ورود یک واکسن خوراکی به برنامه واکسیناسیون کودکان رشد ۲۱ درصدی مرسولات صادره پست خراسان رضوی در سال ۱۴۰۲ اختلافات اعتقادی و فرهنگی بعد از ازدواج را چگونه حل کنیم؟ رشد سه‌برابری مسمومیت با قارچ وحشی؛ از خوردن قارچ در طبیعت خودداری کنید زمزمه فروش بیمارستان «مهرگان» مشهد! دود اختلاف مالکیت یک بیمارستان به چشم مردم می‌رود تجاوز ۴ مرد تبعه خارجی به یک نوجوان شانزده‌ساله در تهران ۸ گام کلیدی اقتصادی در شروع زندگی زوج‌های جوان تبِ تراپی | مشاوره رفتن بخشی از سبک زندگی است نه ظرفیتی برای پُز اجتماعی  غفلت از مشاوره آمار بالای غرق‌شدگی در استانی که دریا ندارد! | سال گذشته، خراسان‌رضوی رتبه هفتم میزان غرق‌شدگی کشور را به دست آورد آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد مواد غذایی که هرگز آنها را نباید با معده خالی بخورید با مصرف این میوه خوشمزه و آبدار جوان شوید اگر از زندگی خسته و کلافه شده‌اید، بخوانید چرا دمای روغن زمان سرخ کردن اهمیت دارد؟ چرا باید به قول‌هایی که به فرزندتان می‌دهید عمل کنید؟ ۵ ماده غذایی که مصرف منظم آنها به افزایش هوش کمک می‌کند
سرخط خبرها

کشف بار ۳۵۴ کیلویی حشیش در هرمزگان (۷ دی ۱۴۰۲)

  • کد خبر: ۲۰۲۷۲۹
  • ۰۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۲
کشف بار ۳۵۴ کیلویی حشیش در هرمزگان (۷ دی ۱۴۰۲)
فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: ۳۵۴ کیلوگرم مواد مخدر حشیش طی دو عملیات ضربتی پلیسی در استان کشف شد.

به گزارش شهرآرانیوز، سردار علی اکبر جاویدان امروز (۷ دی‌ماه) ، با اعلام این خبر در جمع رسانه‌های هرمزگان، اظهار کرد: در پی اقدامات اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بر روی قاچاقچیان مواد مخدر به سرکردگی فردی به هویت معلوم، ماموران مطلع شدند که قاچاقچیان قصد دارند یک محموله مواد مخدر را از شهرستان «جاسک» به «سیریک» در حوالی روستای «گونمردی» انتقال دهند که بلافاصله موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان سیریک به محور اصلی جاسک به سیریک عزیمت کرده و یک دستگاه خودروی پژو حامل محموله مواد مخدر را شناسایی و به راننده دستور ایست صادر کردند، اما راننده بدون توجه به دستور ایست ماموران از مسیر اصلی خارج و به محور‌های فرعی و خاکی با حرکات مارپیچ از محل متواری شد که ماموران با استفاده از قانون به کارگیری سلاح و زدن چند تیر به سمت لاستیک پژو، خودرو را متوقف و راننده را دستگیر کردند که در بازرسی از داخل خودرو، مقدار ۲۲۴ کیلو و۵۰۰ گرم حشیش کشف شد.

سردار جاویدان با اشاره به عملیاتی دیگری توسط مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان بستک، اظهار کرد: در پی رصد اطلاعاتی ماموران انتظامی شهرستان بندرعباس مبنی بر جابجایی محموله مواد مخدر به وسیله یک دستگاه خودرو آریسان مشکی رنگ از مسیر شهرستان بندرلنگه حوزه لمزان به سمت شهرستان بستک، بلافاصله ماموران آن یگان اعزام شده و در یک عملیات ضربتی خودرو متوقف و راننده به همراه یک سرنشین دستگیر و دربازرسی از داخل خودرو، مقدار ۱۳۰ کیلو گرم حشیش کشف شد.

فرمانده انتظامی هرمزگان با اشاره به دستگیری سه قاچاقچی مواد مخدر در این رابطه، گفت: در این دو عملیات مجموعا ۳۵۴ کیلو و ۵۰۰ گرم حشیش کشف، دو دستگاه خودرو توقیف و پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی ارسال شد.

منبع: همشهری آنلاین

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->