جزئیاتی از حضور ایران در رژه افتتاحیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس توافق سردار آزمون و شباب الاهلی امارات حضور رئیس جمهور منتخب در اردوی تیم ملی کشتی بولی: بازیکن استقلال خوزستان نیستم! سید جلال در پرسپولیس ماندنی شد پایان کار جعفر سلمانی در استقلال فلاح با رنکینگ ۲۸ به سراغ مسابقه اصلی رفت + ویدیو محرومیت شش‌جلسه‌ای مهرداد محمدی تأیید شد رحمتی بیخیال تیم ملی امید شد میزبانی بد پاریسی ها؛ از نبود غذا تا کمبود آب! چپ و راست ویرانگر استقلال| ۱۷ پاس گل رضاییان و جلالی درفصل ۲۳ شروع‌به‌کار رسمی ورزشکاران ایران در المپیک ۲۰۲۴ پاریس | استارت کاروان ایران با مبینا فلاح + عکس ستاره‌های استقلال و پرسپولیس در مس + عکس استقبال ویژه فرانسوی‌ها از کاروان المپیکی‌های فلسطین + عکس ابوالفضل جلالی در استقلال ماندنی شد + عکس واکنش لیونل مسی به اتفاقات بازی آرژانتین و مراکش+ عکس ماجرای گل عجیب آرژانتین در المپیک چه بود؟+ ویدیو شرط نکونام برای اردوی خارجی استقلال استقلالی‌ها اجازه تماشای المپیک را ندارند! پیش بینی جالب بازیکنان پرسپولیس: سه مدال طلا در کشتی می‌گیریم
سرخط خبرها

استقلال بدون مرادمند به مشکل می‌خورد؟

  • کد خبر: ۱۹۹۰۴۸
  • ۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۵
استقلال بدون مرادمند به مشکل می‌خورد؟
استقلال در روزی که محمد حسین مرادمند را در اختیار ندارد با ۱۱ بازیکن نام آشنا که در بازی قبل به میدان رفتند، مقابل فولاد قرار خواهد گرفت.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، جواد نکونام تغییرات آن چنانی نسبت به بازی قبل در ترکیب استقلال ایجاد نخواهد کرد. با توجه به اینکه تنها غایب استقلال در بازی با فولاد مشخص است و محمد حسین مرادمند نمی‌تواند دراین بازی برای استقلال به میدان برود، تکلیف ترکیب استقلال تا حد زیادی روشن است و سرمربی استقلال از نفراتی بهره خواهد گرفت در بازی‌های اخیر بیشتر در ترکیب استقلال حضور داشته است. طبق آخرین تمرینی که استقلال در تهران انجام داده، این ترکیب برای استقلال مقابل فولاد متصور است.

سیدحسین حسینی، روزبه چشمی، ایمان سلیمی، آرمین سهرابیان، مهدی مهدی‌پور، امید حامدی فر، آرش رضاوند، ابوافضل جلالی، کوین یامگا، مهرداد محمدی،  گوستاوو بلانکو.


در عین حال زبیرنیک نفس و یا آرمان رمضانی می‌توانند وارد ترکیب اصلی استقلال شوند، اما به احتمال زیاد جواد نکونام مقابل تیم سابق خود همین بازیکنان را وارد ترکیب اصلی تیمش خواهد کرد.

نکته حائز اهمیت درباره تقابل استقلال با فولاد این است که حریف استقلال در این بازی در ۹ بازی که درلیگ برتر پشت سرگذاشته فقط ۴ بار موفق به گلزنی شده و ۱۷ بار نیز دروازه خود را باز شده دیده که آمار بسیار ضعیفی است.

لازم به ذکر است که استقلال و فولاد عصر شنبه در ورزشگاه شهدای فولاد راس سعت ۱۷:۴۵ مقابل هم قرار خواهند گرفت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->