گفت‌وگوی تلفنی وزیر امور خارجه پرتغال با امیرعبداللهیان درباره کشتی اسرائیلی توقیف‌شده کره‌شمالی: بدترین وضعیت حقوق بشری در جهان را در آمریکا داریم بلینکن برای گفتگو درباره رفح و اسرای صهیونیست به سرزمین‌های اشغالی سفر می‌کند اوکراین از بیم حمله بلاروس ۲ بیمارستان را تخلیه کرد تشدید اختلافات میان اعضای کابینه جنگ رژیم صهیونیستی شلیک ۲ موشک در سواحل یمن به یک کشتی خسارت وارد کرد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) جزییاتی از حمله پهپادی به یک میدان گازی در سلیمانیه عراق بسته تسلیحاتی ۶ میلیارد دلاری آمریکا در مسیر اوکراین سرنگونی پهپاد گران قیمت و پیشرفته آمریکا در سواحل یمن (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) شعله‌ور شدن اعتراضات ضد صهیونیستی در دانشگاه‌های فرانسه و انگلیس حمله مقاومت اسلامی عراق به حیفای سرزمین‌های اشغالی (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) شلیک ۳۰ موشک از جنوب لبنان به شمال جولان اشغالی (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) آمادگی کامل مقاومت برای مقابله با تجاوز اشغالگران به رفح اعتراض دانشجویان حامی فلسطین در شهرهای انگلیس وزیر دفاع: حملات تروریستی نتیجه حمایت کشورهای غربی از تروریست‌ها است سکوت بلینکن درباره دستگیری ۵۵۰ دانشجو و ادعای دموکراسی در آمریکا شولتس: احتمال حل اختلافات باکو-ایروان بیشتر از همیشه است کنعانی:‌ آمریکا شایستگی اظهارنظر در مورد حقوق بشر را ندارد چین : ناتو مسئول اصلی جنگ اوکراین است نتانیاهو: تصمیمات لاهه تاثیری بر رفتار اسرائیل ندارد
سرخط خبرها

مقاومت عراق پایگاه‌های آمریکا در سوریه را هدف قرار داد

  • کد خبر: ۲۰۳۲۱۲
  • ۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۸
مقاومت عراق پایگاه‌های آمریکا در سوریه را هدف قرار داد
منابع رسانه‌ای امروز (یکشنبه) از هدف قرار گرفتن سه پایگاه دیگر اشغالگران آمریکا در سوریه خبر دادند.

به گزارش شهرآرانیوز، مقاومت اسلامی عراق در بیانیه‌ای اعلام کرد که پایگاه «الرمیلان» آمریکا در شمال شرق سوریه را هدف قرار داده است.

براساس گزارش شبکه روسیا الیوم، مقاومت اسلامی عراق اعلام کرد که در این حمله از چند پهپاد استفاده کرده و اهداف مورد نظر به دقت هدف قرار گرفته شدند.

همزمان منابع رسانه‌ای اعلام کردند که پایگاه آمریکا در میدان گازی «کونیکو» در شرق سوریه هدف حمله پهپادی قرار گرفته است.

در همین راستا برخی منابع رسانه‌ای عراق نیز اعلام کردند که پایگاه آمریکا در فرودگاه «خراب الجیر» در منطقه «الیعربیه» واقع در استان حسکه سوریه هدف حمله قرار گرفته است.

این درحالی است که صبح امروز نیز یک منبع میدانی به شبکه المیادین اعلام کرده بود که پایگاه آمریکا در میدان نفتی «العمر» واقع در شرق دیر الزور در شرق سوریه هدف حمله قرار گرفت.

طبق گفته این منبع، این حمله با استفاده از سه پهپاد مسلح انجام شد.

پایگاه‌های آمریکا در سوریه و عراق طی چند هفته اخیر، چندین بار هدف حمله، راکتی، موشکی و پهپادی مقاومت اسلامی عراق قرار گرفته‌اند.

پنتاگون پیشتر اعلام کرده بود: نیرو‌های آمریکایی از ۱۷ اکتبر هدف حدود ۱۰۰ حمله در عراق و سوریه قرار گرفته‌اند که منجر به زخمی شدن ۶۲ سرباز آمریکایی شده‌است.

مقاومت اسلامی عراق نیز پیشتر اعلام کرده بود که در راستای حمایت از ملت فلسطین و به دلیل دست داشتن آمریکا در کشتار و جنایت علیه آنها، حملات به پایگاه‌های واشنگتن در منطقه را تشدید خواهد کرد.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->