کنعانی متهم ردیف اول از سوی گاریدو کدام بازیکنان پرسپولیس از جدایی گاریدو خوشحال شدند؟ باقری با چه شرطی پیشنهاد پرسپولیس را پذیرفت؟ چراغ سبز گل محمدی به بانک شهر| یحیی برای بازگشت شرط گذاشت؟ لابی غمخوار برای بازگشت به پرسپولیس افتتاح ورزشگاه آزادی با دیدار نمادین ستارگان ۹۸ و پیشکسوتان پرسپولیس- استقلال دلافوئنته بهترین مربی سال ۲۰۲۴ شد چالش جدید استقلال برای میزبانی از سپاهان شاهکار درویش؛ ۲ فصل با ۴ سرمربی حواشی جدایی گاریدو | یاسین سلمانی پیشتاز، کنعانی زادگان و آل کثیر در سکوت! کریم باقری در تمرین پرسپولیس: بیشتر تمرکز کنید قرعه کشی جام حذفی انجام شد | پرسپولیس بازهم به سپاهان رسید غیبت سیدجلال در مراسم معارفه کریم باقری گاریدو ‌برای خداحافظی، به محل تمرین پرسپولیس رفت + عکس کار سخت بسکتبالیست‌های آسمان ولایت مقابل شهرداری گرگان بازگشت امیری به تمرینات پرسپولیس نتیجه بازی سپهرصدرا و شهرداری ارومیه در لیگ برتر والیبال | سند شش دانگ قعر به نام سپهر صدرا+ویدئو
سرخط خبرها

اعلام آخرین تغییرات قوانین داوری کشتی

  • کد خبر: ۲۰۳۲۷
  • ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۴
اعلام آخرین تغییرات قوانین داوری کشتی
رئیس کمیسیون داوران کشور آخرین تأکیدات اتحادیه جهانی کشتی بر روی قوانین داوری را تشریح کرد.
به گزارش شهرآرانیوز، ناصر فروتن رئیس کمیسیون داوران کشور آخرین تغییرات و تأکیدات قوانین داوری توسط مدرسان اتحادیه جهانی کشتی که در مسابقات قهرمانی آسیا در کشور هند برگزار شد را به شرح زیر اعلام کرد:

۱- در کشتی آزاد اگر کشتی گیر مدافع در حالت پل (خطر) از تشک فرار کند و یا اینکه خطایی مرتکب شود با اخطار و ۲ امتیاز جریمه خواهد شد.

۲- اگر کشتی گیر مهاجم دست در صورت بگذارد، ابتدا کشتی قطع، در صورت تکرار با اخطار و امتیاز مجازات می‌شود.

۳- اگر کشتی گیر مهاجم در حال اجرای فن باشد و مدافع دست در صورت بگذارد، مستقیم با اخطار و امتیاز مجازات می‌شود.

۴- اگر در ثانیه‌های پایانی کشتی اخطار و امتیازی داده شود و تایم کشتی بدون چلنج مربی به اتمام برسد، مربی دیگر حق چلنج ندارد و هیأت ژوری حق بازبینی فیلم را نخواهند داشت.

نکته یک: مربی قبل از پایان وقت قانونی می‌تواند چلنج کند. (با در نظر گرفتن این موضوع که پس از ثبت امتیاز در اسکوربرد به مدت ۵ ثانیه حق اعتراض وجود دارد)

نکته دو: در ثانیه‌های پایانی کشتی، در صورتی که مدافع فرار از فن و فرار از تشک داشته باشد، داور پس از دادن اخطار و امتیاز می‌بایست کشتی را قطع نماید.

نکته سه: در صورتی که پس از پایان تایم کشتی داور نسبت به اخطار و امتیاز اقدام نماید، اعتبار نخواهد داشت.

۵- اگر کشتی گیری در حین مسابقه کشتی مصدوم و بازنده شود و پزشک آن مسابقه گواهی مصدومیت صادر کند، در صورتیکه برنده آن رقابت به فینال برود، بازنده مصدوم در صورت تأیید سلامت از سوی پزشک مسابقه، مجددا می‌تواند به کار خود در رقابت‌ها ادامه دهد.

۶- مربیانی که بی دلیل پس از اتمام کشتی چلنج نمایند با کارت زرد جریمه خواهند شد.

۷- حضور داوران در سالن تمرین کشتی گیران ممنوع می‌باشد.
 
منبع: باشگاه‌خبرنگاران‌جوان
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->