حزب الله قادر است الجلیل را محو کند عربستان، اولین مقصد «بلینکن» رسانه عبری: عملیات رفح یک اشتباه است شیخ نعیم قاسم: جنگ باعث بازگشت شهرک نشینان نخواهد شد مخبر: ایران به دنبال روابط برد برد با کشورهاست مخبر: توسعه روابط با کشورهای آفریقایی راهبرد اساسی ایران است تحولات «غزه»، محور سفر وزیر خارجه ترکیه به ریاض روسیه: تمام رزمایش‌های ناتو را از نزدیک زیر نظر داریم لاپید: همه مقامات مسوول در زمان عملیات طوفان الاقصی باید استعفا دهند تظاهرات هزاران شهرک‌نشین علیه نتانیاهو در تل‌آویو ۲۷ فلسطینی در حمله به منازل فلسطینیان نوار غزه به شهادت رسیدند رسانه عبری: ویدئوی حماس زنده بودن ۲ اسیر در غزه را ثابت کرد حمله ترکیبی حزب‌الله به مقر فرماندهی نظامی صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی وزیر کشور: عملیات وعده صادق ایران را در اوج اقتدار قرار داد + فیلم پیام جدید گردان‌های قسام درباره کشته شدن ده‌ها اسیر صهیونیست کرملین: انگلیس مانع توافق آتش‌بس اوکراین شد ایتالیا سفیر روسیه را احضار کرد برهم خوردن سخنرانی سفیر آلمان در پاکستان تصاویر ارتش یمن از لحظه شکار شدن جنگنده آمریکایی + فیلم
سرخط خبرها

بورل: پوتین تصمیم به ادامه جنگ اوکراین دارد

  • کد خبر: ۲۰۱۸۹۹
  • ۰۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۰
بورل: پوتین تصمیم به ادامه جنگ اوکراین دارد
مسوول سیاست خارجی اتحادیه اروپا امروز در مصاحبه‌ای اعلام کرد: «پوتین» تصمیم دارد تا جنگ اوکراین را تا پیروزی نهایی ادامه دهد.

به گزارش شهرآرانیوز، جوزف بورل مسؤول سیاست خارجی اتحادیه اروپا امروز یکشنبه در مصاحبه‌ای به گاردین اعلام کرد: نکته مهم این است که ما چه کاری می‌توانیم انجام دهیم تا از پیروزی روسیه در جنگ جلوگیری کنیم. آماده ایم چه کار کنیم؟ آیا ما واقعاً آماده انجام هر کاری هستیم؟ این سووالی است که باید از خودمان بپرسیم.

مسؤول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با تکرار ادعاهای روسیه هراسانه محور غرب در این خصوص مدعی شد: «پوتین» (رییس جمهور روسیه) نمی‌تواند به یک تکه از اوکراین راضی شده و اجازه دهد بقیه اوکراین متعلق به اتحادیه اروپا باشد؛ بلکه وی نمی‌تواند به یک پیروزی محدود ارضی خود را راضی کند.

جوزف بورل ادعا کرد: او از جنگ دست نمی‌کشد، به ویژه نه قبل از انتخابات آمریکا؛ چون ممکن است سناریوی بسیار مطلوب‌تری برای وی به ارمغان بیاورد. بنابراین ما باید برای یک درگیری با شدت بالا برای مدت طولانی آماده شویم.

وی گفت: «پوتین» تصمیم گرفته است تا جنگ را تا پیروزی نهایی ادامه دهد. موفقیت [روسیه] در گرو آوردن هر چه بیشتر مردم این کشور به میدان جنگ است. آنها در حال حاضر بیشترین تعداد کشته‌ها و تلفات در میدان نبرد را دارند!. در ماه فوریه ۱۵۰ هزار نفر در مرز اوکراین تجمع کردند. الان ۴۵۰ هزار نفر یعنی سه برابر بیشتر شده است.

این مقام اروپا افزود: روسیه هرگز نتوانسته به یک ملت تبدیل شود. همیشه یک امپراطوری بود، با تزار، با شوروی و اکنون با پوتین. … در نتیجه مسکو تهدیدی برای همسایگانش – و به ویژه برای ما است!

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->