یک کیلو گوشت مرغ، چند؟ (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) رئیس اتاق بازرگانی ایران: ایران دهمین تولیدکننده بزرگ موادمعدنی دنیاست خرید کدام نوع طلا برای سرمایه‌گذاری بهتر است؟ رئیس اتاق مشترک ایران و افغانستان: نمایشگاه اکسپو فرصتی برای امیدبخشی به بخش خصوصی در ایران است فروشندگان پرقدرت در صحنه بورس امروز ظاهر شدند + عکس (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) محکومیت هزار میلیارد ریالی برای عرضه خارج‌ازشبکه گندم در خراسان‌رضوی واردات ۱.۸ میلیارد دلار طلا برای رفع تعهد ارزی در سال گذشته اولویت اختصاص ارز به صنایع داخلی اعلام شد ریزش قیمت دلار به کانال ۵۰ هزار تومان (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) برنامه جلسات اتاق بازرگانی ایران در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) | ادامه ریزش قیمت در بازار تکلیف جدی دولت به وزرا؛ نرخ رشد اقتصادی هر دستگاه در سال ۱۴۰۳ هدف‌گذاری شد ایران‌خودرو قیمت جدید هایما S۷ را اعلام کرد (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) دلار ارزان شد، کالا نه | شهرآرا علت کاهش‌نیافتن قیمت اقلام را پس از فروکش‌کردن تلاطم‌های ارزی بررسی می‌کند نبود کارگر ماهر دلیل افزایش حوادث ناشی از کار کاهش قیمت دلار حباب سکه را کوچک کرد + جدول (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) کارِ «طرح ساماندهی کارکنان» قبل پایان کار مجلس یازدهم تمام شود رهن و اجاره در منطقه الهیه مشهد چقدر است؟ + جدول (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

تأکید رئیس کل دادگستری خراسان رضوی بر حمایت از تولید و صنعت

  • کد خبر: ۲۰۱۱۸۰
  • ۲۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۱
تأکید رئیس کل دادگستری خراسان رضوی بر حمایت از تولید و صنعت
رئیس کل دادگستری خراسان رضوی بر استمرار حمایت دستگاه قضایی از تولید و صنعت تأکید کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین حمزه خلیلی در جریان سفر به حوزه قضایی فریمان و در دیدار با مسئولان و قضات این حوزه با تشریح سیاست‌های دستگاه قضایی اظهار کرد: یکی از مهمترین رویکرد‌های مجموعه قضایی استان دفاع از حقوق عامه است و در این راستا حمایت از فعالیت‌های سالم و مولد اقتصادی در رأس توجهات همکاران ما در سراسر استان قرار دارد.

وی با اشاره به برخی نتایج حمایت‌های دستگاه قضایی از تولید و صنعت گفت: خوشبختانه با حضور میدانی همکاران ما و همراهی بسیار خوب خود صنعتگران و تولید کنندگان مشکلات تعداد قابل توجهی از این بخش پیگیری و حل شده و از بیکاری کارگران زحمتکش جلوگیری به عمل آمده است.

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی با اشاره به گزارش‌های ارائه شده توسط رئیس حوزه قضایی و دادستان عمومی و انقلاب فریمان گفت: یکی از مهمترین شهرک‌های صنعتی در این حوزه قضایی قرار گرفته و مطابق گزارش‌های اعلامی و با حضور میدانی قضات و مسئولان قضایی فریمان، با انجام بیش از ۷۰۰ مورد بازدید؛ بیش از ۲۲۰ مشکل در زمینه‌های مختلف از جمله تسهیلات، مسائل کار و کارگری، زیرساختی، مالیاتی و ... حل شده است که جای تقدیر دارد.

حجت‌الاسلام والمسلمین خلیلی ادامه داد: تمام مسئولان مکلف به انجام صحیح وظایف قانونی خود هستند، دستگاه قضایی نیز مکلف به نظارت بر حُسن اجرای قانون توسط مدیران اجرایی و برخورد با مدیرانی است که تکالیف خود را به موقع انجام نمی‌دهند و بر همین اساس در گذشته نه چندان دور با ۵ نفر از کارکنان یکی از ادارات به دلیل سوء استفاده از موقعیت شغلی و انجام تخلف برخورد صورت گرفته است.

حجت الاسلام والمسلمین خلیلی در این دیدار‌ها گفت: نقش مدیران صنعتی در ایجاد محیطی امن و آرام برای کارگران بسیار مهم بوده و بدیهی است شرایط مطلوب، به تولید بهتر و بیشتر کمک خواهد کرد.

وی خاطر نشان کرد: هرچه اشتغال در جامعه بیشتر و با کیفیت بهتری انجام شود شاهد کاهش آسیب‌های اجتماعی و بالتبع پیشگیری از وقوع جرائم و سالم سازی جامعه خواهیم بود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->