مهدی ترابی رسما به تراکتور پیوست شرط جدید بیرانوند برای بازگشت به پرسپولیس | ۴۰ میلیارد تومان ناقابل! خداحافظی سه بازیکن با استقلال مسابقه پیش بینی فرهاد مجیدی برای هواداران! استقبال بی‌نظیر از ملی پوش پرسپولیس در گرجستان ترکیه به رکورد سرمربی اسبق پرسپولیس رسید حضور عجیب و غریب یک والیبالیست در هیات مدیره استقلال| کارخانه چه سررشته‌ای از فوتبال دارد؟ فرگوسن: حضور رونالدو در جام جهانی ۲۰۲۶ قابل تصور نیست بازیکن مصدوم استقلال درانتظار امضای نکونام باشگاه استقلال فدراسیون فوتبال را تهدید کرد| سقف بودجه می‌شکند؟ بیرو، ز غوغای جهان فارغ! هلدینگ خلیج فارس برای بازیکنان استقلال سقف قرارداد تعیین کرد تردید علیپور برای پیوستن به پرسپولیس گولسیانی در پرسپولیس ماندگار شد دل کریم با پرسپولیس نیست | مدافع قطری در فکر بازگشت به کشورش درخواست نکونام برای جذب لژیونر پرسپولیسی کاروان چهل‌نفره ورزشکاران ایران در راه المپیک پاریس احتمال لغو سوپرجام قوت گرفت مربی میلان راهی عربستان شد هایجک استقلال به پرسپولیس
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

ریز و درشت از آغاز جام ملت های آسیا ۲۰۲۳ قطر+ ویدیو و عکس

  • کد خبر: ۲۰۵۷۵۰
  • ۲۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۲
ریز و درشت از آغاز جام ملت های آسیا ۲۰۲۳ قطر+ ویدیو و عکس
جام ملت‌های ۲۰۲۳ آسیا به میزبانی دوحه قطر از امروز آغاز می‌شود.

گروه ورزش| شهرآرانیوز، جام ملت‌های آسیا از ۲ ساعت دیگر رسما آغاز می‌شود و تیم ملی قطر در نخستین بازی باید به مصاف لبنان برود.

قطر در مرحله آماده سازی خود پس از جام جهانی ۲۰۲۲ که باز هم میزبان بود، خوب کار نکرد و در نهایت کی‌روش را برکنار کرد، البته رفتن کی‌روش هم حداقل در بازی‌های تدارکاتی کمکی به قطری‌ها نکرد و آنها به روند بد خود ادامه دادند.

در آن سو لبنان هم چندان تیم قدرتمندی در این مسابقات نخواهدبود و بهترین نتیجه‌ای که در بازی‌های دوستانه اخیر کسب کرده، شکست ۱ بر ۰ مقابل عربستان بوده، عربستانی که در آخرین بازی تدارکاتی نتوانست از پس فلسطین برآید.

حشمت مهاجرانی و علی دایی، ۲ ستاره فوتبال ایران و آسیا نیز در افتتاحیه این مسابقات در استادیوم لوسیل قطر حضور دارند.

ریز و درشت از آغاز جام ملت های آسیا ۲۰۲۴ قطر+ ویدیو و عکس

 

ویدیویی از حال و هوای محل برگزاری افتتاحیه رقابت های جام ملت‌های آسیا ببینید.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->