پیش‌بینی افزایش دما در کشور (۱۱ تیر ۱۴۰۳) خبر جدید درباره زمان پرداخت پاداش پایان خدمت معلمان (۱۱ تیر ۱۴۰۳) سخنگوی وزارت آموزش و پرورش: تأخیری در پرداخت حق‌التدریس معلمان نداریم طولانی شدن بهبود زخم بیش از دو هفته علامت هشدار دهنده بیماری سالک است  عفونت آنفلوانزای معده به طور معمول، در کودکان بروز می‌کند ثبت نام حج عمره چه زمانی اعلام می‌شود؟ انجام ورزش و فعالیت‌های کاری متناسب با توانمندی بدنی، از انقباضات و درد‌های عضلانی جلوگیری می‌کند ۳۲۰ بیمار فنیل کتونوری زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد قرار دارند ۳ مرکز خدمات جامع سلامت مشهد به صورت آموزشی به بیماران خدمت‌رسانی می‌کنند  این سه محصول آرایشی غیرمجاز هستند | اعلام اسامی از سوی سازمان غذا و دارو اهدای چهار هزار لیتر شیر مادر به نوزادان نارس مشهدی توزیع ماهانه ۳۰۰ تا ۳۵۰ هزار قوطی شیر خشک در داروخانه‌های زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد اهدای عضو به شش بیمار زندگی دوباره بخشید (۱۱ تیر ۱۴۰۳) سقوط مرگبار هواپیما در نزدیکی پاریس؛ سه نفر کشته شدند + فیلم زلزله "ازگله" در استان کرمانشاه را لرزاند (۱۱ تیر ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

لزوم حساسیت مسئولان نسبت به رفع مشکلات و موانع تولید

  • کد خبر: ۲۰۰۲۶۵
  • ۲۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۵
لزوم حساسیت مسئولان نسبت به رفع مشکلات و موانع تولید
رئیس کل دادگستری خراسان رضوی گفت: مسائل اقتصادی با محوریت مردم برای ما بسیار مهم است و آمادگی خود را برای هرگونه حمایت قضایی از فعالیت‌های قانونی مدیران اجرایی اعلام می‌کنیم.

به گزارش شهرآرانیوز، حجت الاسلام و المسلمین حمزه خلیلی در جمع مسئولان و کارکنان مجموعه سنگ آهن خواف خواستار تشکیل کمیته ویژه برای بررسی مسائل و مشکلات این مجموعه شد.

وی افزود: همه باید نسبت به حقوق مردم حساس باشند، بر این اساس هیچ مدیری اجازه ندارد بگوید این مسئله به من ارتباطی ندارد، چرا که همه ما در برابر مردم مسئول هستیم و باید پاسخگو باشیم.

رئیس شورای قضایی استان خراسان رضوی با تشریح سیاست‌های مجموعه قضایی گفت، یکی از مهمترین اقدامات دادگستری و سازمان‌های تابعه قوه قضایی در استان، تلاش در زمینه رفع مشکلات واحد‌های صنعتی و برطرف کردن موانع چرخه تولید می‌باشد و خوشبختانه در این زمینه موفقیت‌های خوبی نیز به دست آمده است.

حجت الاسلام والمسلمین خلیلی در خصوص مسائل مجموعه سنگ آهن خواف با صدور دستور تشکیل کمیته ویژه برای بررسی دقیق مسائل و تلاش در جهت برطرف کردن آن‌ها؛ گفت: مسائل اقتصادی با محوریت مردم برای ما بسیار مهم است، بر این اساس آمادگی خود را برای هرگونه حمایت قضایی از فعالیت‌های قانونی مدیران اجرایی اعلام می‌کنیم.

وی با خطاب قرار دادن به دادستان‌های عمومی و انقلاب شهرستان‌های استان گفت: دادستان‌ها در راستای دفاع از حقوق عامه باید ضمن تعامل حداکثری با مجموعه اجرایی بر حسن اجرای قانون نیز نظارت ویژه داشته باشند. حقوق قانونی مربوط به بهسازی شرایط عمومی در منطقه خواف باید به صرف توسعه و آبادانی منطقه شود که البته باید از اقدامات مدیران قضایی و اجرایی شهرستان خواف در این راستا تقدیرکرد.

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی گفت: با اشاره به لزوم ایفای مسئولیت‌های اجتماعی توسط مراکز بزرگ تولیدی و صنعتی نسبت به منطقه خود گفت: بررسی‌ها نشان می‌دهد برخی اقدامات در راستای ایفای این مسئولیت‌ها توسط مجموعه معادن در منطقه انجام شده، اما انتظار می‌رود تعهدات و مسئولیت‌های اجتماعی در این راستا به نحو مطلوب به انجام برسد

گفتنی است در این بازدید رئیس کل خراسان رضوی دستور داد تا کمیته‌ای با حضور مسئولان استانی و این شهرستان برای بررسی مشکلات و اقدامات لازم در خصوص مجموعه سنگ معدن خواف با محوریت معاونت امور اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان رضوی تشکیل شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->