هنرمندانی که دل در گرو حسین (ع) دارند | روایتی از حضور اصحاب رسانه و هنر مشهد در هیئت مذهبی ماه + فیلم یک تنگ بلور در میدان مین آداب استغفار و توبه چیست؟ امام‌سجاد(ع) مظهر تقوا و تواضع است تضمین بقای دین و سلامت اجتماع با امر‌به‌معروف و نهی‌ازمنکر نگاهی به بینش و منش واعظ شهیر مرحوم آیت ا... غلامرضا دهشت| عالم خیراندیش ۶ نمایش آیینی و تعزیه‌خوانی در محرم و صفر مجوز اجرا گرفتند ویژه‌برنامه‌های عزاداری دهه دوم محرم در حرم امام‌رضا(ع) خواب ممنوع، روزِ بیداری است! یادی از شیخ احمد کافی به‌مناسبت سالگرد درگذشت این واعظ محبوب ۲۰۰ مسجد استان در رویداد نوجوانانه تربیتی «هشتادیوم» پای کار هستند بازخوانی اهداف بنیادین قیام عاشورا در آینه عقل و نقل رونمایی از طرح حفظ تصویری قرآن کریم در مشهد + فیلم پژمان‌فر: باید بی‌سوادی قرآنی را در کشور برطرف کنیم پیش‌بینی تشرف بیش از ۵۰۰ هزار زائر پیاده به مشهد در دهه پایانی صفر چراغ روشن خیمه روشنی چراغ دل است طلایه دار وحدت | یادی از مرحوم آیت الله محمد کفعمی خراسانی، هم زمان با سالروز رحلتش فلسفه خلقت در تبیین سیدالشهدا (ع)
سرخط خبرها

"خادمان رضوی" نائب الزیاره شما می‌شوند

  • کد خبر: ۲۰۲۴۹
  • ۱۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۱
  • ۱
تمام عاشقان و دلدادگان به ساحت قدسی علی بن موسی الرضا (ع) می‌توانند از اقصی نقاط جهان، از طریق ثبت نام در سامانه‌های زیارت نیابتی آستان قدس رضوی به خادمان این بارگاه قدسی نیابت زیارت و به جا آوردن دو رکعت نماز زیارت در حرم مطهر حضرت رضا (ع) را دهند.
به گزارش شهرآرانیوز، آستان قدس رضوی با هدف تسهیل زیارت حرم مطهر امام رضا (ع) از راه دور برای تمامی محبان و مشتاقان زیارت اهل بیت علیه‌السلام از اقصی ایران اسلامی و سراسر جهان، سامانه زیارت نیابتی را راه‌اندازی کرده است که افراد با ثبت نام در این طرح، به خادمان این بارگاه ملکوتی نیابت داده تا از جانب خود و یا بستگانشان چه آنان که در قید حیاتند و چه آنانکه به رحمت ایزدی پیوسته‌اند زیارت نموده و دو رکعت نماز زیارت بجا آورند.


علاقه‌مندان می‌توانید با مراجعه به تارنما‌های razavi.ir یا tv.razavi.ir و ثبت نام در بخش زیارت نیابتی این درگاه‌ها یا مراجعه به صفحه رسمی حرم مطهر امام رضا (ع) در شبکه اجتماعی اینستاگرام به آدرس razavi_aqr_ir@ درخواست زیارت نیابتی خود را ثبت کنند تا خادمان حرم مطهر رضوی به نیابت آن‌ها زیارت به جا آورند.


فارغ از طرح‌های زیارت نیابتی مذکور، عاشقان و دلدادگان به حریم قدسی حضرت رضا (ع) در هر لحظه و زمانی می‌توانند با شمار ۰۵۱۴۸۸۸۸ تماس گرفته و مستقیم به روضه منوره حضرت ثامن الائمه علیه‌السلام وصل شوند و از راه دور زیارت حضرت را به جا آورند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مینا علامی
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۶
0
0
تشکر فراوان..التماس دعا
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->