خبرنگار نیویورک تایمز خطاب به مجری صداوسیما: انشالا نجف ببینمت ویدئو | شهروندان مشهدی، دست‌اندرکاران صندوق‌های اخذ رأی ویدئو | توصیه‌های على‌اکبر صالحى به آن‌هایی که هنوز تصمیمى براى رأى‌دادن نگرفته‌اند عذرخواهی وزیر کشور از ایرانیان خارج‌ازکشور که امکان شرکت در انتخابات را نداشته‌اند انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ تا چه ساعتی تمدید شد؟ تاکنون در خراسان‌رضوی، ٨۵ درصد افراد با کارت‌ملی و ١۵ درصد با شناسنامه رأی دادند ماجرای جمع‌آوری سازه تبلیغاتی یکی از نامزد‌های انتخابات ریاست‌جمهوری در مشهد چه بود؟ اطلاعیه شماره ۲۱ و ۲۲ ستاد انتخابات کشور (۸ تیر ۱۴۰۳) رئیس کمیته آموزش ستاد انتخابات خراسان‌رضوی: شبیه‌سازی فرایند انتخابات چند روز قبل از آغاز رأی‌گیری، در مشهد انجام شد + فیلم پلیس فتا تهران خبر داد: احضار ۴ نفر به‌دلیل دست‌کاری در نظرسنجی‌های انتخاباتی بیشترین تخلفات انتخاباتی در مشهد تاکنون شامل چه مواردی بوده است؟ گزارش المیادین از برگزاری انتخابات در ایران ۴۰ روز پس از شهادت رئیس‌جمهور کاندیدا‌ها کجا رأی دادند و پس از آن چه کردند؟ + عکس اطلاعیه شماره ۲۰ ستاد انتخابات کشور (۸ تیر ۱۴۰۳) فرماندار مشهد: مشارکت مردم در انتخابات نسبت به گذشته ٢٠ درصد افزایش یافته است در تمامی شعب اخذ رأی مشهد، امنیت کامل برقرار است ویدئو | نحوه درخواست شعبه سیار در سراسر کشور مدیرکل ثبت‌احوال خراسان‌رضوی: هیچ فرد واجد شرایط اخذ رأی نباید از شعبه برگردد استقرار صندوق اخذ رأی در ایستگاه مترو شریعتی مشهد
سرخط خبرها

حماس: در صورت فراهم بودن شرایط، آماده پذیرش آتش بس هستیم

  • کد خبر: ۲۰۱۲۳۶
  • ۲۹ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۲
حماس: در صورت فراهم بودن شرایط، آماده پذیرش آتش بس هستیم
یکی از مقامات ارشد حماس از آمادگی این جنبش برای پذیرش آتش بس در صورت تحقق شرایط خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، جنگ ۷۴ روزه رژیم صهیونیستی علیه مردم بی دفاع در غزه تاکنون نزدیک به ۲۰ هزار غیرنظامی را به کام مرگ کشانده است. از آنجا که ۲۰ تن از اسرای صهیونیست نیز در توحش این رژیم در غزه جان خود را از دست داده‌اند، فشار‌ها بر دولت نتانیاهو به منظور پذیرش مذاکرات برای تبادل اسرا با حماس افزایش یافته است. موضوعی که جنبش حماس برای آن شروطی دارد. 

به گزارش الجزیره، قاضی حامد، یکی از مقامات ارشد حماس امروز (چهارشنبه) اعلام کرد دیدگاه حماس این است که خشونت علیه غیرنظامیان به پایان برسد، اما ما به دنبال توقف دائمی تخاصم هستیم نه یک گام موقت که در پس آن رژیم صهیونیستی حملات بیشتری در غزه انجام دهد. 

وی خاطر نشان کرد: اگر اسرائیل کارزار جنگ تمام عیار خود علیه غزه را پایان بخشد، حماس می‌تواند به یک مصالحه بزرگ پایبند باشد. 

این مقام ارشد حماس در ادامه از عدم اعتماد این جنبش به جنبش فلسطینی فتح و تشکیلات خودگردان فلسطین به ریاست محمود عباس خبر داد و گفت: تشکیلات خودگردان نتوانست طی سال‌ها منازعه، کمک کافی در این زمینه کند. با این حال، ما آمادگی داریم با تشکیلات خودگردان وارد مذاکره با هدف برای داشتن یک دولت و یک سیاست واحد فلسطینی شویم. 

گرچه مقامات حماس توقف حملات اسرائیل را پیش شرط مذاکرات عنوان کرده‌اند، اما مقامات کابینه راستگرای دولت نتانیاهو به دنبال گرفتن بیشترین امتیاز در قبال آتش بس موقت غزه هستند. 

ایتامار بن گویر، وزیر امنیت رژیم صهیونیستی امروز در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) نوشت: اکنون زمان آتش بس در غزه نیست بلکه اکنون زمان قاطعیت نظامی است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->