افزایش ۱.۳ درجه‌ای میانگین دمای هوای ایران در تیرماه تعطیلی و کاهش ساعت کاری ادارات و بانک‌های قم از دوم مرداد ۱۴۰۳ + جزئیات دستمزد عجیب سوادآموزی هر بیسواد در کشور خراسان‌رضوی پیشگام در واکسیناسیون دام نمرات امتحان نهایی چه زمانی اعلام می‌شود؟ بی‌اختیاری ادرار، یکی از علائم اصلی اختلال در کف لگن است بهره‌مندی ۵ هزار دانش‌آموز مشهدی از خدمات بهزیستی پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (دوشنبه یکم مرداد ۱۴۰۳) | تداوم وزش باد در استان تا پایان هفته برای اولین بار در خراسان‌رضوی؛ افتتاح مرکز نگهداری شبانه‌روزی موقت اوتیسم تجویز آنتی‌بیوتیک در ایران ۱۰ درصد بیشتر از میانگین جهانی قاچاق معکوس دخانیات به دلیل قیمت پایین در ایران توصیه‌هایی در خصوص خشکی چشم | زائران اربعین مبتلا به خشکی چشم، اشک مصنوعی همراه داشته باشند کشف و ضبط ۱۳۰ قبضه سلاح جنگی غیر مجاز در شادگان خوزستان تغذیه و تحرک کافی از عوامل اثر گذار در حفظ سلامت استخوان و مفاصل است علت تأخیر در واریز حقوق تیرماه ۱۴۰۳ بازنشستگان تأمین‌اجتماعی | تعطیلات رسمی بهانه تأخیر در واریز حقوق و مستمری نشود! چرا مدیریت مصرف آب در تابستان امسال ضرورت دارد؟ | مراقب گرمای غیر طبیعی تابستان امسال باشید ابلاغ بیش از ۶۱ هزار میلیارد ریال از اعتبارات سرمایه‌ای خراسان رضوی ماجرای نامه مخبر برای حداقل‌بگیران تامین اجتماعی چه بود؟ | سه میلیون تومان برای متناسب‌سازی نیست! راه اندازی چهارمین مرکز خدمات جامع سلامت آموزشی در دانشگاه علوم پزشکی مشهد اعمال‌قانون ۱۸۳۷ خودروی حادثه‌ساز در مشهد | توقیف ۴۴ خودروی متخلف (یکم مرداد ۱۴۰۳) آخرین وضعیت بانک‌ها در پرداخت وام ازدواج | ۲۷۰ هزار نفر در صف انتظار هستند (یکم مرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

پایان مهمانی شبانه در شمال پایتخت با مرگ مشکوک جوان ۲۸ ساله (۱۶ دی ۱۴۰۲)

  • کد خبر: ۲۰۴۴۷۰
  • ۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۴
پایان مهمانی شبانه در شمال پایتخت با مرگ مشکوک جوان ۲۸ ساله (۱۶ دی ۱۴۰۲)
رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری فردی که در یک مهمانی شبانه در شمال تهران، جوانی را به قتل را رسانده بود، خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، سردار علی، ولی پور در تشریح جزئیات این خبر گفت: به دنبال دریافت خبری مبنی بر فوت مشکوک جوانی ۲۸ ساله با هویت معلوم در شمال تهران، رسیدگی به موضوع در دستورکار تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت و آنان با حضور در محل و بررسی جسد تحقیقات خود را آغاز کردند.

وی ادامه داد: در بررسی‌های اولیه آثار جراحتی عمیق در سمت چپ سینه متوفی مشاهده شد که این موضوع باعث شد کارآگاهان با فرضیه قتل به پرونده نگاه کرده و موضوع را به شکل و شیوه‌ای دیگر مورد تحقیق و تفحص قرار دهند. همچنین در تحقیقات بعدی مشخص شد که متوفی به خاطر مداخله در یک درگیری و دفاع از جان یک دختر نوجوان مورد ضرب و جرح از سوی فردی مزاحم قرار گرفته و به خاطر جراحات وارده به قتل رسیده است.

ولی پور گودرزی اضافه کرد: با توجه به حساسیت موضوع، دختری که در درگیری و نزاع مذکور حضور داشت شناسایی شده و به اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد و در توضیحات خود به کارآگاهان گفت که شب حادثه در یک مهمانی حضور داشته و با فردی که حالت طبیعی نداشته درگیری لفظی پیدا کرده است. در ادامه مقتول نیز که در مهمانی حضور داشت با فرد مزاحم وارد بحث شده، اما پس از چند دقیقه درگیری لفظی به زد و خورد میان آنان منجر شد و در این حین در یک لحظه قاتل با چاقو به سینه مقتول ضربه زده و از محل متواری شد.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ با اشاره به اقدامات ماموران برای شناسایی قاتل گفت: متعاقبا مخفیگاه قاتل شناسایی و هماهنگی‌های قضایی برای دستگیری وی انجام شد. در نهایت نیز پس از چند روز مراقبت‌های شبانه روزی قاتل در مخفیگاهش دستگیر و به اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد.

وی با اشاره به انجام بازجویی از متهم دستگیر شده، گفت: این فرد در جریان بازجویی اولیه صراحتا به ارتکاب قتل اعتراف کرد و گفت که در جریان برگزاری مهمانی درحال جر و بحث با دختری جوان بوده که با مقتول درگیر شده و در یک لحظه با چاقو به او ضربه‌ای زده و متواری شده است.پ

به گفته، ولی پور گودرزی، برای متهم پرونده‌ای تشکیل شد و این فرد به همراه پرونده متشکله و برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->