشک ضدزره به منطقه مسغاف عام در الجلیل علیا شلیک شد، اعلام کرد که ارتش به عاملان شلیک موشک پاسخ می‌دهد.

این در حالی است که ارتش رژیم صهیونیستی امروز اذعان کرد که سه تن از سربازانش به دلیل ترکش‌های خمپاره شلیک شده از لبنان در شب گذشته به منطقه شتولا زخمی شدند.

حزب الله امروز دوشنبه اعلام کرد که نیروهایش تجمع سربازان رژیم اشغالگر را در مناطق جنگلی شتولا و پایگاه راهب و پایگاه رویسات علم در تپه‌های کفرشوبا و مزارع اشغالی شبعا هدف قرار دادند.

خبرنگار الجزیره نیز می‌گوید، دو موشک از جنوب لبنان به سمت شهرک المطله شلیک شد.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->