ماجرای افشای اطلاعات بیماران در یکی از بیمارستان‌های مشهد چه بود؟ آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس دستگیر شد کشف جسد خون‌آلود مرد جوان در بزرگراه نشت ۱۰ تن قیر مذاب از تانکر حمل قیر در شهرک عسکریه (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ عکس دفاع معاون وزیر کار از وضعیت دستمزد کارگران | امیدواریم در طرح همسان‌سازی حقوق، حداقل حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی به ۹۰ درصد حقوق کارکنان برسد متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران | دولت برای پرداخت بدهی تامین اجتماعی برنامه‌ریزی کرده است پیام مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به مناسبت روز کارگر: مقام کارگر به فرموده رهبر معظم انقلاب دارای قداست است یک کشته و ۲ مصدوم بر اثر تصادف در جاده ماریان به زاک+عکس پلیس محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد را کشف کرد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس شهری تهران دستگیر شد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) علت تاخیر پرواز مشهد - تهران هواپیمایی چابهار چه بود؟ (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) وقتی مقتول خواست قاتلش اعدام نشود! خراسان‌رضوی رکورددار حوادث ترافیکی طی هفته گذشته کشف موادغذایی احتکارشده در کاشمر به ارزش بیش‌از ۴.۵ میلیارد ریال پیگیری دادستانی مشهد در خصوص حادثه غرق‌شدگی در یکی از استخرهای این کلانشهر چطور سطح هورمون شادی خود را افزایش دهیم؟ رژیم غذایی برای کودکان ممنوع؛ بهترین راه برای درمان چاقی کودکان تیمارگاه حیات‌وحش استان خراسان‌رضوی راه‌اندازی می‌شود
سرخط خبرها

کشف ۷۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در هرمزگان (۱۸ دی ۱۴۰۲)

  • کد خبر: ۲۰۴۹۳۸
  • ۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۵
کشف ۷۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در هرمزگان (۱۸ دی ۱۴۰۲)
فرمانده انتظامی استان هرمزگان از کشف ۷۰۰ کیلوگرم موادمخدر در هرمزگان خبر داد و گفت: طرح پاکسازی نقاط آلوده به مدت ۴۸ ساعت در استان اجرا شد.

به گزارش شهرآرانیوز، علی اکبر جاویدان امروز، ۱۸ دی ۱۴۰۲، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای مبارزه جدی با سوداگران مرگ و پاسخگویی به مطالبات و درخواست‌های مردمی درراستای ارتقای امنیت اجتماعی، با اقدامات اطلاعاتی و اشرافیت کامل پلیس بر کلیه محور‌های مواصلاتی، طرح پاکسازی نقاط آلوده به مدت ۴۸ ساعت در استان اجرا شد.

وی ادامه داد: مأموران انتظامی استان در اجرای این طرح ضمن شناسایی و توقیف ۸ دستگاه خودرو حامل و فعال در قاچاق مواد مخدر ۳۵۶ کیلو تریاک، ۲۸۸ کیلو حشیش و ۲۹ کیلو هرویین جمعا ۶۷۳کیلو انواع مواد مخدر کشف و ضبط کردند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان تصریح کرد: در این طرح با تلاش همه جانبه مأموران، ۱۶ قاچاقچی مواد مخدرو ۴۱ خرده فروش و توزیع کننده مواد شناسایی و ۳۵۲ معتاد متجاهر و بدون مکان دستگیر شدند.

جاویدان، ضمن قدردانی از همکاری خوب مردم با پلیس در شناسایی و کشف جرایم و دستگیری مجرمان، امنیت را حق قانونی شهروندان دانسته و بیان کرد: پلیس با به‌کارگیری تمام توان عملیاتی و انتظامی خود در تامین نظم و امنیت شهروندان تلاش می‌کند، لازم است شهروندان و مردم فهیم و قدر شناس استان نیز با رعایت نکات ایمنی و امنیتی در پیشگیری از جرایم، هرگونه اطلاعات و اخبار در خصوص توزیع کنندگان مواد مخدر را از طریق سامانه پاسخگوی ۱۲۸ پلیس مبارزه با مواد مخدر و تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->