مسعود پزشکیان همراه با محمدجواد ظریف در «میزگرد سیاسی» شبکه سه حاضر شد + فیلم بخش‌های مهم نشست حسین انتظامی کیست؟ + سوابق و بیوگرافی مشمولان خدمت سربازی تیرماه سال ۱۴۰۳ فراخوانده شدند حضور محمدجواد ظریف در میزگرد سیاسی مسعود پزشکیان + ساعت پخش پوتین حکم پیمان همکاری استراتژیک با کره‌شمالی را امضا کرد + جزئیات سخنگوی دولت: مکلفیم آنچه را رئیس‌جمهور شهید وعده داد، تکمیل کنیم وزیر بهداشت: قصور احتمالی حادثه بیمارستان قائم(عج) رشت به مراجع قضایی اعلام می‌شود نگاهی به سفر پوتین به کره شمالی؛ تعمیق روابط استراتژیک + فیلم و عکس برنامه تبلیغاتی نامزد‌های انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۳ در صداوسیما | امروز (سه‌شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۳) اطلاعیه دفتر مقام معظم رهبری: نقل‌قول‌های غیرمستند یا برداشت‌های شخصی فاقد اعتبار است ستاد جوانان و دانشجویان مسعود پزشکیان در مشهد راه‌اندازی شد وعده بلینکن به نتانیاهو برای رفع محدودیت ارسال سلاح به تل‌آویو تجاوزات گسترده رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان پوتین برای نخستین بار در ۲۴ سال گذشته به کره شمالی می‌رود علت ثبت‌نام‌نکردن محمد مخبر در انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۳ چیست؟ ستاد مرکزی انتخاباتی سعید جلیلی در مشهد افتتاح شد گزارش کامل از اولین مناظره تلویزیونی کاندیدا‌های انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ + فیلم (۲۸ خرداد ۱۴۰۳) هند و آمریکا بر ادامه همکاری‌های استراتژیک تأکید کردند درخواست ولیعهد سعودی برای آتش‌بس و تشکیل کشور فلسطین آمریکا ۲ فرد و ۵ نهاد را در ارتباط با یمن تحریم کرد
سرخط خبرها

۴ فلسطینی در یورش صهیونیست‌ها به «جنین» به شهادت رسیدند

  • کد خبر: ۱۹۹۷۴۴
  • ۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۵
۴ فلسطینی در یورش صهیونیست‌ها به «جنین» به شهادت رسیدند
منابع رسانه‌ای از یورش نظامیان رژیم صهیونیستی به شهر و اردوگاه جنین و شهادت چهار فلسطینی در پی حملات پهپادی آن‌ها خبر دادند.

به گزارش شهرآرانیوز، خبرنگار الجزیره در کرانه باختری از شنیدن صدای دو انفجار قوی در مجاورت اردوگاه جنین در کرانه باختری خبر داد و گفت که بولدوزر‌های رژیم اشغالگر اقدام به تخریب خیابان‌های مجاور اردوگاه و خرابکاری در زیرساخت‌های شهر جنین کردند.

وی گزارش داد که نیرو‌های اشغالگر در حال محاصره تمام بیمارستان‌های شهر جنین و اطراف اردوگاه آن هستند و به طور گسترده در خیابان‌های مختلف شهر مستقر شده‌اند.

در همین راستا، وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که اهالی جنین صبح امروز توسط پهپاد رژیم صهیونیستی در محله قدیمی این شهر هدف قرار گرفتند.

این وزارتخانه اعلام کرد که در نتیجه این حمله چهار فلسطینی شهید و دست‌کم پنج تن دیگر مجروح شدند.

نظامیان رژیم صهیونیستی همچنین یک خانه در محله «جوره الذهب» در اردوگاه جنین را منفجر کردند.

رسانه‌های فلسطینی گزارش دادند که درگیری‌های شدیدی میان مبارزان فلسطینی و نظامیان اشغالگر در نزدیکی بیمارستان «الرازی» در جنین در جریان است و رزمندگان مقاومت با انفجار بمب خودرو‌های نظامی رژیم صهیونیستی را هدف قرار دادند.

طبق این گزارش، صهیونیست‌ها مانع از امدادرسانی آمبولانس‌ها به مجروحان فلسطینی در حمله به جنین می‌شوند.

​رژیم اشغالگر ساعت ۳:۳۰ بامداد امروز به وقت محلی به اردوگاه جنین یورش برد و با چند بولدوزر زیرساخت‌های اردوگاه و اموال شهروندان را تخریب کرد.

اشغالگران تک تیرانداز‌ها را بر پشت بام تعدادی از ساختمان‌های بلند مستقر و تعدادی از محله‌ها را محاصره کردند.

تیپ شهدای الاقصی در جنین گفت: رزمندگان ما با گلوله‌های سنگین و مواد منفجره با نیرو‌های اشغالگر که به شهر جنین یورش بردند، مقابله کردند.

رزمندگان مقاومت فلسطین پس از هجوم نظامیان اشغالگر به چندین منطقه در جنین با هجوم نیرو‌های اشغالگر اسرائیلی مقابله کردند.

در همین زمینه، رزمندگان مقاومت در جنین با منفجر کردن یک بمب دست ساز در داخل اردوگاه، یک خودروی ارتش اشغالگر را هدف قرار دادند.

شاهدان عینی از داخل اردوگاه اشاره کردند که نیرو‌های اشغالگر در ورودی‌های اضطراری بیمارستان‌های دولتی جنین، الرازی و الأمل مستقر بودند و بمب‌های دودزا را روبه‌روی حیاط بیمارستان دولتی جنین پرتاب کردند.

عمار الخضر فعال اهل جنین در مصاحبه با المیادین تاکید کرد که «نیرو‌های اشغالگر هدفی جز خرابکاری، ایجاد مزاحمت برای ساکنان آن و حمله به خانه‌های امن ندارند.»

همزمان، شبکه الجزیره از بازداشت چند فلسطینی در رام‌الله خبر داد.

این شبکه در این باره اعلام کرد که نظامیان رژیم صهیونیستی به سلواد در شمال رام الله یورش برده و اقدام به بازداشت ۱۳ فلسطینی ازجمله همسر یک اسیر سابق فلسطینی و تبعید شده به نوار غزه کردند.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->