معاون فرهنگی استانداری خراسان رضوی: رتبه نخست کشور در پرداخت وام ازدواج را داریم شهردار مشهد مقدس: در امر خلاقیت و نوآوری رتبه یک را در کشور داریم | راه‌اندازی سامانه‌ای برای شناسایی مسائل و مشکلات شهر در برنامه میان‌مدت شهرداری مشهدمقدس، نوآوری و هوشمندسازی در اولویت قرار گرفته است دوره ششم مدیریت شهری مشهدمقدس به خلاقیت و نوآوری اهمیت ویژه‌ای می‌دهد باید ظرفیت‌های بسیج را به افراد فعال در عرصه علم و فناوری معرفی کنیم آغاز اولین رویداد خلاقیت و نوآوری در مشهدمقدس از امروز (یکم اردیبهشت ۱۴۰۳) بهره برداری از بوستان‌های ویژه بانوان در مشهدمقدس کشف‌رود، رودی به قدمت میلیون‌‌ها سال آغاز عملیات محلول‌پاشی برگی در فضای سبز شهری مشهد (یکم اردیبهشت ۱۴۰۳) متروی مشهد از واگن‌های ملی بهره‌مند می‌شود خلاقیت و نوآوری ضرورت توسعه شهری قیمت بلیت اتوبوس از امروز در مشهد تغییر یافت + جزئیاتی از تغییر کرایه‌های ناوگان حمل و نقل عمومی در مشهد (یکم اردیبهشت ۱۴۰۳) اتمام مرمت بازار فرش و برخی پروژه‌های عمرانی منطقه ثامن در سال ۱۴۰۳ آموزش ١٠٠ هزار نفر در فرهنگسراهای سطح مشهد مقدس جوابیه فرودگاه مشهد در پی سرگردانی مسافران دبی (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) موفقیت قرارگاه عملیاتی خدمت به زائران نوروزی با همدلی و همکاری تمام دستگاه‌ها مأموریت قرارگاه عملیاتی خدمت به زائران نوروزی چهل‌روزه بود تشرف پنج میلیون زائر به حرم مطهر رضوی در شب‌های قدر کاهش ٢۶ درصدی تصادفات جاده‌ای خراسان رضوی در نوروز ۱۴۰۳ بهره‌برداری پارکینگ طبقاتی ١۵٠٠ واحدی میدان شهدا تا انتهای بهار ۱۴۰۳
سرخط خبرها

به تخلفات ثبت نام مدارس رسیدگی شود

  • کد خبر: ۲۰۳۳
  • ۲۷ تير ۱۳۹۸ - ۰۷:۴۵
به تخلفات ثبت نام مدارس رسیدگی شود
اینجا تریبونی برای بیان نظرات، انتقادات، مشکلات و درخواست‌های شما شهروندان است و می‌توانید از روش‌های زیر، مطالبتان را با ما در میان بگذارید.

اینستاگرام: shahraranews@
تارنما: shahraranews.ir
رایانامه: info@shahrara.com
پیامک: ۳۰۰۰۷۲۸۹ پیام رسان:۰۹۱۵۴۲۹۴۵۸۰
مراجعه حضوری تلفن: ۵-۳۷۲۸۸۸۸۱-۰۵۱
شهروندان گرامی! با هدف پیگیری دقیق و سریع مسائل مطرح شده، لطفا آدرس و اطلاعات کاملی در اختیار ما قرار دهید.

 

شهرداری
0936000158 در کوچه های خیابان دانش شرقی جدول کشی انجام شده اما فقط جدول کشی شده و پیاده روها همان طور مثل قبل مملو از خاک به حال خود رها شده است. این در حالی است که این منطقه پیشانی مشهد و مملو از هتل و زائرپذیر است.
0936000536 از شهرداری منطقه 6 به دلیل نصب بلوک های بزرگ سیمانی آن هم بدون تعبیه علائم هشدار دهنده در خیابان شهید شیرودی 23 گله دارم. چند بار هم در این مورد با 137 تماس گرفتم.
0935000758 شهرداری اگر در تمامی پارک ها حتی پارک های محله و تمامی خیابان ها دوربین نصب کند بسیار خوب است، چون ما خانم ها، حتی روزها، از دست کیف قاپ ها آن هم در پارک ها در امان نیستیم.
0915000248 در منطقه قاسم آباد، بولوار شریعتی و حد فاصل شریعتی ۲۳ تا ۲۹ سطل زباله وجود ندارد.


آموزش و پرورش
0915000247 مسئولان آموزش و پرورش دائم اعلام می کنند مدارس نباید برای ثبت نام مبلغی دریافت کنند. یک مدرسه ابتدایی دخترانه در بولوار امامیه برای ثبت نام دانش آموز جدید 3 میلیون تومان طلب می کند. واقعا مدارس هیئت امنایی چه گلی به سر مردم زدند؟ لطفا به تخلفات زمان ثبت نام رسیدگی کنید.


اتوبوس رانی
شهروند: با توجه به اینکه دانشجویان زیادی در قاسم آباد تحصیل می کنند، از مسئولان سازمان اتوبوس رانی درخواست می کنم برای مسیر هاشمیه به قاسم آباد اتوبوس در نظر بگیرند. در این مسیر مینی بوس و ون های کوچک وجود دارد اما گنجایش لازم برای پذیرش حجم فراوان مسافران را ندارند.


سازمان ترافیک
0915000024 لطفا خروجی از صدمتری را در آخر سی متری طلاب که مسدود است پیگیری کنید. 2 ورودی به بولوار وجود دارد که هر دو مسیر باز است. اما چرا خروجی از صدمتری مسدود است؟


بازار
0915000356 شیر چطور 5600 تومان شده است؟! همین چند روز پیش 2900 تومان بود. نکند شده ایم اصحاب کهف؟
0915000667 از قیمت خودرو بیشتر بنویسید. واقعا دولت دارد در تعیین قیمت خودرو امروز و فردا می کند و هر هفته تعیین و تثبیت قیمت را به هفته دیگر می اندازد.


متفرقه
0939000550 لطفا به مسئولان شهرداری یا آستان قدس در مورد آب سردکن های اطراف حرم تذکر بدهید تا در این مورد اقدام کنند و مردم مجبور به نوشیدن آب گرم نباشند.
0915000247 آیا می توان از صداقت و مذاکره با اروپا سخن گفت؟ داعش که در صدر گروه های تروریستی است مورد حمایت لجستیکی آمریکا و اروپاست و سوریه که بیشترین آسیب ها را از داعش خورده و در مرزهای خودش از کشورش دفاع می کند، تحریم شده است و نفت کش ما هم به بهانه تحریم سوریه توقیف است.
0915000014 می خواستم راجع به بدحجابی و مانتوهای کوتاه و بی دکمه هم در روزنامه مطلب بنویسید و فکری اساسی در این مورد بشود. به خیاط ها و تولیدکنندگان هم اجازه داده نشود از این مانتوها وارد بازار کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->