حمله پهپادی به یک کشتی در اقیانوس هند (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) وزیر کشور: اتباع بیش از این نباید وارد کشور شوند بن‌گویر: نتانیاهو به من قول حمله به رفح داد رافائل گروسی راهی ایران می‌شود (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) ترامپ از نتانیاهو ابراز نارضایتی کرد موج جدید حمله موشکی از لبنان به اراضی اشغالی وزارت خارجه روسیه: از سال ۲۰۲۲ آماده مذاکرات صلح بوده‌ایم خراسان‌ رضوی از نظر تعداد مراکز شبه‌خانواده، رتبه اول کشور را دارد توییت نماینده سابق مجلس بریتانیا در حمایت از مردم غزه + عکس نخست وزیر رژیم صهیونیستی: احتمال رسیدن به معامله تبادل اسرا اندک است قصد اسرائیل برای ممانعت از خروج مردان از رفح آیت‌الله علم‌الهدی: بحران کمبود معلم در مدارس نباید تکرار شود | مدرسه، نقطه آغاز تربیت است صدور چک و ارائه خدمات ثبت احوال مشروط به ثبت اطلاعات شد اعمال قانون ۲۰۹۷ خودروی حادثه ساز و توقیف ۹۷ خودروی متخلف در مشهد (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) اینفوگرافی | همه چیز درباره تجمعات ضدصهیونیستی در دانشگاه‌های آمریکا و اروپا سخنگوی قوه قضائیه در نشست خبری: چند نفر درباره پرونده باغ ازگل احضار شده اند عفو بین‌الملل از بایدن خواست که انتقال تسلیحات به اسرائیل را متوقف کند کنسروهایی که منفجر می‌شوند | شگرد جدید صهیونیست‌ها برای کودک‌کشی در غزه شکست‌های پیاپی آمریکا از ملت ایران هشدار رئیس مجلس درباره تامین ارز دارو حکم اعدام بابک زنجانی نقض شد
سرخط خبرها

حجت‌الاسلام پژمان‌فر: آب شرب مشهد وضعیتی بحرانی دارد

  • کد خبر: ۲۰۵۱۶۸
  • ۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۲
  • ۱
حجت‌الاسلام پژمان‌فر: آب شرب مشهد وضعیتی بحرانی دارد
نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: وضعیت آب شرب در مشهد بسیار بحرانی است و نگرانی‌های شدیدی ایجاد کرده است.

به گزارش شهرآرانیوز، نصرالله پژمان‌فر در تذکری شفاهی در جلسه علنی امروز مجلس، خطاب به وزیر آموزش‌وپرورش بیان کرد: متأسفانه وزیر آموزش‌وپرورش به رغم اینکه قبل از رأی اعتماد مطرح کرد که معلمان خرید خدمات را تعیین‌تکلیف می‌کنیم و در جلسه بعد از رأی اعتماد نیز تأکید کرد این اولین اقدام ما در وزارتخانه خواهد بود، اما تاکنون هیچ اقدام قابل توجهی انجام نشده است.

وی در ادامه اظهار کرد: چهار ماه است که این معلمان سر کلاس می‌روند، اما هیچ نوع حمایتی از آن‌ها صورت نمی‌گیرد و حتی حقوقشان نیز پرداخت نشده است. از نایب رئیس مجلس تقاضا دارم تا در این رابطه به وزیر آموزش‌وپرورش تذکر دهند که حداقل یک مساعده به این نیرو‌ها داده شود تا این وضعیت باعث نشود کیفیت کار آن‌ها زیر سوال برود.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: وضعیت آب شرب در مشهد بسیار بحرانی است و نگرانی‌های شدیدی ایجاد کرده است. اگر امروز اعتبارات لازم از ناحیه دولت و سازمان برنامه و بودجه و وزارت نیرو گذاشته نشود، قطعا در این کلانشهر که ویترین نظام است با چالش مواجه خواهیم شد.

وی در ادامه تاکید کرد: ما ارز ترجیحی را حذف کردیم. دولت علیرغم اینکه تصمیم مجلس این بود که به مردم کالابرگ الکترونیکی بدهیم، اما دولت یارانه نقدی داد. قول داد که با توجه به بی‌ارزش شدن ریال در این موضوع تجدیدنظر کرده و مسئله را به سمتی ببرند که به روز شود چرا که اگر آن زمان گوشت کیلویی ۲۰۰ هزار تومان بود الان به حدود ۵۰۰ تا ۶۰۰ هزار تومان رسیده است و همین طور این وضعیت در مورد سایر کالا‌ها نیز وجود دارد.

وی افزود: اکنون دهک‌های پایین به شدت آسیب دیدند. لازم است دولت نسبت به رفع این شرایط ورود جدی داشته باشد.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
FH750
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۱
0
1
از 44 سال پیش تا حال هیچ وقت به فکر آینده ی منابع آبی کشور نبودید.
جنگل ها
منابع آبی
سدها
رودخانه ها
دریاچه ها
تالاب ها
را همه رو با تصمیمات غلط خشک میکنید.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->