ترافیک پر حجم در بزرگراه آزادی و طول بلوار ملک آباد تا فلسطین در مشهد (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدئو| نشست خبری سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهدمقدس با اصحاب رسانه (۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) شهردار مشهد: به‌زودی، مسیر «ره‌باغ رضوان» در محدوده حرم مطهر رضوی بازگشایی می‌شود ۱۰۶۵ درصد رشد اعتبارات عمرانی منطقه‌۲ شهرداری مشهد از ابتدای فعالیت شورای ششم گزارشی از فراز‌و‌فرود‌های الیت که هنوز بعد از ۱۳‌سال، دل‌خوری برخی راننده‌ها را به دنبال دارد اعمال قانون هزار و ۸۰۶ دستگاه خودرو حادثه ساز در مشهد | ۸۱ دستگاه خودرو متخلف توقیف شدند (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) هوای چهار منطقه کلانشهر مشهد امروز پاک است (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) ترافیک سنگین در بزرگراه‌های مشهد | ملک‌آباد، پل رسالت و عبادی ترافیک پرحجم دارند (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) دستگاه‌های شارژ من‌کارت در مشهد ارتقا می‌یابند بی احتیاطی راننده منجر به فوت پاکبان در مشهد شد (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) چمران: شورا‌های شهر و روستا، انعکاس خواست و سلیقه مردم هستند رئیس دیوان عالی کشور: سبقت در خدمت باید فرهنگ غالب در نظام شورایی کشور باشد + فیلم آموزش ایمنی و مواجهه با حریق برای ۱۲۴ هزار شهروند مشهدی گپ و گفت با میراث دار سنت پرورش اسب یورقه در مهدی آباد| ما که هرچه بردیم، با رفقا خوردیم   شهروند خبرنگار | درخواست به‌سازی پیاده‌رو «ابرار ۱۰» در مشهد + پاسخ سرویس‌دهی رایگان خط‌۲ قطارشهری مشهد در روز شهادت امام‌جعفرصادق‌(ع) اعمال‌قانون ۱۸۱۸ دستگاه خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۶۱ دستگاه خودروی متخلف توقیف شدند (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) دردسر‌های بودار همسایگی با انبار‌های خانگی | دپوی ضایعات در منازل مسکونی شهرک صابر مشهد ایست‌کار‌های مشهد، الگوی کشور | بیمه کارگران ایست‌کار‌ها در اولویت باشد
سرخط خبرها

مسابقه پیامکی «برای مشهد یک جمله بساز» ویژه روز ملی مشهد آغاز شد

  • کد خبر: ۱۹۹۴۸۰
  • ۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۷
مسابقه پیامکی «برای مشهد یک جمله بساز» ویژه روز ملی مشهد آغاز شد
معاون فرهنگی و زیارت سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد گفت: به مناسب روز ملی مشهد مسابقه پیامکی «برای مشهد یک جمله بساز» برگزار می شود. 

سید جلیل بامشکی در گفتگو با شهرآرانیوز در خصوص نشان مشهدالرضا(ع) اظهار کرد: الگوگیری در ذات بشر وجود دارد که با تمسک به انسان شایسته و اصیل، راه را برای رسیدن به سعادت هموار می‌کند.  

بامشکی ادامه داد: خداوند پیامبران و ائمه معصومین (ع) را به جهت الگودهی صحیح برای بشر فرستاد تا بتوانند بهترین مسیر‌ها و روش‌ها را با توجه به سیره و منش ایشان انتخاب کنند.  

معاون فرهنگی و زیارت شهرداری مشهد یادآور شد: در روزگار کنونی یکی از بزرگترین سرمایه‌های یک ملت، الگو‌ها و فرهیختگان جامعه هستند. معرفی الگو‌ها و افراد نمونه در شهر یکی از ابزار‌های مهم ارتقای فرهنگی و جامعه‌پذیری شهروندان است.  

وی بیان کرد: ارتقای فرهنگ شهروندی و فرهنگسازی از طریق معرفی الگو‌ها در حوزه‌های مختلف موجب دلگرمی، تشویق مردم به فعالیت خدمت‌رسان و مشارکت اجتماعی می‌شود و از سوی دیگر موجب اعتلای نام آن شهر و دیار است.  

معاون فرهنگی و زیارت شهرداری مشهد تصریح کرد: به منظور بزرگداشت و پاسداشت فرهیختگان، چهره‌های برجسته و خادمین راستین شهر مشهد مقدس در راستای الگوسازی به جهت ارتقای فرهنگ، اخلاق و مشارکت شهروندی و تشویق شهروندان مسئولیت‌پذیر و خدمتگزار، ترویج گفتمان انقلاب اسلامی و ترفیع نام شهر مشهد مقدس در سطح ملی و بین‌المللی، «ایجاد سازوکار اعطای نشان مشهد الرضا (ع)» در دستور کار سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد مقدس قرار گرفت.  

سیدجلیل بامشکی در خصوص اهداف این رویداد عنوان کرد: این رویداد یک هدف کلی دارد که آن اعتلای نام و جایگاه شهر مشهد مقدس در عرصه ملی و بین المللی است و چند هدف جزئی که یکی از آن اهداف معرفی الگو‌ها و اسوه‌ها، به منظور پیشرفت همه جانبه شهر مشهد مقدس در راستای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی است.  

بامشکی خاطرنشان کرد: تشویق شهروندان نمونه و مسئولیت‌پذیر و افزایش انگیزه برای خدمت‌رسانی، ارتقای مشارکت شهروندان در شناسایی، انتخاب و معرفی فرهیختگان و نخبگان الگو، از دیگر اهداف این رویداد است.  

وی تصریح کرد: در همین راستا مسابقه پیامکی با عنوان «برای مشهد یک جمله بساز» طراحی کردیم تا مردم با حضور در این مسابقه  در «روز ملی مشهد» مشارکت بیشتری داشته باشند.  

معاون فرهنگی و زیارت شهرداری مشهد افزود: شرکت کنندگان باید در قالب یک جمله به اختصار به موضوع مشهد، تاریخ و بازتاب ویژگی‌های مشهد بپردازند.  

معاون زیارت و گردشگری مشهد بیان کرد: شرکت کنندگان باید جمله خود را با ویژگی‌های ذکر شده، همراه «#روزمشهد» و کد ملی خود تا ۲۵ آذر ماه به شماره ۱۰۰۰۱۰۸ ارسال نمایند یا دبیر خانه این رویداد به آدرس بین مدرس ۱۰ و ۱۲ فرهنگسرای بهشت ارسال کنند.  

گفتنی است جمله و شعار برتر به عنوان شعار «روز ملی مشهد» انتخاب و در سطح شهر مدت یک هفته اکران می‌شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->