رمزگشایی از ۲۹ فقره سرقت کابل های برق در طرقبه شاندیز  ساخت دستگاه‌های تولید کمپوست برای استفاده خانگی انفجار مرگبار یک منزل مسکونی در قوچان + تصاویر (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) اعتراف تکان دهنده سازنده واکسن کووید آسترازنکا بعد از ۳ سال ۵۹ داروی جدید تحت پوشش بیمه قرار گرفت شتابزدگی و عجله؛ علت ۸۴ درصد از حوادث برقی خراسان رضوی زمان برگزاری مجدد نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ برای داوطلبان سیل‌زده خراسان جنوبی اعلام شد معمای پرونده خونین برادرکشی در مشهد (۱۱ اردیبهشت) معافیت مشمولان ۳۵ساله و دارای ۲فرزند از قانون بودجه حذف شد+سند سارق انباری خانه‌ها دستگیر شد جویدن ناخن با کدام اختلالات سلامت روان ارتباط دارد؟ حمله با شمشیر در لندن یک کشته و چند زخمی بر جای گذاشت نجات ۳ نفر از درون حریق منزل مسکونی توسط آتش نشانان مشهدی (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) راه اندازی «تاکسی هوایی» بین گناباد-مشهد درگیری ۲ همکلاسی در شوش رنگ خون گرفت (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) دستگیری ۵ شرور و مخل نظم و امنیت در مشهد
سرخط خبرها

کیفیت هوای سرخس همچنان در وضعیت خطرناک قرار دارد (۲۰ دی ۱۴۰۲)

  • کد خبر: ۲۰۵۳۷۱
  • ۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۳
کیفیت هوای سرخس همچنان در وضعیت خطرناک قرار دارد (۲۰ دی ۱۴۰۲)
رئیس اداره هواشناسی شهرستان سرخس گفت: میزان ذرات گرد و خاک قابل مشاهده و لمس روی انگشت صبح امروز چهارشنبه در سرخس به عدد هزار و ۲۰۰ میکروگرم در هر متر مکعب رسیده است و براساس این شاخص و اعلام دستگاه‌های متولی کیفیت هوای سرخس همچنان در شرایط "خطرناک" قرار دارد.

به گزارش شهرآرانیوز، علی تبریزنیا تبریزی اظهار داشت: بر اساس پیش بینی‌ها با شمالی شدن سیستم آب و هوا و شدت یافتن وزش باد، از عصر امروز از شدت ریزگرد‌ها و گرد و خاک در شهرستان کاسته می‌شود.

وی ادامه داد:منشا آلودگی هوا و گرد و خاک این روز‌ها در سرخس داخلی و مربوط به صحرای "چاله زرد" سرخس است که با شدت یافتن وزش باد و تغییر جهت آن ریزگرد‌ها از شهرستان خارج می‌شوند.

براساس اعلام مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی، دید افقی رانندگان در جاده ترانزیتی سرخس- مشهد تحت تاثیر ریزگرد‌ها کاهش یافته است.

مطابق اعلام اداره حفاظت محیط زیست شهرستان سرخس هم اکنون کیفیت هوا برای همه گروه‌های انسانی "خطرناک" اعلام شده و به افراد دارای بیماری ریوی، سالمندان، کودکان و بانوان باردار توصیه می‌شود از فعالیت در فضای باز پرهیز کنند و افراد عادی دیگر نیز تا حد ممکن از منزل خارج نشوند و در صورت خروج نیز از ماسک استفاده کنند.

همچنین بر اساس تصمیم ستاد مدیریت بحران شهرستان سرخس، مدارس ابتدایی بخش مرکزی این شهرستان امروز چهارشنبه به دلیل آلودگی هوا در نوبت صبح تعطیل و فعالیت آموزشی به صورت غیرحضوری است.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->