اعتراف یک رسانه آمریکایی به موفقیت حوثی‌ها در اخلال کشتیرانی اسرائیل در دریای سرخ حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به یک ون در لبنان (۲ مرداد ۱۴۰۳) کابینه دولت چهاردهم؛ نامزدهای پیشنهادی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی معرفی شدند ارائه گزارش وزرای دولت سیزدهم در دیدار با رئیس جمهور منتخب روزنامه هاآرتص: نتانیاهو از یمنی‌ها می‌ترسد پزشکیان: رضایت مردم شاخص مدیریت ماست معاون وزیر امور خارجه روسیه: مقدمات امضای توافق جامع شراکت راهبردی با تهران تکمیل شده است آخرین وضعیت پرونده فساد در فوتبال ایران | تفهیم اتهام وزیر سابق جهاد کشاورزی در پرونده چای دبش تل‌آویو: در صورت توافق ظرف ۶ هفته از غزه خارج می‌شویم آغاز عملیات بازآماد ناوشکن «سهند» در بندرعباس + ویدئو کمال خرازی: نگاه پزشکیان به سیاست خارجی مثبت است ارتش جمهوری اسلامی: ۳۰۰ کیلومتر از مرزهای شرقی با دیوار چهارمتری محصور شد آمریکا بمب‌افکن‌های اتمی در نزدیکی مرز اوکراین مستقر کرد با پادرمیانی چین؛ فتح و حماس بیانیه پایان اختلافات امضا کردند ژاپن ۴ شهرک‌نشین صهیونیست را بابت اعمال خشونت علیه فلسطینی‌ها تحریم کرد مراسم تحلیف پزشکیان سه‌شنبه هفته بعد (۹ مرداد) برگزار می‌شود + جزئیات وزیرکار در مجلس از عملکرد پایگاه رفاه ایرانیان دفاع کرد ادامه دیدارهای رئیس جمهور منتخب | برخی مقامات گزارش دادند هریس: ما پیروز انتخابات می‌شویم حماس درباره یورش صهیونیست‌ها به مسجدالاقصی هشدار داد
سرخط خبرها

وزیر کشور: دشمنان به دنبال ناامنی سازی در جامعه هستند

  • کد خبر: ۲۰۱۸۸۱
  • ۰۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۱
وزیر کشور: دشمنان به دنبال ناامنی سازی در جامعه هستند
وزیر کشور ذات امنیت را رضایت مردم دانست و گفت: حضور مردم در صحنه یعنی امنیت و این نشان از قدرت نرم جمهوری اسلامی دارد و دشمنان به دنبال ایجاد نارضایتی هستند تا در جامعه ناامنی سازی کنند.

به گزارش شهرآرانیوز، احمد وحیدی عصر شنبه در نشست فصلی فرماندهان، روسا و معاونان فراجا، با گرامیداشت یاد شهدای بزرگوار فراجا به ویژه شهدای اخیر که در حمله تروریستی راسک به شهادت رسیدند، گفت: فراجا با تامین امنیت داخلی، باعث شکست دشمن و اقتدار و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وزیر کشور افزود: امروز جمهوری اسلامی در اوج قدرت، اقتدار و جبهه مقاومت نیز در یکی از درخشان‌ترین لحظات تاریخی حیات خود به سر می‌برد و در مقابل، رژیم‌صهیونیستی در اوج ذلت قرار گرفته و به حمله به غیر نظامیان و به شهادت رساندن مردم بی گناه و زنان و کودکان روی آورده است.

وحیدی خاطرنشان کرد: امروز رژیم صهیونیستی در بزرگترین گرفتاری طول حیات خود قرار دارد.

وی با بیان اینکه اعتقاد و باور به اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی برپایه خون شهدا و عنایات ائمه اطهار استوار و محکم است، اهمیت زیادی دارد، اظهار کرد: این اعتقاد، رمز موفقیت مسلّم نیرو‌های مسلح و فراجا است.

وی بر انتقال این باور به نسل جوانی که وارد فراجا می‌شوند، تاکید کرد و افزود: درونی کردن این اعتقاد به ویژه در جوانان، مهم‌ترین کار فرهنگی است.

وحیدی ادامه داد: امروز اوج قدرت نظام و ذلت دشمن را شاهد هستیم. انصارالله یمن را بنگرید که در تحریم و مشکلات زیادی قرار دارد، اما معادله جدیدی را در منطقه ایجاد کرده است. این رویش و معجزه انقلاب است.

وزیر کشور در بخش دیگری از سخنان خود به مساله امنیت اشاره کرد و گفت: ذات امنیت، رضایت مردم است. دشمنان به دنبال نارضایتی مردم هستند تا از این طریق، در جامعه ناامنی سازی کنند.

وحیدی بر تقویت ظرفیت رسانه‌ای به منظور تبیین موقعیت ایران و توانمندی‌های آن تاکید کرد و گفت: اگر این توانمندی‌ها به تصویر کشیده شود، امنیت آور خواهد بود.

وی در ادامه به انتخابات ۱۱ اسفند امسال هم اشاره کرد و گفت: امنیت، سلامت، رقابت و مشارکت مولفه‌های مد نظر رهبر معظم انقلاب اسلامی برای انتخابات پرشور است.

وزیر کشور با بیان اینکه فراجا در مولفه امنیت، مهمترین نقش را دارد، افزود: باید مراقب دشمن در همه ابعاد امنیتی باشیم.

وحیدی با بیان اینکه فراجا در مولفه سلامت انتخابات هم نقش دارد، به رقابت انتخاباتی اشاره کرد و گفت: وزارت کشور از «رقابت سالم» بین همه دیدگاه‌ها، جریانات فکری و سیاسی دفاع و حمایت می‌کند و امنیت آن را هم برقرار می‌سازد.

وی همچنین با یادآوری ظرفیت و سرمایه اجتماعی فراجا برای افزایش مشارکت در انتخابات، تصریح کرد: حضور مردم در صحنه یعنی امنیت و این نشان از قدرت نرم جمهوری اسلامی دارد.

وزیر کشور از تلاش فراجا برای تسهیل سفر اربعین امسال نیز قدردانی کرد و گفت: این اقدام نمایش احساسات عمیق و عاطفی فراجا با مردم است که یکی از دستاورد‌های بزرگ اربعین محسوب می‌شود.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->