تعطیلی ۴۰۰ معدن شن و ماسه در خراسان رضوی دلایل اعتراض خریداران پژو پارس ایران خودرو چه بود؟ ماجرای افزایش حق مسکن ۱۴۰۳ کارگران چه بود؟ | معاون وزیر کار مُنکر شد اخبار فروش حواله خوردو جانبازان تکذیب شد قیمت توافقی با دلار ترجیحی | کالا‌ها با دلار چند تومانی وارد می‌شوند؟ یک کیلو گوشت مرغ، چند؟ (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) رئیس اتاق بازرگانی ایران: ایران دهمین تولیدکننده بزرگ موادمعدنی دنیاست خرید کدام نوع طلا برای سرمایه‌گذاری بهتر است؟ رئیس اتاق مشترک ایران و افغانستان: نمایشگاه اکسپو فرصتی برای امیدبخشی به بخش خصوصی در ایران است فروشندگان پرقدرت در صحنه بورس امروز ظاهر شدند + عکس (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) محکومیت هزار میلیارد ریالی برای عرضه خارج‌ازشبکه گندم در خراسان‌رضوی واردات ۱.۸ میلیارد دلار طلا برای رفع تعهد ارزی در سال گذشته اولویت اختصاص ارز به صنایع داخلی اعلام شد ریزش قیمت دلار به کانال ۵۰ هزار تومان (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) برنامه جلسات اتاق بازرگانی ایران در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) | ادامه ریزش قیمت در بازار تکلیف جدی دولت به وزرا؛ نرخ رشد اقتصادی هر دستگاه در سال ۱۴۰۳ هدف‌گذاری شد ایران‌خودرو قیمت جدید هایما S۷ را اعلام کرد (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) دلار ارزان شد، کالا نه | شهرآرا علت کاهش‌نیافتن قیمت اقلام را پس از فروکش‌کردن تلاطم‌های ارزی بررسی می‌کند نبود کارگر ماهر دلیل افزایش حوادث ناشی از کار
سرخط خبرها

بازار لوازم خانگی در مشهد و استان دچار رکود شده است؟ (۲۳ آذر ۱۴۰۲)

  • کد خبر: ۲۰۰۱۲۴
  • ۲۳ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۰
بازار لوازم خانگی در مشهد و استان دچار رکود شده است؟ (۲۳ آذر ۱۴۰۲)
رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی با اشاره به تورم بالا و کاهش قدرت خرید مردم، وجود جو سنگین حاکم بر تمامی بازار‌ها را امری طبیعی و منطقی دانست.

فیروز ابراهیمی در گفت‌وگو با شهرآرانیوز با اشاره به تورم بالا در کشور و اثر آن بر تمامی بازار‌ها از جمله بازار لوازم خانگی اظهار کرد: تورم بالا منجر به کاهش قدرت خرید مردم می‌شود و این موضوع تنها مختص به بازار لوازم خانگی نیست بلکه در سایر بازار‌ها حتی بازار مواد غذایی نیز این موضوع را شاهد هستیم.

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی افزود: امروزه سرانه مصرف گوشت و مردم نیز در نتیجه تورم کاهش پیدا کرده است.

وی با اشاره به اینکه در بازار لوازم خانگی در استان و مشهد به رکود نرسیده‌ایم، خاطرنشان کرد: تورم بالای چند ساله اخیر و کاهش قدرت خریدمردم جو بازار را قدری سنگین کرده، اما رکود بر این بازار حاکم نیست.

ابراهیمی مصرف لوازم خانگی را یک ضرورت برای خانواده‌ها عنوان و ابراز کرد: در استان ماهانه شاهد صد‌ها و هزاران ازدواج و تشکیل زندگی هستیم که برای تشکیل زندگی نیاز به لوازم زندگی دارند.

وی بیان کرد: چون این سبک از مصرف یعنی تشکیل زندگی اولی‌ها را داریم، علیرغم تورم بالا بازار لوازم خانگی خوشبختانه فعال است و با رکود مواجه نیست.

وی گفت: برند‌های لوازم خانگی استان سهم زیادی از تولید لوازم خانگی کشور را در اختیار دارند، برای مثال یکی از برندها حدود ۷۰ درصد یخچال خانگی کشور و حدود ۲۰ تا ۳۰ درصد یخچال‌های صنعتی و سردخانه‌ای کشور را تأمین می‌کند.

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی ادامه داد: این برند‌ها از تیراژ و کیفیت خوبی در کشور برخوردارند و سهم زیادی از مصرف استان و کشور را تأمین می‌کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->