سرخط خبرها

ارسال ۳۳۰۰ اثر به جشنواره مردمی فیلم عمار

  • کد خبر: ۲۰۴۹۶۷
  • ۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۴
ارسال ۳۳۰۰ اثر به جشنواره مردمی فیلم عمار
دبیر اجرایی چهاردهمین جشنواره مردمی فیلم عمار از ارسال ۳۳۰۰ اثر در بخش های مستند، داستانی، پویانمایی، تولیدات فضای مجازی و فیلمنامه به این رویداد خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ حمید صالحی در نشست خبری این رویداد اظهار کرد: در این دوره، تعداد زیادی اثر به جشنواره در بخش‌های مختلف رسیده که بیش از ۳۳۰۰ اثر است که شامل مستند، داستانی، پویانمایی، تولیدات فضای مجازی، فیلمنامه و ... است. بیش از ۸۰۰ اثر فیلم‌های مردمی در بخش فیلم ما ارسال شده است.

 صالحی گفت: در بخش مستند بیشترین آثار را داریم و در بخش فیلمنامه بیش از ۴۰۰ اثر به جشنواره رسیده است. جشنواره عمار از ۲۱ تا ۲۹ دی در سینما فلسطین برگزار می‌شود و کارگاه‌ها و نشست‌هایی هم در این راستا برگزار خواهد شد.

دبیر اجرایی چهاردهمین جشنواره مردمی فیلم عمار بیان کرد: امسال جایزه ویژه‌ای داریم که جلوه ویژه‌ای به حوزه مقاومت دارد و خنجر یمنی به جشنواره اهدا شده و امسال این جایزه به هنرمند و کنشگری که با امکانات کم به نظام سلطه ضربه زده است اهدا می‌شود و خنجر یمنی نماد خیلی از اتفاقات بویژه چند ماه اخیر است.

صالحی از رونمایی جایزه جدید دیگری در این دوره خبر داد و گفت: این جایزه در افتتاحیه رونمایی و به کسانی که عماری نیستند و مقابل مردم ایران ایستاده‌اند و ضدمردمی‌ترین افراد هستند، اهدا می‌شود، در روز‌های آینده از این جایزه رونمایی می‌شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->