«خوش نمک» با مجریان جدید به شبکه نسیم بازگشت حمایت وزیر فرهنگ و ارشاد از ساخت فیلم سینمایی در خصوص امام رضا (ع) + فیلم موزیک ویدئوی جدید «فرزاد فرزین» برای سریال «قطب شمال» + فیلم مردم نامزد‌های نشان فردوسی را انتخاب کنند بهترین سریال ایرانی شبکه نمایش خانگی معرفی شد + آمار آمار فروش نمایش‌های روی صحنه تئاتر مشهد در هفته‌ای که گذشت (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) تقدیر از ژاله علو در «شب کارگردان» فصل دوم سریال لایواکشن «وان پیس» (One piece) در دست ساخت است + جزئیات جدیدترین حواشی فیلم «بی‌بدن» | شکایت به دلیل سکانس‌های ملتهب چشم به راه افعی واقعی | نگاهی به سریال «افعی تهران» ساخته سامان مقدم نسلی آگاه بدون خلاقیت | کارشناسان درباره ویژگی‌های طراحان گرافیک جوان می‌گویند مروری بر پرفروش‌های کتاب در مشهد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) نگاهی اجمالی بر تاریخچه هنر گرافیک در ایران و جهان به‌مناسبت روز جهانی گرافیست دلیل پخش نشدن برنامه «هفت» چه بود؟ اعضای کارگروه «حکیم طوس» معرفی شدند
سرخط خبرها

پخش ۱۰ سریال‌ خارجی جدید از شبکه تماشا

  • کد خبر: ۱۹۹۸۳۱
  • ۲۲ آذر ۱۴۰۲ - ۰۰:۵۱
پخش ۱۰ سریال‌ خارجی جدید از شبکه تماشا
شبکه تماشا ۱۰ سریال جدید خارجی را در جدول پخش ساعت ۲۳ گنجانده و تا پایان امسال روی آنتن خواهد رفت.

به گزارش شهرآرانیوز؛ این شبکه از مهر ماه برای مخاطبان خود مینی سریال های خارجی جدید را در نظر گرفته و تاکنون سریال های «ندای امید»، «لوپن۱-۲»، «امپراطور اشک ها» پخش شده است.

شبکه تماشا این روزها در تدارک آماده سازی ۱۰ سریال جدید است که قرار است این سریال های جدید خارجی به صورت اختصاصی در جدول پخش ساعت ۲۳ گنجانده و تا پایان امسال روی آنتن باشند که از جمله آنها می‌توان به «درخشش دریا»،«کافر»، رستگاری»، «ادراک»، «اهالی گلابز و تفنگ ها»، « مندلورین ۳»، «کتاب بوبافت»، «آسوکا»، «پروفسور» و «طلا» اشاره کرد.

درخشش دریا

سریال «درخشش دریا» Yakamoz S-۲۴۵ در ژانر اکشن، ماجراجویی و درام، محصول ۲۰۲۲ ترکیه با امتیاز ۲/۶ در سایت IMDB است. این سریال درباره آرمان، زیست‌شناس جوانی است که به همراه دافنه، دوست سابقش و تیمی که دافنه جمع کرده است برای اکتشاف، سوار بر یک زیردریایی شده و به اعماق دریا می‌روند. آن‌ها بعد از برگشت از اولین سفر اکتشافی متوجه می‌شوند که خورشید در موقعیتی خطرناک قرار گرفته و مردم برای نجات جان خود شهر را ترک کرده‌اند و شهرها خالی از سکنه شده‌اند.

این سریال بسیار خوش ساخت و جذاب از ترکیه است که این بار بر خلاف رویه‌ی معمولی سریال‌های ترکیه ای، موضوعی علمی تخیلی در راستای شعارهای محیط زیستی را سوژه خود قرار داده است. سریال قابلیت‌های زیادی از بابت قصه‌گویی و نکات فنی و همچنین شخصیت‌پردازی و بازیگری هم دارد و به استانداردهای روز دنیا در ژانر علمی تخیلی کاملاً نزدیک است.

کافر

سریال «کافر» Godless به کارگردانی اسکات فرانک در سال ۲۰۱۷ ساخته شده است. این سریال محصول کشور آمریکا و در ژانر اکشن و درام با امتیاز۲/۸ در سایت IMDB است. در این سریال جک اوکانل، میشل داکری، اسکات مک نایری، مریت ویور، توماس سنگستر، تانتو کاردینال، کیم کوتس، سام واترستون و جف دنیلز به هنرمندی پرداخته‌اند. یک یاغی سنگدل به همراه دار و دسته اش بدنبال دستیار همکار خیانتکار سابقش می گردد و او را تا نزدیکی معدنی قدیمی که عده ای از زنان مسئول گرداندنش هستند تعقیب می کنند.

رستگاری

سریال «رستگاری» Redemption مینی سریالی جنایی، درام و رازآلود، محصول سال ۲۰۲۲ کشورهای انگلستان و ایرلند با امتیاز ۲/۷ در سایت IMDB است. بازیگرانی چون پائولا مالکومسان، ابی فیتز، ایوان اوکانور، مو دانفورد، تادیا گراهام، کیث مک ‌ارلین، شیوون مکسوینی و اسکات گراهام در سریال رستگاری به ایفای نقش پرداخته اند.

داستان سریال «رستگاری» درباره کولت کانینگهام یک کارآگاه خصوصی است که تلاش می کند تا کار خود را به درستی انجام دهد و هیچوقت ناامید نشود. او به زودی جسد زنی جوان را کشف می کند.

ادراک

سریال«ادراک» Perception، سریالی جنایی، درام، رازآلود و مهیج، محصول سال ۲۰۱۲ کشور آمریکا، به کارگردانی کنت بیلر و مایکل سوسمن با امتیاز۵/۷ در سایت IMDB است.

بازیگرانی چون اریک مک‌ کورمک، ریچل لی کوک، کلی روان، ارجی اسمیت، لوار بارتون، اسکات ولف، برد رائو و جاناتان اسکارف در سریال ادراک به ایفای نقش پرداخته ‌اند.

سریال ادراک درباره یک دکتر روانپزشک عجیب و غریب به نام دنیل پیرس است که از دیدگاه منحصر به فرد خود برای کمک به دولت فدرال و حل پروندههای جنایی پیچیده استفاده می کند.

اهالی گلابز و تفنگ ها

سریال «اهالی گلابز و تفنگ ها» Guns and Gulaabs به کارگردانی کریشنا دی کی و راج نایدیمرو در سال ۲۰۲۳ ساخته شده و محصول کشور هند و در ژانر کمدی و جنایی با امتیاز ۷/۷در سایت IMDB است.

در این سریال دولکر سلمان، راج کومار رائو، آدارش گوراو، گلشن دوایا، شریا دانوانتاری و ساتیش کاوشیک به هنرمندی پرداخته‌اند.

در شهر گلابز که توسط یک سازمان جنایی قاچاق مواد مخدر اداره می‌شود، در طی انجام یک معامله بی‌سابقه مواد مخدر، یک افسر پلیس از یک شهر بزرگ و یک مکانیک عاشق را درگیر حوادث ناگوار پس از آن می شود.



مندلورین ۳

بعد از پخش دو فصل مندلورین شبکه تماشا فصل سوم سریال مندلورین را برای مخاطبان در نظرگرفته است. «مندلورین ۳» The Mandalorian ۳ محصول سال ۲۰۲۳ آمریکا در ژانرهای اکشن فانتزی ماجراجویی با امتیاز در ۸/۷ سایت IMDB ساخته شده است، بازیگرانی که در این سریال ایفای نقش کرده اند عبارتند از پدرو پاسکال کارل وترز جانکارلو اسپوزیتو که در این سریال خوب درخشیدند کارگردان سریال خارجی مندلورین ۳ جان فاورو است.

این سریال پنج سال بعد از سقوط امپراتوری و در زمان اجرای اولین دستورات فرمانروایی جدید را به تصویر میکشد. جایزه بگیری تنها بیرون کهکشان ، برای پیوستن به گروه خود درگیر ماجراهای مختلف می شود.

کتاب بوبافت

سریال «کتاب بوبافت» The Book of Boba Fett به کارگردانی رابرت رودریگز در سال ۲۰۲۱ ساخته شده و محصول کشور آمریکا و در ژانر اکشن و ماجراجویی با امتیاز ۲/۷ در سایت IMDB است. در این سریال تمورا موریسون، مینگ نا ون و جنیفر بیلز به هنرمندی پرداخته‌اند.

این سریال اسپین آف از مجموعه «مندلورین» است که بوبا فت و فنک شند مزدور، بر روی ماسه های تاتونی، سفری را به دنیای زیرین کهکشان آغاز می کنند و برای قلمروی قدیمی جابا مبارزه می کنند.

آسوکا

سریال «آسوکا» Ahsoka به کارگردانی ریک فامویوا و دیو فیلونی در سال ۲۰۲۳ ساخته شده و محصول کشور آمریکا و در ژانر اکشن و ماجراجویی با امتیاز۶/۷ در سایت IMDB است. در این سریال رزاریو داوسون، ناتاشا لیو بوردیزو، هایدن کریستنسن، ایوانا ساخنو، مری الیزابت وینستد و ری استیونسون به هنرمندی پرداخته‌اند.

پس از سقوط امپراتوری کهکشان، آسوکا تانو، شوالیه سابق جدای، درباره تهدید تازه ای که متوجه یک کهکشان آسیب پذیر است تحقیق می کند.

پروفسور

سریال «پروفسور» Voskresenskiy محصول ۲۰۲۱ کشور روسیه با امتیاز ۶/۷ در سایت IMDB است. داستان سریال پیرامون آرکادی گولیروویچ یک پزشک متخصص کالبدشناسی است که روند بررسی تحقیقات جرایم با پلیس همکاری می کند اما به همراه دستیارش نوگل به روش های گوناگون البته مبتنی بر داده های علمی با بررسی اجساد مقتولین به داده هایی می رسند که نقش کلیدی در حل معمای هر قسمت دارد. این مجموعه شباهت زیادی به مجموعه فاخر شرلوک هلمز دارد و می توان گفت به نوعی نسخه روسی آن قلمداد می شود.

شبکه تماشا در جدول پخش سریال های شرقی ساعت ۱۹ هم سه سریال جدید همچون «جا میونگ گو» و «امپراطور افسانه ها» و «لذت زندگی» را برای مخاطبان درنظر دارد و به زودی جزییات آنها رسانه ای می شود.

طلا

سریال The Gold «طلا» به کارگردانی لارنس گوف و آنیل کاریا در سال ۲۰۲۳ ساخته شده و محصول کشور انگلیس و در ژانر جنایی و درام با امتیاز ۷.۴ در سایت IMDB است. در این سریال هیو بونه ویل، جک لودن، ایمان الیوت، شارلوت اسپنسر و استفانی مارتینی به هنرمندی پرداخته‌اند.

«طلا»، برگرفته از ماجرای واقعی یکی از بزرگ ترین سرقت های تاریخ بریتانیا را روایت می کند: سرقت برینکس مت در سال ۱۹۸۳ که طی آن شمش طلایی به ارزش ۲۶ میلیون یورو به سرقت رفت.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->