مهمانان خانم فصل ۲ «جوکر ۲» احسان علیخانی چه کسانی هستند؟ نویسنده کتاب «اینجا جای خوابیدن نیست»: نویسنده اگر معترض نباشد نمی‌تواند داستان زیبا خلق کند اعضای هیئت‌مدیره انجمن هنر‌های نمایشی خراسان‌رضوی معرفی شدند (۶ تیر ۱۴۰۳) سریال‌های ویژه ماه محرم | بازگشت «مختارنامه» به تلویزیون معرفی پویانمایی‌های تابستانه روی آنتن تلویزیون | فصل جدید «شکرستان» آماده پخش + زمان پخش خاک‌سپاری استاد «اسفندیار ایمان‌زاده» در سکوت خبری پخش فصل جدید «مهلا» در ایام محرم «ضد» وارد شبکه نمایش خانگی شد آرمین کاظمیان، مترجم ادبی، درگذشت نقش‌آفرینی حمید صفت در سریال «بامداد خمار» انتشار کتاب گویای بیانات شهید خدمت در حوزه مقاومت انتخابات انجمن هنر‌های نمایشی خراسان‌رضوی برگزار شد (۶ تیر ۱۴۰۳) دعوت آکادمی اسکار از بهرام بیضایی، کارگردان «مرگ یزدگرد» حکایت پسر بالغ و برجام + اصغر فرهادی اضافه «رکنی» برای ادبیات فارسی | نگاهی به بینش و منش استاد ادبیات دانشگاه فردوسی رئیس جمهور‌ها چای دوست دارند ... مستند «آرواره‌ها» به روایت استیون اسپیلبرگ
سرخط خبرها

در رویداد شهربانو هنرمندان بانو از سراسر ایران به تبادل تجربه پرداختند

  • کد خبر: ۲۰۲۷۵۴
  • ۰۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۲
در رویداد شهربانو هنرمندان بانو از سراسر ایران به تبادل تجربه پرداختند
یک فیلم‌ساز گفت: رویداد شهربانو باعث شد بانوان هنرمند مشهدی و سایر شهر‌های ایران دور هم جمع شوند و با یکدیگر به تبادل نظر بپردازند و از تجربیات یکدیگر بهره‌مند شوند.

به گزارش شهرآرانیوز، سمیرا صبوریان معمار از شهر مشهد که تازه وارد عرصه فیلم سازی شده و از طریق تبلیغات با روایت شهر آشنا شده است، در خصوص این رویداد اظهار کرد: به طور کلی اتفاق قشنگی بود از این جهت که بانوان هنرمند مشهدی و سایر شهر‌های ایران دور هم جمع شدند و با یکدیگر به تبادل نظر پرداختند و از تجربیات یکدیگر بهره‌مند شدند. همچنین این رویداد سبب شد تا بتوانیم با هنرمندان بانو خود در سراسر ایران آشنا شویم.

وی با اشاره به ارائه سوژه‌های روز گذشته، افزود: به نظر بنده باید بر روی سوژه‌ها مطالعه و دقت نظر بیشتری می‌شد و در این حوزه پخته‌تر عمل می‌کردند. ما در شهر مشهد سوژه‌های مهم‌تری داریم که می‌توانستند به آن‌ها بپردازند. البته باید بگویم که سوژه خوب هم بود.

صبوربان ادامه داد: بنده به عنوان کسی که تازه وارد این عرصه شده از این رویداد خیلی استقبال کردم و این فعالیت را به فال نیک می‌گیریم، تجربه‌ها و آموزش‌های خوبی کسب کردم.

سلسله رویداد‌های روایت شهر در چهار بخش مستند، خرده روایت، شهربانو و قالب‌های خلاق و نوآور تولیدی، با هدف تولید فیلمنامه طراحی شده است. گفتنی است؛ این رویداد توسط موسسه فرهنگی شهرآرا برگزار می‌شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->