تخفیف ۲۲ درصدی پرداخت نقدی بدهی ساختمانی شهرداری مشهد تا پایان تابستان ۱۴۰۳ سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد: دوره ششم شورا نیاز به هفت ساله شدن ندارد، این یک مطالبه مردمی است در صدوبیستمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس چه گذشت؟ (یکم مرداد ۱۴۰۳) درباره کوچه «حاج‌حسن» مشهد که قدمتی ۱۰۰ ساله دارد صدور مجوز استخدام ۵ هزار آتش نشان در سراسر کشور استیضاح شهردار مشهد از دستورکار شورا خارج شد + فیلم کشف جسد بدون هویت در شهرک مهرگان مشهد (یکم مرداد ۱۴۰۳) ترافیک سنگین در بزرگراه آزادی، بولوار وکیل‌آباد و سه‌راه خیام در مشهد (یکم مرداد ۱۴۰۳) کیفیت هوای پنج منطقه کلانشهر مشهد امروز پاک است (یکم مرداد ۱۴۰۳) گلایه شهروندان از سرریز آلودگی‌ قصابی‌ها به پیاده رو خیابان آیت الله عبادی مشهد شهرداری بانی پویش‌های فرهنگی | نگاهی به عملکرد موفق پویش «نذر من» در مشهد افزایش مازوت سوزی با کاهش گاز تحویلی به نیروگاه توس مشهد برگزاری کارگاه نقاشی «زیارت رنگ‌ها» با موضوع اربعین در مشهد امامی‌راد: طرقبه‌شاندیز دایه مهربان‌تر از مادر نمی‌خواهد | گسترش مشهد به سمت طرقبه‌شاندیز معضلات فراوانی درپی دارد اجرای ۱۳۰ هکتار پارک، هسته مرکزی شهر مشهد را به ارتفاعات جنوب وصل می‌کند شهروند خبرنگار | درخواست امتداد خط ۴ قطارشهری مشهد تا میامی + پاسخ فرماندار مشهدمقدس: امروز در نقطه‌نقطه شهر، پروژه فعال وجود دارد شهردار مشهدمقدس: بوستان جهان‌شهر، بزرگ‌ترین پارک شهر است پروژه جهان‌شهر؛ مهم‌ترین دستاورد دوره ششم مدیریت شهری | احداث ۱۳ پارک ویژه بانوان در مشهدمقدس درباره مزرعه تاریخی «سرده» و قناتی که مشهدی‌ها را سیراب می‌کرد امیر آذریان: هرکس برای شهدا قدم بردارد، به امنیت کشور کمک می‌کند
سرخط خبرها

نشان مشهدالرضا(ع) به اشخاص شایسته و افتخارآفرین مشهدی اهدا می‌شود

  • کد خبر: ۲۰۳۴۴۶
  • ۱۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۳
نشان مشهدالرضا(ع) به اشخاص شایسته و افتخارآفرین مشهدی اهدا می‌شود
معاون زیارت و گردشگری شهرداری مشهد گفت: نشان مشهدالرضا(ع) به اشخاصی که در مجموعه‌های غیردولتی و مردم نهاد کار ویژه‌ای برای مشهد انجام داه باشند اهدا می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز سیدجلیل بامشکی اظهار کرد: با توجه به مصوبات شورای شهر در هر سال قرار شده است طی فرایندی مشخص، نشان مشهدالرضا (ع) به اشخاصی که در مجموعه‌های مردم نهاد و غیردولتی اقدام ویژه‌ای برای شهر مشهد انجام داده و یا افتخارآفرینی داشته‌اند، اهدا شود.

وی اضافه کرد: امسال اولین سال اهدای نشان مشهدالرضا (ع) است و تصمیم گرفتیم تا این نشان را به مناسبت ۱۰ دی که روز مشهد نامگذاری شده است، اهدا کنیم. در این جریان ما به دنبال این هستیم تا به افرادی که در ۷ عرصه برای شهر مشهد افتخاری کسب کرده‌اند و یا اینکه توانسته‌اند جریان تازه‌ای را در مشهد به وجود آورند، نشانی اهدا کنیم. در تمام این ۷ عرصه به دنبال آن هستیم تا افراد جریان‌ساز مشهدی که در عرصه‌های ملی و بین‌المللی باعث درخشش اسم مشهد شده‌اند، شناسایی و تقدیر شوند.

معاون زیارت و گردشگری شهرداری مشهد خاطرنشان کرد: حدود ۶ ماه گذشته ۸ کار گروه در این فرایند را افراد حقیقی صاحب نظر، متخصص در حوزه مربوطه، نمایندگان نهاد‌ها و دسته‌های ذی‌ربط و نمایندگان مردمی که نقش پررنگی در شهر داشته‌اند، تشکیل داده‌اند.

بامشکی درخصوص انتخاب افراد و اشخاص حائز اهمیت برای اعطای نشان مشهدالرضا (ع) بیان کرد: با توجه به شاخص‌های تدوین شده توسط کارگروه‌ها فراخوان عمومی درسطح شهر منتشر شد و افرادی که از نظر مردم و یا دستگاه‌های ذی‌ربط حائز نشان مشهدالرضا (ع) بودند، معرفی شدند و پس از ارزیابی این افراد توسط هر کارگروه بر اساس شاخص‌های تدوین شده ۸ نفر به شورای هیات داورن معرفی شدند.

وی در خصوص عرصه‌های نشان مشهدالرضا (ع) گفت: این نشان در ۷ عرصه مختلف از جمله سلامت و ورزش، فرهنگی و هنری، اجتماعی، ایثار، شهادت ومقاومت، زیارت و خدمات زائر، علمی و فناوری، بهداشت و درمان به کار خود ادامه داد. همچنین کارگروه اقتصاد و سرمایه‌گذاری در بین عرصه‌ها بود که امسال نتوانستیم این عرصه را به نتیجه‌ای برسانیم و در سال آینده برای آن برنامه‌ریزی خواهیم کرد.

معاون زیارت و گردشگری شهرداری مشهد افزود: امیدوارم در سال‌های آینده اطلاع‌رسانی برای مراسم اعطای نشان بهتر و مشارکت مردم نیز بیشتر شود؛ چراکه ممکن است افراد شاخص و ممتازی در مشهد وجود داشته باشند که مورد تقدیر قرار نگرفته‌اند و امیدواریم که در سال‌های آینده با شناسایی بهتر این افراد این نشان به آن‌ها اهدا شود.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->