تمرکز نکونام روی خرید‌های دفاعی| چهار خرید داخلی فقط یکی مهاجم جدایی مرادمند از استقلال قطعی شد|مقصد بعدی کجا است؟ استقلال، پرسپولیس و ۴ بازی قبل از لیگ نخبگان مربی خارجی جدید در راه استقلال قراردادهای ویژه برای خارجی‌های استقلال حسن یزدانی به افتتاحیه المپیک نمی‌رسد؟ قلعه‌نویی و میثاقی در کنار هم! درخشش مهدی طارمی در اولین بازی با لباس اینترمیلان+ ویدیو گل و پاس گل سپاهان مدافع استقلال را جایگزین رضاییان کرد | حردانی طلایی پوش شد بازگشت فرشاد احمدزاده به پرسپولیس + عکس و فیلم دروازه‌بان استقلال در راه اراک قرارداد بیرانوند با تراکتور امضا شد + عکس سامان فلاح استقلالی شد + عکس ۳۰ تیر؛ روز مهم برای بیرو و درویش تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام ورزشی در خراسان رضوی تا پایان سال ۱۴۰۶ | آغاز احداث دهکده المپیک ثامن در مشهدالرضا(ع) + فیلم ملی‌پوش آبی‌ها به سپاهان پیوست پیغام عبدالکریم حسن به مدیران پرسپولیس: به ایران برنمی‌گردم، رضایت نامه‌ام را بدهید! پرسپولیس به دنبال تشکیل تیم بانوان پایان کار نعمتی و تراکتور + عکس حسین گودرزی در دو راهی سپاهان – استقلال
سرخط خبرها

استقلال در انتظار شنیدن خبر یک حکم| امتیاز کسر می‌شود یاخیر؟!

  • کد خبر: ۱۹۸۳۵۸
  • ۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۸
  • ۱
استقلال در انتظار شنیدن خبر یک حکم| امتیاز کسر می‌شود یاخیر؟!
تازه‌ترین خبر‌ها حکایت از آن دارد که قرار است کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به زودی حکم درباره پرونده قرارداد‌های استقلال را صادر کند.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، تازه‌ترین خبر‌ها حکایت از صدور حکم باشگاه استقلال در روز‌های باقی مانده تا پایان هفته دارد. برخی منابع اعلام کرده‌اند که این حکم پنج شنبه اعلام می‌شود، اما هنوز خبر قطعی دراین خصوص از سوی فدراسیون فوتبال اعلام نشده است و کمیته انضباطی نیز در موضع سکوت به سر می‌برد.

مسئولان باشگاه استقلال معتقدند که حکم کسر امتیاز علیه استقلال اعمال نخواهد شد، اما درعین حال خبر‌های تازه‌تر حکایت از احتمال بالای کسر امتیاز از باشگاه استقلال و باشگاه تراکتور دارد.  


در این میان شنیده می‌شود که برخی باشگاه‌ها نیز به کمیته انضباطی فشار آورده‌اند که علیه استقلال حکم صادر شود، اما اینکه دیگر باشگاه‌ها در رایی که قرار است پنج شنبه هفته جاری صادر شود، چه اندازه اثرگذاشته‌اند قطعا نمی‌تواند آدرس صحیحی باشد و چنانچه باشگاه استقلال قوانین مالی را رعایت کرده باشد، قطعا از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال تبرئه باشگاه اعلام خواهد شد.

در عین حال نزدیکان به فدراسیون فوتبال معتقدند اگر باشگاه استقلال تخلفی انجام نداده بود پیش از آنکه پرونده در اختیار کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال قرار بگیرد، اعلام می‌شود و درواقع، چون گره‌هایی در پرونده باشگاه استقلال وجود دارد، تصمیم گیری درخصوص آن به درازا کشیده شده است.

تمام این مواردی که ذکر شده البته درحد گمانه‌زنی است و تا زمانی که کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رای نهایی را صادر نکند نه می‌توان تخلف استقلال را تایید کرد و نه تبریه ارکان باشگاه را؛ بنابراین باید تا تاریخی که به تازگی اعلام شده منتظر ماند و نتیجه کار را به نظاره نشست.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
غریبه
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۳
0
0
جالبه تیم‌های دیگه هر بازیکنی سرمربیشون خواست گرفتن اما نکونام دست روی هر بازیکنی گذاشت گفتن نمیتونیم نهایتا هم آنچنان بازیکنی گرفته نشد،سپاهان یه تیم خوب توی زمین داره یه تیم خوب هم روی نیمکت،عجیب اینه از پیروزی یه امتیاز کم شد کی باور میکنه کنعانی وبقیه بازیکنانی که اومدن پیروزی واقعا ده پونزده تومن گرفته باشن یا بیرانوند زیر صدتومن گرفته باشه؟حالا تلاش دارن از تیمی که بازیکنی نگرفته همه بازیکنان هم قراردادشون حسابی کم کردن امتیاز کسر کنن خنده داره بخدا
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->